Proace, ale min drncavy?
Proace, ale min drncavy?
Napada vas nejaky auto jako proace (a ostatni derivaty Jumpy), ale min drncavy?
Traveller ma pry vetsi svetlou vysku, ale je min drncavy nebo naopak vice?
Pripadne neco uplne jineho existuje? Max 1M CZK v automatu.
Traveller ma pry vetsi svetlou vysku, ale je min drncavy nebo naopak vice?
Pripadne neco uplne jineho existuje? Max 1M CZK v automatu.
Re: Proace, ale min drncavy?
Proace umí taky vyšší světlou výšku s Traction Select za 20k. Dostaneš Céčkový celoročky s vyšším profilem, jiný tlumiče, vyšší užitečný zatížení, atd. Ale jestli je to míň nebo víc drncavý, bůh ví. Ale extrémní rozdíl to asi nebude.
Re: Proace, ale min drncavy?
To je podle me vic drncavy, protoze to je oznacovany jako zvysena nosnost myslim, a napsal jsem to spatne, myslel jsem proace verso, ne proace a ne jumpy ale spacetourer
Re: Proace, ale min drncavy?
No jediny jiny co jsem nasel je Talento, to je vyrazne levnejsi, ale teda i zastaralejsi, ale popravde, pokud to nebude drncat, tak me je docela jedno, ze to nema adaptivni tempomat a je vevnitr hnusnejsi.
Re: Proace, ale min drncavy?
Talento je Trafic, takže je rovnou možnost mrknout na "origo".
Re: Proace, ale min drncavy?
Nebo Opel Vivaro minulý model. Ještě to dělali i s Nissanem.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Proace, ale min drncavy?
Podle mě každé auto typu "van = malá dodávka = nosnost nějaká ta stovka kilogramů" bude "prázdné" uskákané fest, zklidní se až při plném zatížení. Ale nemám patent na rozum.
EDIT: To píšu na základě zkušenosti s naším firemním Caddíkem.
EDIT: To píšu na základě zkušenosti s naším firemním Caddíkem.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Proace, ale min drncavy?
Taky si myslím. U Caddy je to jednoznačné, ale zase třeba Transit s nejdelším rozvorem sice hrkal, ale nějak se to na té délce rozprostřelo a přišel mi pohodlný i naprázdno
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Proace, ale min drncavy?
No zkousel jsem i tu mensi verzi, opel combo, a to teda drncalo daleko mene, lepsi nez treba karoq, co je takova konvencnejsi konkurence z meho pohledu, ale i kdyz to porovnam s 10 letou oktavii 2, tak octavie je na tom furt daleko lepe.
Vylozene u tech aut dotykove display nepouzitelne za jizdy, protoze chci na neco kliknout a odrncne me to ruku nekam pryc, presne toho jsem se bal a realne se to fakt deje
Auta kde se sedi tak aby bylo videt alespon pres octavii 4, treba suv a ne dodavka a maji treba vzduchovy podvoek uz stoji 2M CZK, tak asi proste chci od auta za mega moc.
Vylozene u tech aut dotykove display nepouzitelne za jizdy, protoze chci na neco kliknout a odrncne me to ruku nekam pryc, presne toho jsem se bal a realne se to fakt deje
Auta kde se sedi tak aby bylo videt alespon pres octavii 4, treba suv a ne dodavka a maji treba vzduchovy podvoek uz stoji 2M CZK, tak asi proste chci od auta za mega moc.
Re: Proace, ale min drncavy?
Byl jsem vyzkoušet tuareg v ackach samo jako sociální cvičení spíš a prostě horší než delika, delika ma 26 let, touareg mel 6 let, kdyz to porovnam treba 10 letou oktavii 2 s 270 000 tak to bylo tragicky ten 6 letej tuareg s 140 000.
Nevim jestli na zaklade toho odsoudit vsechny tuaregy.
Prej ty range rovery jsou komforti, ale https://www.sauto.cz/osobni/detail/land ... oFrom=list to je tak jediny co ma jeste rozumnou cenu, ma to ve jmenu sport a je to 7 let stary, lx570 v CR proste neni
Nevim jestli na zaklade toho odsoudit vsechny tuaregy.
Prej ty range rovery jsou komforti, ale https://www.sauto.cz/osobni/detail/land ... oFrom=list to je tak jediny co ma jeste rozumnou cenu, ma to ve jmenu sport a je to 7 let stary, lx570 v CR proste neni