Technicky jednoduchý, benzínový kombík
Napsal: pon 22 črc 13:22
čau,
potřebuju urgentně poradit jednoduché, spolehlivé kombi, ideálně atmosférický benzín pro ženskou. Kombi podmínkou protože kočárek a haraburdí pro děcko. Kupovat to budu asi v Německu. Ne u Turka...Normálně u Němce. Cena tak do 5000Eur, takže někde okolo 130 řekněme.
Ideálně by to nemělo mít žádný Vanos, VVT, el. parkovací ruční brzdu apod...Atmosféra, nepřímý vstřik, spotřeba nejlépe 7, max tak 10 v kombinaci. Podmínkou je dobrá odolnost proti korozi, což z mého úhlu pohledu naprosto vylučuje Astru a Vectru.Na výkonu tolik nezáleží. Nebýt el. ruční brzdy Passatu B6, klidně to vemu v 1.6MPi.
Auto nebude mít nikdy LPG, takže je jedno zda/jak ten motor snáší zplynování.
Auto bude jezdit VELMI krátké trasy (klidně 2km 3x denně), jednou za čas 30Km...2x ročně v tahu třeba 800Km denně nějaká dovolená..
Když už něco najdu, hned vzápětí nacházím informace o brutální spotřebě oleje apod...Nebo se jedná o slušné auto, ovšem s technickými špeky, alá svisláky Peugeotu 407SW, ruční brzda na přední kola Citroenu C5 atd atpod...
NE FABII. Ta vydrží a všechno, ale...prostě ne.
Napadá mě pouze Focus 1.6i 74kw
Altea 1.6Mpi
A pro popření všeho výše uvedeného stojí v Reichu jeden Avensis 2.0i 108Kw. Přímý vstřík, VVT taky..Ovšem u té Toyoty tomu nějak věřím. Nevím jak to odůvodnit, ale u ní bych to zkousnul.
Fakt jsem úplně vyprahlej, nic mě nenapadá. Každej dražší kombík má vepředu milion ramen, vzadu nivomaty a nevím co...
Nechce se mi fakt řešit co návštěva servisu to 20 000Kč. Mám jiné životní priority a plány, než cpát prachy do auta.
potřebuju urgentně poradit jednoduché, spolehlivé kombi, ideálně atmosférický benzín pro ženskou. Kombi podmínkou protože kočárek a haraburdí pro děcko. Kupovat to budu asi v Německu. Ne u Turka...Normálně u Němce. Cena tak do 5000Eur, takže někde okolo 130 řekněme.
Ideálně by to nemělo mít žádný Vanos, VVT, el. parkovací ruční brzdu apod...Atmosféra, nepřímý vstřik, spotřeba nejlépe 7, max tak 10 v kombinaci. Podmínkou je dobrá odolnost proti korozi, což z mého úhlu pohledu naprosto vylučuje Astru a Vectru.Na výkonu tolik nezáleží. Nebýt el. ruční brzdy Passatu B6, klidně to vemu v 1.6MPi.
Auto nebude mít nikdy LPG, takže je jedno zda/jak ten motor snáší zplynování.
Auto bude jezdit VELMI krátké trasy (klidně 2km 3x denně), jednou za čas 30Km...2x ročně v tahu třeba 800Km denně nějaká dovolená..
Když už něco najdu, hned vzápětí nacházím informace o brutální spotřebě oleje apod...Nebo se jedná o slušné auto, ovšem s technickými špeky, alá svisláky Peugeotu 407SW, ruční brzda na přední kola Citroenu C5 atd atpod...
NE FABII. Ta vydrží a všechno, ale...prostě ne.
Napadá mě pouze Focus 1.6i 74kw
Altea 1.6Mpi
A pro popření všeho výše uvedeného stojí v Reichu jeden Avensis 2.0i 108Kw. Přímý vstřík, VVT taky..Ovšem u té Toyoty tomu nějak věřím. Nevím jak to odůvodnit, ale u ní bych to zkousnul.
Fakt jsem úplně vyprahlej, nic mě nenapadá. Každej dražší kombík má vepředu milion ramen, vzadu nivomaty a nevím co...
Nechce se mi fakt řešit co návštěva servisu to 20 000Kč. Mám jiné životní priority a plány, než cpát prachy do auta.