Efektivní dálniční povoz
Napsal: stř 27 bře 09:22
Efektivita stávajícího povozu (Insignia CT 4x4 2.0cdti 125kw) mě trápí už od začátku provozu (kombinovaný provoz svižně okolo 9; když se přitlačí na pilu tak kolem 11; pouze dálnice 200+ je za 13 - 15).
Kterým směrem se vydat pro efektivního následovníka (auto mám 4 měsíce, tak zatím spíše teoretická otázka).
"Extrémy" (Octa a sourozenci v 1.6TDI nebo třeba Civic 1.6i-DTEC) nejsou potřeba. Je to auto na 50tKm/rok, takže spíše střední třída.
Koukal jsem po různých alterativách, ale vše má nějaké ale: BMW 330e (malá nádrž, elektrika jen do 120); Lexus IS300 a GS430; V60 T5 Bi-Fuel (malá nádrž na CNG); A4 Flexifuel(malá nádrž na CNG i banzin); DS5 Hybrid4 (hybrid spíš k smíchu)... Stále mi jako nejefektivnější volba přijde Passat/Superb v 2.0TDI případně ze zajímavějších 3er/A4 se standardním naftovým šestiválcem.
Cenovka okolo 1 mio; klidně 1-2 letý kus.
Nějaký další tip?
Kterým směrem se vydat pro efektivního následovníka (auto mám 4 měsíce, tak zatím spíše teoretická otázka).
"Extrémy" (Octa a sourozenci v 1.6TDI nebo třeba Civic 1.6i-DTEC) nejsou potřeba. Je to auto na 50tKm/rok, takže spíše střední třída.
Koukal jsem po různých alterativách, ale vše má nějaké ale: BMW 330e (malá nádrž, elektrika jen do 120); Lexus IS300 a GS430; V60 T5 Bi-Fuel (malá nádrž na CNG); A4 Flexifuel(malá nádrž na CNG i banzin); DS5 Hybrid4 (hybrid spíš k smíchu)... Stále mi jako nejefektivnější volba přijde Passat/Superb v 2.0TDI případně ze zajímavějších 3er/A4 se standardním naftovým šestiválcem.
Cenovka okolo 1 mio; klidně 1-2 letý kus.
Nějaký další tip?