Výběr auta na komfortní pocuky do mesta [suv/mpv]
Napsal: pon 08 črc 08:28
Musi být z auta dobře vidět - minimálně přes Kodiaky.
Mělo by být docela malý, hlavně úzký.
Fajn nějaký kamery aby to melo nejen vzadu, ale hlavně naboku - zrcátka, přední rohy. Hlavně proto, že vím, že reálně to bude široký a dlouhý jak krava, pokud to má mit rozumně vysoko sezeni.
Cena tak do půl milionu ideálně.
Nemusí to být suv, klidně dodávka/mpv.
Ideálně celková výška kolem 2m, takže raději méně místa nad hlavou.
Disky s vysokou pneu výhodou ať se nerozbiji při každém drhnutí do obrubníku - jak píšu je to hlavně do města.
Schopnosti v terénu, 4x4 apod. Mě vůbec nezajimaji, vyjma požadavku na přejetí, i vetsiho, obrubníku.
Lhd preferují kvůli ovládání parkovacích závor, ale není to podmínka.
Co jsem našel:
2009 Escalade - magneride - 15000 eur, USA auto by snad mohlo být nedrncave
2008 land criser/lx570 - hydropnematika/elektropneumatika - obecně bývá považován za nejpohodlnější SUV, ale už 25000eur. Prý je v ČR servis, kde by měli zvládnout servis a možná s ad i případné opravy, moc tomu nevěřím.
Alphard hybrid - nemyslím si, že bude vidět přes kodiaky
Dodávky mě přijde, že vždy jsou fakt velke. V ČR se.pouziva označování h a l, ne přesné rozměry, netuším proč, ale ty kde se.sedi vysoko bývají prostě vždy min. 5.5m dlouhe mě.prijde. A navic pak spousta mista nad hlavou, takze dost neprakticke.
Aktuálně mám 25+ letou deliku Space gear a NVH je prostě jak nové Citigo - na kostkách je to trochu slyšet a jakákoliv Příčná nerovnost je prostě rána. Hlavne o to filtrovani pricnych nerovnosti jako ty spary na mostech apod. me jde co se tyce komfortu, ostatni si myslim zvladne tak nejak kazde novejsi auto ... dofam.
No a pak teda je jeste otazka jestli uplne novy SUV za 500k nebude precejen min drncat na nerovnostech nez 10 lety za stejnou cenu a to stejny i co se tyka treba kamer co usnadnuji parkovani apod.
Mělo by být docela malý, hlavně úzký.
Fajn nějaký kamery aby to melo nejen vzadu, ale hlavně naboku - zrcátka, přední rohy. Hlavně proto, že vím, že reálně to bude široký a dlouhý jak krava, pokud to má mit rozumně vysoko sezeni.
Cena tak do půl milionu ideálně.
Nemusí to být suv, klidně dodávka/mpv.
Ideálně celková výška kolem 2m, takže raději méně místa nad hlavou.
Disky s vysokou pneu výhodou ať se nerozbiji při každém drhnutí do obrubníku - jak píšu je to hlavně do města.
Schopnosti v terénu, 4x4 apod. Mě vůbec nezajimaji, vyjma požadavku na přejetí, i vetsiho, obrubníku.
Lhd preferují kvůli ovládání parkovacích závor, ale není to podmínka.
Co jsem našel:
2009 Escalade - magneride - 15000 eur, USA auto by snad mohlo být nedrncave
2008 land criser/lx570 - hydropnematika/elektropneumatika - obecně bývá považován za nejpohodlnější SUV, ale už 25000eur. Prý je v ČR servis, kde by měli zvládnout servis a možná s ad i případné opravy, moc tomu nevěřím.
Alphard hybrid - nemyslím si, že bude vidět přes kodiaky
Dodávky mě přijde, že vždy jsou fakt velke. V ČR se.pouziva označování h a l, ne přesné rozměry, netuším proč, ale ty kde se.sedi vysoko bývají prostě vždy min. 5.5m dlouhe mě.prijde. A navic pak spousta mista nad hlavou, takze dost neprakticke.
Aktuálně mám 25+ letou deliku Space gear a NVH je prostě jak nové Citigo - na kostkách je to trochu slyšet a jakákoliv Příčná nerovnost je prostě rána. Hlavne o to filtrovani pricnych nerovnosti jako ty spary na mostech apod. me jde co se tyce komfortu, ostatni si myslim zvladne tak nejak kazde novejsi auto ... dofam.
No a pak teda je jeste otazka jestli uplne novy SUV za 500k nebude precejen min drncat na nerovnostech nez 10 lety za stejnou cenu a to stejny i co se tyka treba kamer co usnadnuji parkovani apod.