Sportovni auto do 600k
Napsal: úte 03 pro 14:54
ahoj, muj prvni prispevek ale forum sleduju uz dyl.
Po prodeji predchozi i30 1.4 T-GDI bych rad koupil neco zabavneho do doby nez prijdou vetsi zavazky . Muj rocni najezd je cca 10t km, hlavne cestovani kdyz je pekne, do prace nedojizdim.
Pozadavky:
- 0-100 < 7s + slusny podvozek na okresky
- sportovni image (takove GTI je pomerne nezajimave)
- rozumna spolehlivost a opravitelnost (takze zadny Cayman )
- rozumna amortizace pro nasledny prodej
- idealne pak RWD a coupe ale netrvam na tom
Libi se mi:
BMW 328i (OPRAVA: 228i) - sportak to na pohled neni ale neurazi, ma ale pry nic moc ridicskou odezvu, tezko rict jak spolehlivost
Mustang Ecoboost 2.3 - ikona, a i kdyz nemam k motoru predsudky, tak mi prijde hrich koupit Mustanga bez V8
MX-5 ND 2.0 - bojim se maleho vykonu ve srovnani s oturbenymi konkurenty, vzhled me moc nebere ale splnuje zrejme vse
i30N - tady bych musel priplatit, ale zase by bylo auto skoro nove, nevyhoda ze uz je pro me vzhled okoukany z klasicke i30
Vim, ze ty auta jsou vsechny uplne jina, ale nemam uplne jasny pohled jestli uprednostnuji vykon (ala co nej akceleraci) nebo agilitu na okresky a verim ze jakekoli bude krok vpred.
Napada vas jeste nejake? Pripadne co byste z techto vybrali?
Po prodeji predchozi i30 1.4 T-GDI bych rad koupil neco zabavneho do doby nez prijdou vetsi zavazky . Muj rocni najezd je cca 10t km, hlavne cestovani kdyz je pekne, do prace nedojizdim.
Pozadavky:
- 0-100 < 7s + slusny podvozek na okresky
- sportovni image (takove GTI je pomerne nezajimave)
- rozumna spolehlivost a opravitelnost (takze zadny Cayman )
- rozumna amortizace pro nasledny prodej
- idealne pak RWD a coupe ale netrvam na tom
Libi se mi:
BMW 328i (OPRAVA: 228i) - sportak to na pohled neni ale neurazi, ma ale pry nic moc ridicskou odezvu, tezko rict jak spolehlivost
Mustang Ecoboost 2.3 - ikona, a i kdyz nemam k motoru predsudky, tak mi prijde hrich koupit Mustanga bez V8
MX-5 ND 2.0 - bojim se maleho vykonu ve srovnani s oturbenymi konkurenty, vzhled me moc nebere ale splnuje zrejme vse
i30N - tady bych musel priplatit, ale zase by bylo auto skoro nove, nevyhoda ze uz je pro me vzhled okoukany z klasicke i30
Vim, ze ty auta jsou vsechny uplne jina, ale nemam uplne jasny pohled jestli uprednostnuji vykon (ala co nej akceleraci) nebo agilitu na okresky a verim ze jakekoli bude krok vpred.
Napada vas jeste nejake? Pripadne co byste z techto vybrali?