Stránka 1 z 1

A4 B9 2.0 tfsi 185kw quattro AT

Napsal: úte 09 úno 11:00
od hattori
Zdravím Vás,
během pár dnu jsem projel Insignii B cdti 125kw, Mondeo hybrid 137kw, Passat B8 bi-TDI* 176kw a zmíněné A4.
Než jsem projel Audi, byl Opel relativně jasný, ale pak se úroveň zvedla o třídu a není cesty zpět (ač podstatně dráž).
Poprosil bych Vás o pár upřesnění.

S-tronic 7 - jde o převlečené DSG* DQ381? Zajímá mne její max. točivý moment, kdybych si pohrával s myšlenkou chipu.. Při výměně jde o 6l oleje a filtr ano/ne?

quattro* - asi to neuvedu správně, každopádně dle výkonu jsou dvě quattra - jedno, kde se spíná lamelová spojka s připojením druhé nápravy (Haldex*) a druhá, ve stálém pohonu 4x4 se samosvorným diferenciálem. Zde by se mělo jednat o stály pohon? Jak servisně, taktéž co 60k km a pouze olej?

Apple car play - auto je tím vybaveno, každopádně jedu pouze v Samsungech. Jde mi pouze o promítnutí google navigace na displej, má toto nějaké rozumné řešení?

Prozatím vše, děkuji za postřehy.

Re: A4 B9 2.0 tfsi 185kw quattro AT

Napsal: úte 09 úno 12:25
od retron
Druh pohonu: Permanentní pohon všech kol quattro s technologií Ultra
Ultra tzn. "Haldex" tam je těch 60tis. olej, torsen má už jen TDI, kde je "doživotní" náplň
když to má Apple Car Play tak má i Android Auto pro Samsung

Re: A4 B9 2.0 tfsi 185kw quattro AT

Napsal: úte 09 úno 14:53
od hattori
tyjo, aspoň k té 185kw jsem očekával Torsen.
Apple CarPlay = Android car je dobrý, to jsem nevěděl.

Re: A4 B9 2.0 tfsi 185kw quattro AT

Napsal: úte 09 úno 16:33
od delphin
V A4 bych převodovku DQ nečekal - ta je pro příčnou zástavbu (Quer). Takže v pro Audi od A4 nahoru to bude nějaká DL - tedy verze DSG převodovky pro zástavbu s podélným motorem.

Re: A4 B9 2.0 tfsi 185kw quattro AT

Napsal: úte 09 úno 17:14
od ctrl_j
Prevodovky do Audi jsme resili tady https://forum.autoforum.cz/viewtopic.ph ... 34#p131634