Dodávka
Dodávka
Ahoja,
Potřebuju dodávku, minimální výška podlaha - strop 2m, stačí trimistna. Kdo má nějakou reálnou zkusenost? Jinak nafta, manuál, fwd. nic víc. Očekávaný provoz cca 40 000 - 50k ročně, trasy 20km a více, žádný skákání po městě.
Kontakty na zoufalé dealery prosím do zpráv.
Edit: do 3,5t, nemusí bejt hezká, dojezdime ji do sraček, takže mě zajímá spíš schopnost "najet milion", než dostat dobrej operak
Potřebuju dodávku, minimální výška podlaha - strop 2m, stačí trimistna. Kdo má nějakou reálnou zkusenost? Jinak nafta, manuál, fwd. nic víc. Očekávaný provoz cca 40 000 - 50k ročně, trasy 20km a více, žádný skákání po městě.
Kontakty na zoufalé dealery prosím do zpráv.
Edit: do 3,5t, nemusí bejt hezká, dojezdime ji do sraček, takže mě zajímá spíš schopnost "najet milion", než dostat dobrej operak
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Dodávka
Proč to vlákno dostalo značku "rádioaktivní" ?
To jako sem chcodit jen v JPCH a gásmasce?
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
To jako sem chcodit jen v JPCH a gásmasce?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Dodávka
Stepan: U nás ve stavební firmě jsou dobré zkušenosti s Fiat Ducato (+ Citroen Jumper), 2.3l diesel.
Celkem tři auta, najeto momentálně v rozmezí 80k - 430k, většina z toho ještě s naloženým dvoutunovým vlekem.
Vesměs bez problémů, zlobí hlavně mechanismus ruční brzdy, ale to může taky souviset s častým provozem mimo asfalt...
Naopak hodně špatné zkušenosti byly s minulou generací Craftera, kde se sralo snad úplně všechno...
Celkem tři auta, najeto momentálně v rozmezí 80k - 430k, většina z toho ještě s naloženým dvoutunovým vlekem.
Vesměs bez problémů, zlobí hlavně mechanismus ruční brzdy, ale to může taky souviset s častým provozem mimo asfalt...
Naopak hodně špatné zkušenosti byly s minulou generací Craftera, kde se sralo snad úplně všechno...
Re: Dodávka
Hlavně nebrat Boxer nebo Jumper. Ty jejich dvoulitry byly tragický, teď mají nově tuším 2.2, ale to není zatím moc prověřenej motor.
Jistotou je asi 2.3 v Ducatu nebo stejný objem u Mastera (nebo Movano, je to stejný auto).
Spolehlivostí je na tom líp určitě Master – jednak podle statistik Dekry, jednak podle toho s čím jezdí Poláci s plachtam po D1.
- tihle frajeři točí i 200 tis za rok, tak asi vědí… Ber určitě bi-turbo, má plynulejší zátah a žere o litr míň než slabší single turba.
2m výška znamená výška karosérie H3 a těch skladem není:
https://www.sauto.cz/uzitkova/detail/re ... oFrom=list
https://www.sauto.cz/uzitkova/detail/re ... oFrom=list
Jistotou je asi 2.3 v Ducatu nebo stejný objem u Mastera (nebo Movano, je to stejný auto).
Spolehlivostí je na tom líp určitě Master – jednak podle statistik Dekry, jednak podle toho s čím jezdí Poláci s plachtam po D1.
- tihle frajeři točí i 200 tis za rok, tak asi vědí… Ber určitě bi-turbo, má plynulejší zátah a žere o litr míň než slabší single turba.
2m výška znamená výška karosérie H3 a těch skladem není:
https://www.sauto.cz/uzitkova/detail/re ... oFrom=list
https://www.sauto.cz/uzitkova/detail/re ... oFrom=list
Re: Dodávka
Bejvávalo.. už cca 2-3 roky, produkuje PSA neskutečný šrot a řekl bych, že Fiat se poveze s nimi. Já mám ještě poctivé železo z r.2011 3,0hdi, ale ty nové sračky se sypou, jak na běžícím pásu. Otázkou je, ne jestli, ale kdy se vysype převodovka, děje se tak v rozmezí 800km (kamarádův případ) - 40tkm, dál problémy s Ad-blue apod. Je to info od dopravců a modlí se, aby jim vydržely aspoň 3 roky.rutak11 píše:Stepan: U nás ve stavební firmě jsou dobré zkušenosti s Fiat Ducato (+ Citroen Jumper), 2.3l diesel.
Celkem tři auta, najeto momentálně v rozmezí 80k - 430k, většina z toho ještě s naloženým dvoutunovým vlekem.
Vesměs bez problémů, zlobí hlavně mechanismus ruční brzdy, ale to může taky souviset s častým provozem mimo asfalt...
Naopak hodně špatné zkušenosti byly s minulou generací Craftera, kde se sralo snad úplně všechno...
Já osobně bych momentálně volil v této výšce asi Renault Master, navíc po FL vypadá sakra dobře.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dodávka
Tak jsem došel ke kompu a můžu doplnit nějaký svý poznámky:
Fakt Renault? Měli jsme od nich tahače a to bylo peklo, sralo se to pod rukama a servis k ničemu. K milionu jsme je dotlačili s vypětím všech sil a pak šli z baráku za kilovou cenu šrotu.
