Ahoj, jsem tu nová a potřebuji poradit:)
Hledám auto pro sebe a tříletou dceru, na běžné ježdění do města, občas nějaký výlet nebo na chalupu. Po městě tak 4xtydne, a třeba 1x týdne o víkendu výlet 50-200km.
Chci hlavně něco spolehlivého, bezporuchoveho, aspoň trochu bezpečného, když se mnou bude jezdit dcera. Nechci nic úplně pidi, ale velkou káru taky nepotřebuji. Rozpočet mám do 100000kc..stáří určitě ne starší než 10 let. S ostatním si rada nechám poradit. Líbí se mi třeba Hyundai i20, nebo Kia Ceed..a co jsem koukala, dají se kolem těch 100k sehnat. Ale nevím, zda je to v mém případě dobrá volba? taky uvažuji, zda se vůbec vyplatí těch 100k do auta investovat, je to pro mě opravdu strop..dá se třeba i za 80 pořídit něco slušného, co mi pár let bez větších investic vydrží? jak hodně se v tomto vyplati/nevyplatí šetřit? Dekuji:)
Spolehlivé a bezpecne auto do 100k
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 4
- Registrován: pát 06 zář 07:13
Re: Spolehlivé a bezpecne auto do 100k
Vítej v mém světě. Taky hledám něco co neexistuje.
Píšeš : Chci hlavně něco bezporuchoveho. TO skutečně nelze naplnit. Nic takového nikdy nikdo nevyrobil. Respektive nejvíce se tomu blíží kolo Ukrajina. Ale i tam můžeš píchnout.
Dobrá rada obecného charakteru :
1) Pokud mám na nákup 100 000Kč, hledám auto za 70-75 000Kč maximálně. Blíží se zima = pokud tam nebudou, je nutné koupit nové zimní, auto přepsat, pojistit, udělat rozvody, výměnu oleje v motoru a filtrů. Na to 20 ani stačit nebude.
2) Nehledět tolik upnutě výhradně na najeté kilometry, jako spíš na DOLOŽITELNOU! (faktura, fotky..nemyslím tím přímo servisní knihu, tu u 10leté oejtiny těžko někdo bude dál vést) servisní historii a celkový stav.Někdo má auto po 300 000Km v super stavu, někdo ho zničí za 50 000Km.
3) ROZHODNĚ benzínový motor. Nejlépe bez turba a bez variabilního časování ventilů
4) Zeptat se vašeho mechanika co zvládne/chce servisovat..Ne každý chce servisovat Korejská auta avzít ho s sebou k nákupu auta s diagnostikou. Čím je napnutější rozpočet, tím je důležitější něco málo utratit "navíc" a vybrat opravdu správný kus, protože následné nalezené závady mohou být hrob pro rodinný rozpočet.
Obecně asi největší "kuják" je Ford Focus II 1.6i 74Kw - dá se koupit kolem těch 70 000Kč.
Hnujdaje nevím..Kolegyně kupovala před 7lety novou (což je asi tak nějak cenová hladina těch 90K dneska počítám) a spokojená nebyla. Závady sice kryla záruka, ale...závad bylo dost.
Za mě osobně pokud je ve výběru nákupní taška jakou je i20, tak bych šel cestou Fiatu Grande Punto 1.4i s obyčejným osmiventilovým motorem. To je z mého úhlu pohledu sázka na jistotu.
Píšeš : Chci hlavně něco bezporuchoveho. TO skutečně nelze naplnit. Nic takového nikdy nikdo nevyrobil. Respektive nejvíce se tomu blíží kolo Ukrajina. Ale i tam můžeš píchnout.
Dobrá rada obecného charakteru :
1) Pokud mám na nákup 100 000Kč, hledám auto za 70-75 000Kč maximálně. Blíží se zima = pokud tam nebudou, je nutné koupit nové zimní, auto přepsat, pojistit, udělat rozvody, výměnu oleje v motoru a filtrů. Na to 20 ani stačit nebude.
2) Nehledět tolik upnutě výhradně na najeté kilometry, jako spíš na DOLOŽITELNOU! (faktura, fotky..nemyslím tím přímo servisní knihu, tu u 10leté oejtiny těžko někdo bude dál vést) servisní historii a celkový stav.Někdo má auto po 300 000Km v super stavu, někdo ho zničí za 50 000Km.
3) ROZHODNĚ benzínový motor. Nejlépe bez turba a bez variabilního časování ventilů
4) Zeptat se vašeho mechanika co zvládne/chce servisovat..Ne každý chce servisovat Korejská auta avzít ho s sebou k nákupu auta s diagnostikou. Čím je napnutější rozpočet, tím je důležitější něco málo utratit "navíc" a vybrat opravdu správný kus, protože následné nalezené závady mohou být hrob pro rodinný rozpočet.
Obecně asi největší "kuják" je Ford Focus II 1.6i 74Kw - dá se koupit kolem těch 70 000Kč.
Hnujdaje nevím..Kolegyně kupovala před 7lety novou (což je asi tak nějak cenová hladina těch 90K dneska počítám) a spokojená nebyla. Závady sice kryla záruka, ale...závad bylo dost.
Za mě osobně pokud je ve výběru nákupní taška jakou je i20, tak bych šel cestou Fiatu Grande Punto 1.4i s obyčejným osmiventilovým motorem. To je z mého úhlu pohledu sázka na jistotu.