Tahoun velkého karavanu
Napsal: úte 12 led 10:30
Výhledově hledám auto na tahání velkého karavanu (2 nápravy, přes 2 tuny) nebo plata.
Vnitřní prostor a nosnost (kromě lidí poveze i zásobu vody)
Schopnost efektivně tahat velký přívěs a přežít východoevropské cesty (ideál je větší motor, HDM automat, 4x4)
Současné auto (nepotřebuji jízdní asistenty, ale Androidauto/Carplay, automatické stěrače, slušná světla, podvozek...)
Budget okolo 30t EUR //max 5 let stáří a nájezd do 100tKm
Co by byla vaše volba?
SUV? Dobře se mi jeví poslední ročníky 2. gen. Touaregu s 3.0 V6. Být rok 2000, tak koukám na Landcruisery, ale současné plnotučné V8 jsou mimo rozpočet a Prado je v mých očích retro
Hlavní mínus všech SUV je menší kufr.
Dodávku: Dnes bohužel většina FWD = nechci;
4x4 jsou buď přestavby (toho se bojím) nebo T6 a Vito
S Vitem zkušenost nemám, ale u MB jsem na pozoru před servisními náklady
T6 jsem jel pouze v 2.0BiTDI 132kw California a představa že za to auto připojím 2 - 2,5t vlek mě nadšením úplně nenaplňuje
Pick-up:
US pickupy v benzinu nechci z důvodu spotřeby. Předpokládám, že pod 20 bych se s karavanem musel snažit.
U JP provenience /snad kromě Hilux/ mi přijde že jsou čím dál tím více "zženštilé"
Hilux: Tady bych musel trochu přitlačit a koupit nový, protože s 2.8 D4D 150kw se prodávají zatím max předváděčky
Ranger 3.2 tdci: Za mě trochu levnější alternativa k Amaroku.
Amarok V6: Zatím se mi líbí nejvíce. Slušná užitkovost, asi nejlepší dynamické parametry, 8AT, VW sice není můj šálek čaje, ale zatím jsem nenašel lepší alternativu.
Je podle vás pickup správná volba? Který z trojice Amarok/Ranger/Hilux byste vybrali vy?
Vnitřní prostor a nosnost (kromě lidí poveze i zásobu vody)
Schopnost efektivně tahat velký přívěs a přežít východoevropské cesty (ideál je větší motor, HDM automat, 4x4)
Současné auto (nepotřebuji jízdní asistenty, ale Androidauto/Carplay, automatické stěrače, slušná světla, podvozek...)
Budget okolo 30t EUR //max 5 let stáří a nájezd do 100tKm
Co by byla vaše volba?
SUV? Dobře se mi jeví poslední ročníky 2. gen. Touaregu s 3.0 V6. Být rok 2000, tak koukám na Landcruisery, ale současné plnotučné V8 jsou mimo rozpočet a Prado je v mých očích retro
Hlavní mínus všech SUV je menší kufr.
Dodávku: Dnes bohužel většina FWD = nechci;
4x4 jsou buď přestavby (toho se bojím) nebo T6 a Vito
S Vitem zkušenost nemám, ale u MB jsem na pozoru před servisními náklady
T6 jsem jel pouze v 2.0BiTDI 132kw California a představa že za to auto připojím 2 - 2,5t vlek mě nadšením úplně nenaplňuje
Pick-up:
US pickupy v benzinu nechci z důvodu spotřeby. Předpokládám, že pod 20 bych se s karavanem musel snažit.
U JP provenience /snad kromě Hilux/ mi přijde že jsou čím dál tím více "zženštilé"
Hilux: Tady bych musel trochu přitlačit a koupit nový, protože s 2.8 D4D 150kw se prodávají zatím max předváděčky
Ranger 3.2 tdci: Za mě trochu levnější alternativa k Amaroku.
Amarok V6: Zatím se mi líbí nejvíce. Slušná užitkovost, asi nejlepší dynamické parametry, 8AT, VW sice není můj šálek čaje, ale zatím jsem nenašel lepší alternativu.
Je podle vás pickup správná volba? Který z trojice Amarok/Ranger/Hilux byste vybrali vy?