Druhe auto
Druhe auto
Zdravim.
Nechtěl jsem moc zakladat tento topic, ale nenašel jsem moc podobných diskuzí.
Mám necelý rok focus mk1 1.6 1999, mám ho rád, vyměnil jsem ho za favorita. Karoserie je na focus celkem v dobrém stavu, ale i tak se do toho bojím nějak investovat. Chtěl bych si pořídit něco, co bych si mohl už mazlit a nebál se moc koroze. Ne žebych našel kousek bez koroze, ale něco, kde si budu jistější. Napřiklad takový Golf IV ma oproti focusu lepší ochranu, ale taky bude zrezly - Méně. (chapeme se Jenže je podle mě blbost jít do čtverkoveho golfa když mám focuse. A nebo ne? Chci do toho dát kolem 70 - 100k. Za to by se golf se slušným stavem najit dal. Vždycky jsem byl fanda hondy a celkově japoncu - civic, jenže ti vždy nejvíc rezli :/ Radši benzín, karoserie je asi jedno, nechci kombajn, rodina v nedohlednu - klidne tridver, chci aby se na něj dalo i dívat, což se trošku ruší s některýma francouzema a tak obsah asi nad 1.5 - muj focus mi vykonově bohatě stačí, ale kdybych ho měl kupovat znovu tak pujdu spis do 1.8 Zatím jsem se díval na Golfy IV a V, Accord, Octavie 1 a 2, ale vůbec nevím, zajímaly by mě vaše tipy. Co jsem si vybiral focuse tak mi byli doporucovani i nejaci francouzi a tak s menším obsahem a mladším ročníkem... Třeba Saxo, zajimalo by mě jak to je v této ceně (spíš 70k, - ale až 100k kč - kdyžtak přišetřím)? - klidně i něco sportovnějšího jako například hyundai coupe apod. - ale aby mě to zase nesežralo i s peněženkou (Takova ofce a golf idealni v tomhle pripade lol, nebo novejši focus)
Ještě je možnost nechat focuse déle, zainvestovat do něj co bude potřeba a koupit motorku
Nechtěl jsem moc zakladat tento topic, ale nenašel jsem moc podobných diskuzí.
Mám necelý rok focus mk1 1.6 1999, mám ho rád, vyměnil jsem ho za favorita. Karoserie je na focus celkem v dobrém stavu, ale i tak se do toho bojím nějak investovat. Chtěl bych si pořídit něco, co bych si mohl už mazlit a nebál se moc koroze. Ne žebych našel kousek bez koroze, ale něco, kde si budu jistější. Napřiklad takový Golf IV ma oproti focusu lepší ochranu, ale taky bude zrezly - Méně. (chapeme se Jenže je podle mě blbost jít do čtverkoveho golfa když mám focuse. A nebo ne? Chci do toho dát kolem 70 - 100k. Za to by se golf se slušným stavem najit dal. Vždycky jsem byl fanda hondy a celkově japoncu - civic, jenže ti vždy nejvíc rezli :/ Radši benzín, karoserie je asi jedno, nechci kombajn, rodina v nedohlednu - klidne tridver, chci aby se na něj dalo i dívat, což se trošku ruší s některýma francouzema a tak obsah asi nad 1.5 - muj focus mi vykonově bohatě stačí, ale kdybych ho měl kupovat znovu tak pujdu spis do 1.8 Zatím jsem se díval na Golfy IV a V, Accord, Octavie 1 a 2, ale vůbec nevím, zajímaly by mě vaše tipy. Co jsem si vybiral focuse tak mi byli doporucovani i nejaci francouzi a tak s menším obsahem a mladším ročníkem... Třeba Saxo, zajimalo by mě jak to je v této ceně (spíš 70k, - ale až 100k kč - kdyžtak přišetřím)? - klidně i něco sportovnějšího jako například hyundai coupe apod. - ale aby mě to zase nesežralo i s peněženkou (Takova ofce a golf idealni v tomhle pripade lol, nebo novejši focus)
Ještě je možnost nechat focuse déle, zainvestovat do něj co bude potřeba a koupit motorku
Re: Druhe auto
Můžu navrhnout třeba starší Mazdu Mx5 a když to trochu zrenovuješ a budeš se o to starat, tak časem poroste i cena vozu. Auto to není ošklivé a určitě to je bezpečnější než motorka. Hlavně si s ním užiješ kopec srandy.
