Dálniční pohodlné přesouvadlo
Dálniční pohodlné přesouvadlo
Zdravím Vás,
těchto témat dálničních automobilů je tu hodně, ale přijde mi, že se autoři úplně netrefili do mého vkusu. Takže k věci.
Budu jezdit do práce 80-100km denně jednu trasu, takže počítejme spíš 200km denně. Ročně to bude tedy až 60tkm, když připočítám jízdy mimo práci.
Chci do něj investovat něco kolem 200k. Jsem schopen zaplatit víc, ale ne o moc. Čeká mě hypotéka a další půjčka je pro mě sprosté slovo
Moje požadavky: Auto musí být pohodlné a tiché, Diesel, Spíše sedan/liftback a při takovém nájezdu nesmím opomenout nižší spotřebu paliva. Edit: Rád bych automat, ale není podmínkou.
Co mi doporučíte?
Díky a mějte se
těchto témat dálničních automobilů je tu hodně, ale přijde mi, že se autoři úplně netrefili do mého vkusu. Takže k věci.
Budu jezdit do práce 80-100km denně jednu trasu, takže počítejme spíš 200km denně. Ročně to bude tedy až 60tkm, když připočítám jízdy mimo práci.
Chci do něj investovat něco kolem 200k. Jsem schopen zaplatit víc, ale ne o moc. Čeká mě hypotéka a další půjčka je pro mě sprosté slovo
Moje požadavky: Auto musí být pohodlné a tiché, Diesel, Spíše sedan/liftback a při takovém nájezdu nesmím opomenout nižší spotřebu paliva. Edit: Rád bych automat, ale není podmínkou.
Co mi doporučíte?
Díky a mějte se
Re: Dálničniční pohodlné přesouvadlo
Čistě budget volba je co nejnovější Rapid 1.6tdi.
Pokud ne Rapid, tak 308, i30, Megane... s 1.6 naftou.
Hledal bych co nejnovější auto s nejmenším nájezdem.
Pokud ne Rapid, tak 308, i30, Megane... s 1.6 naftou.
Hledal bych co nejnovější auto s nejmenším nájezdem.
2.9T RWD
Re: Dálniční pohodlné přesouvadlo
Sedan by byl prima na to určení, ale výběr je fakt malý..
Díval bych se po Kia ceed II. Generace od 2013. 1.6crdi 100kw.. Chválí to že je velmi pohodlné, motor je jeden z nejspolehlivějších dieselu.. Navíc ceny jsou nízko a za ty peníze bude pekny kus kolem r 2016. Dost možná ještě v záruce. Alternativně dvojče Hyundai i30, ale Kia se mi líbí víc...
Na dálnice by se hodila střední třída kvůli pohodlí, ale na to asi není rozpočet.. Možná nějaká insignie,..?
Díval bych se po Kia ceed II. Generace od 2013. 1.6crdi 100kw.. Chválí to že je velmi pohodlné, motor je jeden z nejspolehlivějších dieselu.. Navíc ceny jsou nízko a za ty peníze bude pekny kus kolem r 2016. Dost možná ještě v záruce. Alternativně dvojče Hyundai i30, ale Kia se mi líbí víc...
Na dálnice by se hodila střední třída kvůli pohodlí, ale na to asi není rozpočet.. Možná nějaká insignie,..?
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dálniční pohodlné přesouvadlo
Moje požadavky: Auto musí být pohodlné a tiché, Diesel, Spíše sedan/liftback a při takovém nájezdu nesmím opomenout nižší spotřebu paliva. Edit: Rád bych automat, ...
Takže žádnou kolobrndu,jako je Rapid,nebo i 30,já bych se nebál třeba něčeho takového
https://www.sauto.cz/osobni/detail/merc ... oFrom=list
Takže žádnou kolobrndu,jako je Rapid,nebo i 30,já bych se nebál třeba něčeho takového
https://www.sauto.cz/osobni/detail/merc ... oFrom=list
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Dálniční pohodlné přesouvadlo
To vypadá dobře, ale neměla tahle generace velké trable se vstřikama?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dálniční pohodlné přesouvadlo
970: Merc je fajn, ale pokud bez hypo a děti usušíš na auto 2 kila, tak se Ti s 4yo Rapidem bude dýchat snáz než s 11yo Mercem.
