Nižší střední, nebo střední do 600 bez DPH
Napsal: pát 13 lis 10:23
Takže koukám po autě.
Vyloučeno je vše co se jmenuje SUV, MPV, HPV, crosscokoliv, atd. Vyloučeny jsou Hyundai, KIA atd.
Prostě normální auto. Ve střední nižší určitě kombík. Ve střední by možná být nemusel.
Teoreticky by to mělo stačit na hodně hezky vybavenou střední nižší, nebo střední třídu v ne nejnižší výbave, ale hodně důležitý faktor je motorizace. Je to dnes bída. Prakticky vše končí na max 110kW.
Astra - už jsou z nich frantíci a přišla o motory.
Focus by se možná blížil rozpočtu v ST, kde by byl i zajímavý motor, ale je uvnitř neskutečně hnusnej.
Golf - motorizace končí na 1.5 110kW či 2.0 110kW.
Leon - to samé co golf
Mazda 3 - by šlo, ale dělá se jen hatch/sedan
Škodovku nechci. IMHO je VW a Seat levnější a Škodovka je neskutečně tuctové auto.
Frantící jsou fakt hnusný auta.
Levorg - dostupný jen dvoulitr atmosfera 110kw. Boxer, 4x4. Vybočuje technikou. Ale... ne že by se mě nelíbil, ale ani nemůžu říct, že by se mě líbil. Ani vevnitř, ani venku.
Mondeo - neurazí, nenadchne to vychází na 2.0 110 kw.
Insignia - Tady jsou o něco silnější motorizace.1.5 122kW, nebo nafta 2.0 128kW. Prý teď nejsou moc spolehlivé. Někde jsem viděl srovnání dynamiky Insignie 1.5 122 a Passatu 1.5 110 a Passat vypadal o dost svižnější.
Passat - neurazí, nenadchne, ale motorizace by se vešla opět jen 1.5 110kW.
Mazda 6 - exteriér se mě líbí, interiér moc ne. Rozpočet stačí jen na mdlou motorizaci.
Asi mě spousta lidí bude přesvědčovat, že okolo 110kW stačí. Já bych do toho ale přesedal z Alfy 2.4 154kW 4x4, která ji sice težkej vydlabanej ingot, takže ta dynamika není až tak jak to vypadá, ale nechci v tom autě trpět.
Najezdím okolo 25tkm ročně, ale 5x týdně do práce přes Prahu asi není ideál pro naftu. Ale zas nafta 110kw asi pohne např. Golfem asi líp, než 1.5 TSI.
Netradiční přístup? Počkat např. na Golfa Variant plug.in hybrid? 204k s baterkama by už mohlo nějakou dynamiku dodat. Ale bojím se, že při vytrvale svižné jízde dojde baterka a je z toho 1.4 110kW s batohem 300kg navíc.
Nějaké rady co se dá sehnat?
Vyloučeno je vše co se jmenuje SUV, MPV, HPV, crosscokoliv, atd. Vyloučeny jsou Hyundai, KIA atd.
Prostě normální auto. Ve střední nižší určitě kombík. Ve střední by možná být nemusel.
Teoreticky by to mělo stačit na hodně hezky vybavenou střední nižší, nebo střední třídu v ne nejnižší výbave, ale hodně důležitý faktor je motorizace. Je to dnes bída. Prakticky vše končí na max 110kW.
Astra - už jsou z nich frantíci a přišla o motory.
Focus by se možná blížil rozpočtu v ST, kde by byl i zajímavý motor, ale je uvnitř neskutečně hnusnej.
Golf - motorizace končí na 1.5 110kW či 2.0 110kW.
Leon - to samé co golf
Mazda 3 - by šlo, ale dělá se jen hatch/sedan
Škodovku nechci. IMHO je VW a Seat levnější a Škodovka je neskutečně tuctové auto.
Frantící jsou fakt hnusný auta.
Levorg - dostupný jen dvoulitr atmosfera 110kw. Boxer, 4x4. Vybočuje technikou. Ale... ne že by se mě nelíbil, ale ani nemůžu říct, že by se mě líbil. Ani vevnitř, ani venku.
Mondeo - neurazí, nenadchne to vychází na 2.0 110 kw.
Insignia - Tady jsou o něco silnější motorizace.1.5 122kW, nebo nafta 2.0 128kW. Prý teď nejsou moc spolehlivé. Někde jsem viděl srovnání dynamiky Insignie 1.5 122 a Passatu 1.5 110 a Passat vypadal o dost svižnější.
Passat - neurazí, nenadchne, ale motorizace by se vešla opět jen 1.5 110kW.
Mazda 6 - exteriér se mě líbí, interiér moc ne. Rozpočet stačí jen na mdlou motorizaci.
Asi mě spousta lidí bude přesvědčovat, že okolo 110kW stačí. Já bych do toho ale přesedal z Alfy 2.4 154kW 4x4, která ji sice težkej vydlabanej ingot, takže ta dynamika není až tak jak to vypadá, ale nechci v tom autě trpět.
Najezdím okolo 25tkm ročně, ale 5x týdně do práce přes Prahu asi není ideál pro naftu. Ale zas nafta 110kw asi pohne např. Golfem asi líp, než 1.5 TSI.
Netradiční přístup? Počkat např. na Golfa Variant plug.in hybrid? 204k s baterkama by už mohlo nějakou dynamiku dodat. Ale bojím se, že při vytrvale svižné jízde dojde baterka a je z toho 1.4 110kW s batohem 300kg navíc.
Nějaké rady co se dá sehnat?