Touran vs 5008 vs C4 Grand Spacetourer vs Ford S-max
Napsal: úte 23 čer 21:49
Prosim o zkusenosti, radu, v podstate cokoliv ohledne techto 3 aut.
Budu psat od auta s nejvyssi vybavou a u dalsich budu psat co jim oproti prvnimu chybi
Citroen C4 grand spacetourer
Prakticky maximalni mozna vybava co jde objednat (samonataceci bi-xenony, asistencni systemy, automaticky parkovani, handsfree otvirani dvere, kufr, navigace, masazni kresla, adaptivni tempomat)
1.2 benzin manual 130 koni
600 tisic
VW Touran
+ 2 isofixy v 3 rade (to mi prijde jako solidni vyhoda)
- nema samonataceci bi-xenony (ma "jen" staticke led svetlomety - dalkove i denni)
- navigace (respektive asi tam jde koupit, ale diky android auto si myslim, ze nepotrebuju)
- handsfree otvirani auta a kufru (myslim, ze to nepotrebuju)
- automaticke dalkove svetla
1.5 benzin manual 150 koni
615 tisic
Peugeot 5008
- nataceci svetlomety
- automaticke dalkove svetla
- xenony nebo led (jen halogeny)
- navigace
- handsfree otvirani auta a kufru
- masazni kresla (uprimne myslim, ze take nepotrebuju)
- adaptivni tempomat (vyuzitelnost u "manualu" je preci jen nizsi, i kdyz na dalnici by zrejme nemuselo byt spatne ani v manualu)
1.2 benzin manual 130 koni
640 tisic
Jeste bych pridal jeden poznatek s prostredni konzolou (u peugeotu i vw je blbe resena konzole - je posunuta prilis dozadu k druhe rade sedadel. U VW je to resene rekl bych az tragicky. Prostredni sedadlo druhe rady musi byt zasunute dozadeji pokud ho chci vyuzivat. Naopak Citroen ma reseno naprosto dokonale, jelikoz stredova konzola konci ve sve podstate na urovni nejvice dopredu posunutych prednich sedacek, tedy presne obracene nez u VW, ktery ji ma navic i blbe vystouplou)
Budu rad za jakykoliv poznatek, zkusenosti, radu ...cokoliv.
Jak by jste volili vy?
Obzvlast by me zajimal i vas nazor na Peugeot 5008 (za vice dostanu mene a tak si rikam zdali to jedine jeho plus je zajimavy vzhled) a Touran a Citroen (po pravde nebyt te stredni konzole tak jdu asi to Tourana - je to plus minus srovnatelne, v cene nepatrny rozdil, vybava trochu horsi VW, ale ma zase lepsi motor a isofixy navic)
Nyni jsem tedy v rozpacich do ceho jit a furt na to koukam a promejslim a za boha si nemuzu vybrat
Extra otazku mam na LANE ASSIST u jednotlivych aut.
Jsem zvykly z hyundai ze je to skutecne system, ktery me aktivne drzi v jizdnim pruhu, otaci volantem atd. (ve sve podstate staci mit polozene ruce na volantu a napriklad na dalnici, klasickych "neprilis" klikatych cestach to auto "ridi samo"). Zkratka system u hyundai udrzuje auto mezi pruhy a mam trochu obavu jak funguje u aut vyse... aby to nebylo spis cekani az to prekroci caru a teprve potom.se neaktivovala korekce. (To bych urcite nechtel)
Mohl by mi nekdo kdo auta ma potvrdit jak to u jednotlivych aut funguje lane assist.
Budu psat od auta s nejvyssi vybavou a u dalsich budu psat co jim oproti prvnimu chybi
Citroen C4 grand spacetourer
Prakticky maximalni mozna vybava co jde objednat (samonataceci bi-xenony, asistencni systemy, automaticky parkovani, handsfree otvirani dvere, kufr, navigace, masazni kresla, adaptivni tempomat)
1.2 benzin manual 130 koni
600 tisic
VW Touran
+ 2 isofixy v 3 rade (to mi prijde jako solidni vyhoda)
- nema samonataceci bi-xenony (ma "jen" staticke led svetlomety - dalkove i denni)
- navigace (respektive asi tam jde koupit, ale diky android auto si myslim, ze nepotrebuju)
- handsfree otvirani auta a kufru (myslim, ze to nepotrebuju)
- automaticke dalkove svetla
1.5 benzin manual 150 koni
615 tisic
Peugeot 5008
- nataceci svetlomety
- automaticke dalkove svetla
- xenony nebo led (jen halogeny)
- navigace
- handsfree otvirani auta a kufru
- masazni kresla (uprimne myslim, ze take nepotrebuju)
- adaptivni tempomat (vyuzitelnost u "manualu" je preci jen nizsi, i kdyz na dalnici by zrejme nemuselo byt spatne ani v manualu)
1.2 benzin manual 130 koni
640 tisic
Jeste bych pridal jeden poznatek s prostredni konzolou (u peugeotu i vw je blbe resena konzole - je posunuta prilis dozadu k druhe rade sedadel. U VW je to resene rekl bych az tragicky. Prostredni sedadlo druhe rady musi byt zasunute dozadeji pokud ho chci vyuzivat. Naopak Citroen ma reseno naprosto dokonale, jelikoz stredova konzola konci ve sve podstate na urovni nejvice dopredu posunutych prednich sedacek, tedy presne obracene nez u VW, ktery ji ma navic i blbe vystouplou)
Budu rad za jakykoliv poznatek, zkusenosti, radu ...cokoliv.
Jak by jste volili vy?
Obzvlast by me zajimal i vas nazor na Peugeot 5008 (za vice dostanu mene a tak si rikam zdali to jedine jeho plus je zajimavy vzhled) a Touran a Citroen (po pravde nebyt te stredni konzole tak jdu asi to Tourana - je to plus minus srovnatelne, v cene nepatrny rozdil, vybava trochu horsi VW, ale ma zase lepsi motor a isofixy navic)
Nyni jsem tedy v rozpacich do ceho jit a furt na to koukam a promejslim a za boha si nemuzu vybrat
Extra otazku mam na LANE ASSIST u jednotlivych aut.
Jsem zvykly z hyundai ze je to skutecne system, ktery me aktivne drzi v jizdnim pruhu, otaci volantem atd. (ve sve podstate staci mit polozene ruce na volantu a napriklad na dalnici, klasickych "neprilis" klikatych cestach to auto "ridi samo"). Zkratka system u hyundai udrzuje auto mezi pruhy a mam trochu obavu jak funguje u aut vyse... aby to nebylo spis cekani az to prekroci caru a teprve potom.se neaktivovala korekce. (To bych urcite nechtel)
Mohl by mi nekdo kdo auta ma potvrdit jak to u jednotlivych aut funguje lane assist.