Teď máme Iveca a Stern. Mergl prvních 200kkm přežije a pak nevim, nikdy hezkýho asi ne, když jsem viděl ty nekrytý kabely od elektriky v podbězích. Dělá vůbec Mercedes v týhle třídě něco? Z Iveca začalo chcát AdBlue proudem během prvních 10 000km, normálně popraskaly hadice, pak přestalo startovat, teď jsou nějaký problémy s náhlýma ztrátama výkonu, šofér už říkal, že kdyby nebyla krize, tak jde někam, kde mu dají pořádnej stroj a ne tuhle mrdku
Takže Iveco v žádným případě.
Stejně tak bych se rád vyhnul VW. Z jednoho prostého důvodu -> potkáváte nějaký starý, otřískaný, orezlý VW dodávky? Já totiž ne. A z toho soudím, že ty auta se tohodle stavu z nějakýho důvodu nedožijou, trvanlivost asi pokulhává. Golf mi žere chladící kapalinu jak kdyby byla díra v hadici, mám na tu značku vztek. Navíc BOBovo storky se servisem Mulťáku, prostě nyny.
Na druhý firmě máme Jumpera, takovou tu pošťáckou specku. Teď jsem s tím stěhoval a nejvíc mě na tom bavilo, že když brzdím a zároveň zatáčím, tak si tyčí řízení brousím špičku boty
![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
Fakt Renault? Měli jsme od nich tahače a to bylo peklo, sralo se to pod rukama a servis k ničemu. K milionu jsme je dotlačili s vypětím všech sil a pak šli z baráku za kilovou cenu šrotu.
Teď máme Iveca a Stern. Mergl prvních 200kkm přežije a pak nevim, nikdy hezkýho asi ne, když jsem viděl ty nekrytý kabely od elektriky v podbězích. Dělá vůbec Mercedes v týhle třídě něco? Z Iveca začalo chcát AdBlue proudem během prvních 10 000km, normálně popraskaly hadice, pak přestalo startovat, teď jsou nějaký problémy s náhlýma ztrátama výkonu, šofér už říkal, že kdyby nebyla krize, tak jde někam, kde mu dají pořádnej stroj a ne tuhle mrdku
![I dont wanna see x_x](./images/smilies/109.gif)
Stejně tak bych se rád vyhnul VW. Z jednoho prostého důvodu -> potkáváte nějaký starý, otřískaný, orezlý VW dodávky? Já totiž ne. A z toho soudím, že ty auta se tohodle stavu z nějakýho důvodu nedožijou, trvanlivost asi pokulhává. Golf mi žere chladící kapalinu jak kdyby byla díra v hadici, mám na tu značku vztek. Navíc BOBovo storky se servisem Mulťáku, prostě nyny.
Na druhý firmě máme Jumpera, takovou tu pošťáckou specku. Teď jsem s tím stěhoval a nejvíc mě na tom bavilo, že když brzdím a zároveň zatáčím, tak si tyčí řízení brousím špičku boty
![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Dodávka
Je pravda, že Jumper je z těch tří nejstarší auto, r. 2009 tuším, 2.3HDi. Má to nalítáno cca 430k, z toho prvních asi 70k u něčeho typu PPL a furt je to nezmar. Svého času to mělo vyndaný EGR, sice to občas kouřilo, ale jelo to jak urvané ze řetězu.M.Z. píše:Bejvávalo.. už cca 2-3 roky, produkuje PSA neskutečný šrot a řekl bych, že Fiat se poveze s nimi. Já mám ještě poctivé železo z r.2011 3,0hdi, ale ty nové sračky se sypou, jak na běžícím pásu.
Jasně, Sprinter 316 CDI L, např. tohle. Trochu nevýhoda je rwd (ale lze 4x4), fwd jen pro menší varianty.Stepan píše:Dělá vůbec Mercedes v týhle třídě něco?
Mám s tím odježděno pár stovek km s plnou zátěží, doslova narvaný až po střechu a jede to perfektně. Otázka je, co to bude dělat v dlouhodobém horizontu, tato generace je na trhu od 06/2018. Určitě nebrat slabší motor než 316 CDI, řídil jsem 314 CDI ve stejně narvaném krátkém Sprinteru a rozdíl byl obrovský, vůbec to nejelo.
Co se týče nového Mastera, zažil jsem pouze předFL asi na 250km, který mi neseděl jak uvnitř (posez, ovládání...), tak díky dlouhému rozvoru měl daleko horší manévrovací schopnosti.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28174
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dodávka
Hehe - včera jsme to vyzvedli ze servisu, že prej závada odhalena, všechno v cajku. Jel jsem s tím s kolegou něco vyzvednout za HK a cestou 3x do nouzáku; blikalo tam postupně všechno.Navíc BOBovo storky se servisem Mulťáku, prostě nyny.
A jako bonus - za poslední rok se měnil už 4x spojkový válec.
Takže Transporter je opět v servisu.
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 898
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dodávka
Step: Golf mi žere chladící kapalinu jak kdyby byla díra v hadici,
Co vodní pumpa? celkem běžná závada a nebo pak chladič,hlava atp.![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Co vodní pumpa? celkem běžná závada a nebo pak chladič,hlava atp.
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...