Stránka 1 z 2

Efektivní dálniční povoz

Napsal: stř 27 bře 09:22
od HondaMan
Efektivita stávajícího povozu (Insignia CT 4x4 2.0cdti 125kw) mě trápí už od začátku provozu (kombinovaný provoz svižně okolo 9; když se přitlačí na pilu tak kolem 11; pouze dálnice 200+ je za 13 - 15).

Kterým směrem se vydat pro efektivního následovníka (auto mám 4 měsíce, tak zatím spíše teoretická otázka).
"Extrémy" (Octa a sourozenci v 1.6TDI nebo třeba Civic 1.6i-DTEC) nejsou potřeba. Je to auto na 50tKm/rok, takže spíše střední třída.

Koukal jsem po různých alterativách, ale vše má nějaké ale: BMW 330e (malá nádrž, elektrika jen do 120); Lexus IS300 a GS430; V60 T5 Bi-Fuel (malá nádrž na CNG); A4 Flexifuel(malá nádrž na CNG i banzin); DS5 Hybrid4 (hybrid spíš k smíchu)... Stále mi jako nejefektivnější volba přijde Passat/Superb v 2.0TDI případně ze zajímavějších 3er/A4 se standardním naftovým šestiválcem.

Cenovka okolo 1 mio; klidně 1-2 letý kus.

Nějaký další tip?

Re: Efektivní dálniční povoz

Napsal: stř 27 bře 09:49
od vonkreuz
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTD Q4 , nejvíc ze zdejších má asi najeto Honziss, myslím že měl 2.2 JTD 180k.
Nějaká ta infa o spotřebě.

Re: Efektivní dálniční povoz

Napsal: stř 27 bře 10:21
od honziss
Mel jsem 150MT a jezdilo to za hubicku. 6-6,5 a automat jezdi diky prevodum u vyssimu kroutaku jeste za min.

Za me GS450h, Giulia, 3er/4er v dieslu...a vzdycky bych bral cistou rwd.

Re: Efektivní dálniční povoz

Napsal: stř 27 bře 10:32
od HondaMan
Jj, absence 4x4, zvýšeného podvozku a Euro6.2 může být klidně -2l/100.

Máte někdo podobnou zkušenost, že auto s Euro6.2 žere významně více než předchůdce?

Re: Efektivní dálniční povoz

Napsal: stř 27 bře 10:39
od martinecko
osobne by som to skusil dat nachipovat nejakemu renomovanemu tunerovy ktory to vie urobit à la carte na motorovej brzde. Tam sa vie vela tej emisnej "optimalizacie" odstranit a budes z toho mat uplne iny motor.

Re: Efektivní dálniční povoz

Napsal: stř 27 bře 11:06
od mattonecz

Re: Efektivní dálniční povoz

Napsal: stř 27 bře 11:14
od tommas
No dívám se, že rozdíl ve váze mezi tvým autem a klasickou Insignií ST bez čtyřkolky je 90 kg, což není málo, k tomu ta světlá výška, samotná čtyřkolka, nová euronorma, myslím že u klasického kombi ten rozdíl může být i ještě větší než ty 2 litry.

Re: Efektivní dálniční povoz

Napsal: stř 27 bře 11:29
od HondaMan
To funguje jako powerbox? "Plug´n´play"? Jak je to s dohledatelností ze strany servisu? Přeci jen je to auto leasingovky a stačí že v tom je pevná zástavba AR.

Tommas: norma v tom bude hrát velkou roli. Kolega měl 1G v AT a teď má 2g v AT a říkal že rozdíl je minimálně 1 l a to je 6q vs. 8q; nová je lehčí...

Re: Efektivní dálniční povoz

Napsal: stř 27 bře 12:34
od mattonecz
Kdyz si k tomu objednas ten IPF system, tak ten pripojis k PC, pres jejich program do toho nahrajes sw a pak pres OBD nahrajes do auta. Muzes pres to nahrat i origo. Jezdil sem s chipem a pak sem byl v Opelu na svolavacce, kde prehravali SW motoru a nic nerikali. Tak snad to nepoznaj.

Re: Efektivní dálniční povoz

Napsal: stř 27 bře 12:34
od mattonecz
jinak mivaj pravidelne 20% slevu, ted bude urcite na velikonoce