Kombik, benzin, automat do 800 000 Kc
Napsal: čtv 04 čer 22:25
Dobry den damy a panove,
shanim novy nebo ojety kombik s malym najezdem do 800 000 Kc. Asi bych preferoval automat s adaptivnim tempomatem. Vyska auta muze byt max. 1,5m kvuli zakladaci v garazi a hmotnost max. 2 t. Auto bych si chtel nechat minimalne pristich 10 let, ale spis dele-proste dokud bude jezdit. Rocne najedeme tak 8-10 tisic km, mix mesto/dalnice. Z toho duvodu jsem se rozhodl pro benzin. Kvuli zaruce bych asi radsi preferoval novy nebo rocni vuz.
Danym parametrum vyhovuji nova auta:
Mazda se mi libi vizualne a nestoji uplne vsude. Jestli jsem to dobre pochopil, tak ten automat je bezudrzbovej. Libi se mi taky jejich head-up display. Vadi mi rozliseni u parkovacich kamer, ze ve vybave attraction nema el. sedadala s pameti, ten automat neni uplne sportovni. Nevi nekdo jak je to ted s korozi? Nerad bych aby mi za par let zrezla.
Subaru Levorg se mi taky libi, hlavne jejich kozeny sedadla. Posunovani sedadel je sice elektricke ale bez pameti, takze naprd. Taky nevim jestli ten novy 2l motor neni uplne krok zpatky a clovek by nemel sahnout po starsi 1.6 s trbem (ktera ma i sportovnejsi charakter). O prevodovkach lineartronic jsem moc chvaly zatim necetl, ale ani moc stiznosti na poruchovost jako v pripade DCT. Vim, ze auta typu Focus a i30 jsou o tridu niz, ale v ramci rozpoctu si muzu poridit uplne nove auto s maximalni vybavou a v pripade i30 i 5-ti letou zarukou. Akorat nevim co s tim mild hybridem. Jsem k tomu trosku skepticky-obzvlaste vzhledem k zivotsnoti baterek. Na druhou stranu ten motor ma trosku vetsi vykon a spotreba je taky dost dobra.
U ojetych aut se trosku bojim toho, ze nikdy nevim kdo s tim jezdil predemnou a jak se k tomu autu choval. To se potom muze projevit ke konci zivotnosti toho auta. U luxusnejsich aut typu BMW se bojim ceny nahradnich dilu, servisu atd.
Zapomnel jsem na neco zasadniho co bych mel do vyberu zaradit?
Dekuji za vsechny rady a nazory.
shanim novy nebo ojety kombik s malym najezdem do 800 000 Kc. Asi bych preferoval automat s adaptivnim tempomatem. Vyska auta muze byt max. 1,5m kvuli zakladaci v garazi a hmotnost max. 2 t. Auto bych si chtel nechat minimalne pristich 10 let, ale spis dele-proste dokud bude jezdit. Rocne najedeme tak 8-10 tisic km, mix mesto/dalnice. Z toho duvodu jsem se rozhodl pro benzin. Kvuli zaruce bych asi radsi preferoval novy nebo rocni vuz.
Danym parametrum vyhovuji nova auta:
- V podstate nova Mazda 6 ve vybave attraction se 121 kW.
- Subaru Levorg (ted nove s 2l atmosferickym motorem).
- Ford Focus Turnier 1.5 v nejvyssi mozny vybave
- Hyundai i30 v nejvyssi vybave a motorizaci - mild hybrid
- Kia Optima SW (jeste jsem moc nezjistoval)
- Ojeta (20 tkm) Mazda 6 s 20 tkm v plne palbe Takumi Plus a 143 kW.
- Ojety Opel Insignia v plne vybave.
- Asi nejake BMW, ale uz s vetsim najezdem (napr. 535d xDrive Sport).
Mazda se mi libi vizualne a nestoji uplne vsude. Jestli jsem to dobre pochopil, tak ten automat je bezudrzbovej. Libi se mi taky jejich head-up display. Vadi mi rozliseni u parkovacich kamer, ze ve vybave attraction nema el. sedadala s pameti, ten automat neni uplne sportovni. Nevi nekdo jak je to ted s korozi? Nerad bych aby mi za par let zrezla.
Subaru Levorg se mi taky libi, hlavne jejich kozeny sedadla. Posunovani sedadel je sice elektricke ale bez pameti, takze naprd. Taky nevim jestli ten novy 2l motor neni uplne krok zpatky a clovek by nemel sahnout po starsi 1.6 s trbem (ktera ma i sportovnejsi charakter). O prevodovkach lineartronic jsem moc chvaly zatim necetl, ale ani moc stiznosti na poruchovost jako v pripade DCT. Vim, ze auta typu Focus a i30 jsou o tridu niz, ale v ramci rozpoctu si muzu poridit uplne nove auto s maximalni vybavou a v pripade i30 i 5-ti letou zarukou. Akorat nevim co s tim mild hybridem. Jsem k tomu trosku skepticky-obzvlaste vzhledem k zivotsnoti baterek. Na druhou stranu ten motor ma trosku vetsi vykon a spotreba je taky dost dobra.
U ojetych aut se trosku bojim toho, ze nikdy nevim kdo s tim jezdil predemnou a jak se k tomu autu choval. To se potom muze projevit ke konci zivotnosti toho auta. U luxusnejsich aut typu BMW se bojim ceny nahradnich dilu, servisu atd.
Zapomnel jsem na neco zasadniho co bych mel do vyberu zaradit?
Dekuji za vsechny rady a nazory.