Stránka 1 z 2

Auto do 200 000 Kč

Napsal: stř 10 bře 18:27
od 07empty
Ahoj, rád bych Vás požádal a nějakou tu radu. :)

Jelikož jezdím do práce pouze 3km tak podmínkou je benzín. (Rád se po práci nebo ve volném čase projedu na delší trasy)
Moje představa o roku je 2014+ s nájezdem do 100k ale když bude víc asi ne tak moc bránit nebudu.
Auto by mělo mít multifunkční volant a takové ty kraviny co většinou ani nepotřebujete.
Nechci taky žádného lenocha jako je třeba avce 1.6 mpi atd...

S cenou bych se chtěl vejít do 200 000 Kč a pokud je možný odpočet DPH tak i vyšší.
Vím že si asi moc vybírat nemohu a litrového tříválce se bojím ale jak tak všude koukám, asi po něm budu muset skočit.

Jaksi vůbec netuším do čeho mám jít, jelikož stále mám autíčko z roku 2002 a nějak jsem neměl potřebu se koukat po jiných do té doby něž jsem nucen koupit jiné.

Díky :) ;)

Re: Auto do 200 000 Kč

Napsal: stř 10 bře 18:45
od denis
Suzuki Swift Sport :D

Re: Auto do 200 000 Kč

Napsal: stř 10 bře 19:18
od petr_riha
Na 3km denně bych si koupil dobré boty nebo koloběžku... Určitě mi nedává smysl měnit současné auto (dost možná bez turba přímého vstřiku, etc.) za "nové" - na 6letém autě se začne pomalu srát, kor při těhle cukačkách...

Re: Auto do 200 000 Kč

Napsal: stř 10 bře 19:29
od Zajda
Jj. A jestli jiné auto tak jedině s tovární zárukou, fakt bude trpět. ¨
Do 200 tis Fabii nebo Citigo 1.0 MPI ze Škoda Plus programu.
Nové Aygo/C1/106 kolem 230 tis

Skladové Clio 0.9 TCe jestli ještě nějaké je, Generation TCe 75 šlo koupit pod 230 tis.

Nebo tu pojízdnou Toi Toiku - Citroen Ami - elektromobil co jede 45 km/h a má stát kolem 150 tisíc.
To by bylo na podobné použití fakt ideální.

Re: Auto do 200 000 Kč

Napsal: stř 10 bře 20:38
od Honza42
Multifunkční volant na 3km?? Stihneš to vůbec všechno pomačkat, než dojedeš do práce? ;)
I když dvoufunkční je taky vlastně multifunkční. Doleva a doprava.

Re: Auto do 200 000 Kč

Napsal: stř 10 bře 20:41
od _sulcik_
k podmínce benzín bych doplnil ještě atmosférický a nepřímovstřikový na tyhle cukačky a ono ti toho už moc nezbyde :D

Re: Auto do 200 000 Kč

Napsal: stř 10 bře 20:45
od Honza42
Na 3km do práce bych koupil tohle:
https://www.rajctyrkolek.cz/linhai-utv-5s-electric
Akorát teda nevím, jestli to má ten správný volant.

Re: Auto do 200 000 Kč

Napsal: stř 10 bře 21:43
od Zajda
Pokud už bych teda měl kde nabíjet tak bych přecejen preferoval celokapotovanou ToiToiku na použití za každého počasí :-)
CL-20.005.002-small-e1583340556172-1024x583.jpg
_sulcik_ píše:k podmínce benzín bych doplnil ještě atmosférický a nepřímovstřikový na tyhle cukačky a ono ti toho už moc nezbyde :D
Třeba 0,9 TCe je nepřímovstřikové turbo a nebál bych se ho použít o nic víc. Oproti litrovým atmosférám, což jsou jediné další nové/zánovní varianty v cenovém dosahu s ním i ve slabší verzi 56 kW jde jezdit v běžném provozu aniž bys stál na plynu jako na rýči :-)

Re: Auto do 200 000 Kč

Napsal: stř 10 bře 22:47
od _sulcik_
jezdím teď 1.0 MPi 44 kW a po městě to stačí na to být nejrychlejší :D mimo město to je horší no, předjíždět kamiony je adrenalin a když před tebou jede někdo kdo do každý zatáčky brzdí na dvacet a na rovinách tomu topí tak bych ten volant ukousnul nejradši, to se pak proklínám že nejedu STI, ale zas peněženka děkuje :D

Re: Auto do 200 000 Kč

Napsal: stř 10 bře 23:30
od Zajda
_sulcik_ píše:jezdím teď 1.0 MPi 44 kW a po městě to stačí na to být nejrychlejší :D mimo město to je horší no, předjíždět kamiony je adrenalin a když před tebou jede někdo kdo do každý zatáčky brzdí na dvacet a na rovinách tomu topí tak bych ten volant ukousnul nejradši, to se pak proklínám že nejedu STI, ale zas peněženka děkuje :D
Záleží jestli Fabia nebo Citigo.
Měl jsem pár týdnů náhradní vůz Citigio 44 kW a ono by to motorově stačilo, ale zpřevodování bylo asi pro nějaký jiný motor, fakt úlet :-)
Dlouhá 2° a poměrově ještě delší nenavazující 3°dělala problémy jak ve městě, tak při předjíždění.
U omezovače revhang v řádech sekund na 1000 RPM, takže jsem předjížděl takzvaným "intertia pushem" (známé z vozů McLaren). Tedy 2° dotočit k 90+ km/h a na 3° pustit spojku co nejrychleji.

Pravda je že s žádným jiným autem jsem se nedostal na své trase pár deci pod spotřebu TDI rotačky při srovnatelných rychlostních průměrech :-)

Fabia vím že má o dost kratší převody, ta bude fungovat určitě aspoň v tom městě :-)