Investice do starýho focusu je podle mě vyhazování peněz a s golfem je to podobné. 4 golfy jsem měl dva a jsem rád, že toho druhého už jsem se zbavil taky, každý rok to chtělo nějakou větší investici a mě to prostě přestalo bavit a navíc je to auto o ničem co se týče svezení.
Focuse si nech na zimu a dokud se nebude sypat a v létě se můžeš mazlit s miatou
Investice do starýho focusu je podle mě vyhazování peněz a s golfem je to podobné. 4 golfy jsem měl dva a jsem rád, že toho druhého už jsem se zbavil taky, každý rok to chtělo nějakou větší investici a mě to prostě přestalo bavit a navíc je to auto o ničem co se týče svezení.
Focuse si nech na zimu a dokud se nebude sypat a v létě se můžeš mazlit s miatou
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Druhe auto
Celé roky jsem měl Audi TT první generace za auto pro buzeranty. Fakt se mi to nikdy nelíbilo a přišlo mi to jako auto na hovno.
No ale jak to auto stárne a spadlo brutálně na ceně....V Modré nebo černé barvě bych to s tou základní 1.8T bez quattra přežil. To jsi v tom tak od 60K v nákupu (dost ojetá, stříbrná...) - solidní kusy tak okolo 80-90K, nijak to netrpí vlastně na nic...včetně koroze. Takže to by narozdíl od MX5 byl teda velkej bonus
No ale jak to auto stárne a spadlo brutálně na ceně....V Modré nebo černé barvě bych to s tou základní 1.8T bez quattra přežil. To jsi v tom tak od 60K v nákupu (dost ojetá, stříbrná...) - solidní kusy tak okolo 80-90K, nijak to netrpí vlastně na nic...včetně koroze. Takže to by narozdíl od MX5 byl teda velkej bonus
Re: Druhe auto
U miaty i když trpí na korozi, tak je vidět, že postupem času roste její hodnota což je velké plus. Takže kdyby se o to staral a narazil na kus s minimální korozí a nebo to případně nechal vyvařit, tak by si s tím mohl užívat a za několik let pak prodat dráž než to koupil a možná i do toho investoval.
Přiznám se, že v Audi TT sem nikdy nejel a Audi celkově nemám moc rád, protože servis toho auta je drahý a většinou řízení bývá dost gumové a zážitek z jízdy dost nudný. Třeba tyhle starý krámy od Audi se dají servisovat levně a zrovna TT má lepší řízení než jsem tu popsal, nemám zkušenost
Přiznám se, že v Audi TT sem nikdy nejel a Audi celkově nemám moc rád, protože servis toho auta je drahý a většinou řízení bývá dost gumové a zážitek z jízdy dost nudný. Třeba tyhle starý krámy od Audi se dají servisovat levně a zrovna TT má lepší řízení než jsem tu popsal, nemám zkušenost
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Druhe auto
Já v TT jel jen jednou...100Km...vzadu... Nic pro 187cm měřícího člověka.
Nicméně klasika. Shrnout by se to dalo - slušná kvalita stavby, motor s tím slušně hýbe = je to celkem živé, nehnije to, podvozek tam bude asi někde na bázi IV Golfa asi vylepšenej o nějakou jinou kostičku nebo stabík...(popravdě nevím z čeho to má podvozek). Jízdní vlastnosti jsou řekl bych sportovnějšího charakteru, prostě není to rozkymácená bárka. Interiér je povedenej a celková kvalita odpovídá koncernu té doby, takže podle mě takovej VW "sweetspot". Řekl bych, že to byla asi nejlepší éra VW ve vztahu k zákazníkovi. Je to auto z doby VW B5.5...takže nějak tak.
A motor je prověřen léty jako spolehlivý a nenáročný. Kdyby byl člověk čuně, lze ho i spolehlivě zplynovat. Akorát nevím kam by tu bombu na plyn dal Auto je celkově malinké.
Nicméně klasika. Shrnout by se to dalo - slušná kvalita stavby, motor s tím slušně hýbe = je to celkem živé, nehnije to, podvozek tam bude asi někde na bázi IV Golfa asi vylepšenej o nějakou jinou kostičku nebo stabík...(popravdě nevím z čeho to má podvozek). Jízdní vlastnosti jsou řekl bych sportovnějšího charakteru, prostě není to rozkymácená bárka. Interiér je povedenej a celková kvalita odpovídá koncernu té doby, takže podle mě takovej VW "sweetspot". Řekl bych, že to byla asi nejlepší éra VW ve vztahu k zákazníkovi. Je to auto z doby VW B5.5...takže nějak tak.