2.9T RWD
Re: Dálniční pohodlné přesouvadlo
Sem si vyjel dalsi inzeraty toho prodejce Mercedesu a ta ostatni auta hodnoti modifikovanou stupnici chovani na ZS: velmi dobry, dobry, uspokojivy. Tenhleten Merc je ovsem mimo kategorii: „zpusobily k provozu“. To na me pusobi dost negativne. Stejne jako napsat tam, ze jsou poskozeny dvere + kolo a pro jistotu to nenafotit.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Dálniční pohodlné přesouvadlo
Asi skrz to poškození, ale nafotit to měli, aby to nakonec nebyla oprava za kilo.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dálniční pohodlné přesouvadlo
Díky za tipy. Upřímně nevím jestli se mi chce novodobým 1.6 tdi věřit. Aby mi to za tři roky provozu nedosloužilo.
Já osobně jsem nejdříve pokukoval po E220cdi po faceliftu 07-08. Musel bych hledat hezkej kus, ale maji dobrou pověst (vyjma měchů). To céčko se stejným motorem možná bude lepší volba, protože není tak težké, a prostě ve hře je taky..
Jako další jsem viděl možnost u škaredýho citroena C5 a potom ještě Pažouta 508ky. Ti dva měli ty 2.0HDi, který si nevedly taky nějak špatně. A rozhodně tyhle auta budou pohodlnější, než osekanej Rapid. Jo je to jako srovnávat hrušky s jabkama, ale je to tak.
Takže já koukal spíš po těchto vozech, sice starších, ale pohodlnějších a vlastně z vyšší třídy.
Já osobně jsem nejdříve pokukoval po E220cdi po faceliftu 07-08. Musel bych hledat hezkej kus, ale maji dobrou pověst (vyjma měchů). To céčko se stejným motorem možná bude lepší volba, protože není tak težké, a prostě ve hře je taky..
Jako další jsem viděl možnost u škaredýho citroena C5 a potom ještě Pažouta 508ky. Ti dva měli ty 2.0HDi, který si nevedly taky nějak špatně. A rozhodně tyhle auta budou pohodlnější, než osekanej Rapid. Jo je to jako srovnávat hrušky s jabkama, ale je to tak.
Takže já koukal spíš po těchto vozech, sice starších, ale pohodlnějších a vlastně z vyšší třídy.
Re: Dálniční pohodlné přesouvadlo
Já stejnou trasu absolvuji už 5. rok. Nejdřív Octavií III, pak Superbem a teď Kodiaqem. Vše 2.0 TDI. Nejpříjemnější na to byl ten Superb. Na dálnici hodně pomáhá automatická převodovka, adaptivní tempomat a bylo fajn mít i hlídání jízdy v pruzích a mrtvého úhlu. A pořádná světla.
Jen se divím, že tohle chceš absolvovat soukromým a ojetým autem. Nezdá se to, ale krom paliva jsou to podle auta 2 - 4 výměny oleje ročně, téměř jedna sada letních a jedna zimních gum... Máš to možnost aspoň dávat do nákladů na nějakou firmu? Za sebe jsem totiž počítal, že abych tohle byl schopen absolvovat za své bez služebního auta, musel by mi zaměstanavatel proti požadovanému platu přidat nejméně 40000 Kč v hrubém.
A jinak návrh na MB E-Klasse je podle mě velmi rozumný, volit tohle jako soukromé auto, sáhl bych po něm. Podle stylu jízdy klidně cokoli od E200 CDI až po šestiválec.
Jen se divím, že tohle chceš absolvovat soukromým a ojetým autem. Nezdá se to, ale krom paliva jsou to podle auta 2 - 4 výměny oleje ročně, téměř jedna sada letních a jedna zimních gum... Máš to možnost aspoň dávat do nákladů na nějakou firmu? Za sebe jsem totiž počítal, že abych tohle byl schopen absolvovat za své bez služebního auta, musel by mi zaměstanavatel proti požadovanému platu přidat nejméně 40000 Kč v hrubém.
A jinak návrh na MB E-Klasse je podle mě velmi rozumný, volit tohle jako soukromé auto, sáhl bych po něm. Podle stylu jízdy klidně cokoli od E200 CDI až po šestiválec.
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...