A4 B9 2.0 tfsi 185kw quattro AT
Napsal: úte 09 úno 11:00
Zdravím Vás,
během pár dnu jsem projel Insignii B cdti 125kw, Mondeo hybrid 137kw, Passat B8 bi-TDI* 176kw a zmíněné A4.
Než jsem projel Audi, byl Opel relativně jasný, ale pak se úroveň zvedla o třídu a není cesty zpět (ač podstatně dráž).
Poprosil bych Vás o pár upřesnění.
S-tronic 7 - jde o převlečené DSG* DQ381? Zajímá mne její max. točivý moment, kdybych si pohrával s myšlenkou chipu.. Při výměně jde o 6l oleje a filtr ano/ne?
quattro* - asi to neuvedu správně, každopádně dle výkonu jsou dvě quattra - jedno, kde se spíná lamelová spojka s připojením druhé nápravy (Haldex*) a druhá, ve stálém pohonu 4x4 se samosvorným diferenciálem. Zde by se mělo jednat o stály pohon? Jak servisně, taktéž co 60k km a pouze olej?
Apple car play - auto je tím vybaveno, každopádně jedu pouze v Samsungech. Jde mi pouze o promítnutí google navigace na displej, má toto nějaké rozumné řešení?
Prozatím vše, děkuji za postřehy.
během pár dnu jsem projel Insignii B cdti 125kw, Mondeo hybrid 137kw, Passat B8 bi-TDI* 176kw a zmíněné A4.
Než jsem projel Audi, byl Opel relativně jasný, ale pak se úroveň zvedla o třídu a není cesty zpět (ač podstatně dráž).
Poprosil bych Vás o pár upřesnění.
S-tronic 7 - jde o převlečené DSG* DQ381? Zajímá mne její max. točivý moment, kdybych si pohrával s myšlenkou chipu.. Při výměně jde o 6l oleje a filtr ano/ne?
quattro* - asi to neuvedu správně, každopádně dle výkonu jsou dvě quattra - jedno, kde se spíná lamelová spojka s připojením druhé nápravy (Haldex*) a druhá, ve stálém pohonu 4x4 se samosvorným diferenciálem. Zde by se mělo jednat o stály pohon? Jak servisně, taktéž co 60k km a pouze olej?
Apple car play - auto je tím vybaveno, každopádně jedu pouze v Samsungech. Jde mi pouze o promítnutí google navigace na displej, má toto nějaké rozumné řešení?
Prozatím vše, děkuji za postřehy.