A motor je prověřen léty jako spolehlivý a nenáročný. Kdyby byl člověk čuně, lze ho i spolehlivě zplynovat. Akorát nevím kam by tu bombu na plyn dal Auto je celkově malinké.
Re: Druhe auto
a kdyz potrebujes bejt za 5 minut u tesca tak ideal
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Druhe auto
Máš ? A využíváš takto ? Jako proč ne..Pokud to má být posměch na TT (protože tvé příspěvky pravidelně špatně pochopuju) tak je to věc úhlu pohledu. Já bych to koupil možné raději, než půl roku v kůlně vyvařovat MX5 a poslouchal ten šicí stroj, byť má poháněnou tu správnou nápravu...No a než koupit Barchettu..#SorryJako
Re: Druhe auto
https://www.expres.cz/video-facebook-sm ... pravy_lare
edit: sorry to byl vlastne beetle takze kecam mimo
edit: sorry to byl vlastne beetle takze kecam mimo
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Druhe auto
Můj názor je následující: koncern dělá solidní a většinou celkem spolehlivá auta s velice konzervativním designem a obvykle osazuje auta vcelku slušnými motory co táhnou a v přímce jsou velice solidní. Beru to jako nudnou nezábavnou konfekci, která nikoho neurazí, ale taky absolutně ničím nenadchne.
Osobně bych radši několik měsíců dával dohromady starou miatu (kdybych měl kde) a třeba si jí i poupravil (motor) a pak bych se bavil tak jako s žádným jiným koncernovým autem. K čemu mi je nádherný interiér, když to neumí hrabat zadní nápravou? K čemu mi je brutální výkon, když to auto nedává žádnou zpětnou vazbu? Jezdit po dálnici 250 je sice děsná frajeřinka, ale zároveň totální kravina - jednak to zvládne i cvičená opice, když má na to auto, druhak to vůbec žádná zábava není a za třetí je to zbytečný riskování řidičáku. Ať si koupí kdo chce co chce, ale pro mě je koncern synonem pro zákazníky co hledají klid a pohodu za volantem, chtějí mít jistotu, že nebudou nijak vybočovat a budou mít vycizelovaný interiér.
Osobně bych radši několik měsíců dával dohromady starou miatu (kdybych měl kde) a třeba si jí i poupravil (motor) a pak bych se bavil tak jako s žádným jiným koncernovým autem. K čemu mi je nádherný interiér, když to neumí hrabat zadní nápravou? K čemu mi je brutální výkon, když to auto nedává žádnou zpětnou vazbu? Jezdit po dálnici 250 je sice děsná frajeřinka, ale zároveň totální kravina - jednak to zvládne i cvičená opice, když má na to auto, druhak to vůbec žádná zábava není a za třetí je to zbytečný riskování řidičáku. Ať si koupí kdo chce co chce, ale pro mě je koncern synonem pro zákazníky co hledají klid a pohodu za volantem, chtějí mít jistotu, že nebudou nijak vybočovat a budou mít vycizelovaný interiér.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Druhe auto
Chápu, že s GT86 člověk začne svět brzy vidět jinak. Já když jedu do práce 12km a 3 lidi mi nedaj pravidelně přednost, tak bych radši jezdil něčím co má poháněné obě strany..náprav... https://cs.wikipedia.org/wiki/Tiger_I
Ale má pravdu předsedo, jestli na tomáš gule (já bych neměl), tak můžeš koupit třeba Mitsubishi Galant 2,5 V6..nebo jít ještě dl a koupit starší Mitsubishi Sigma ve 4kolce, tam byl tuším motor 3.0 (takového auta jsi ale pravděpodobně poslední majitel )
Já osobně bych chtěl Daihatsu Copen. Ale to až tehdy, až by jste vy všicni ostatní řidiči umřeli, nebo zkrátka zůstali doma a cesty by byly úplně volné
Zkrátka jako druhé auto můžeš mít asi cokoliv co tě nějak chytne...Lets go wild
Ale má pravdu předsedo, jestli na tomáš gule (já bych neměl), tak můžeš koupit třeba Mitsubishi Galant 2,5 V6..nebo jít ještě dl a koupit starší Mitsubishi Sigma ve 4kolce, tam byl tuším motor 3.0 (takového auta jsi ale pravděpodobně poslední majitel )
Já osobně bych chtěl Daihatsu Copen. Ale to až tehdy, až by jste vy všicni ostatní řidiči umřeli, nebo zkrátka zůstali doma a cesty by byly úplně volné
Zkrátka jako druhé auto můžeš mít asi cokoliv co tě nějak chytne...Lets go wild