Známý objel Evropu v Isuzu Midi :
http://ipocars.com/imgs/a/c/h/f/u/isuzu ... _1_lgw.jpg Jenže to je proti tvému výběru pěknej macek..že jo
:
https://i.pinimg.com/originals/36/b5/7c ... b8089a.jpg
Ty hledáš Kei Car Van. Jenže to jde v Evropě blbě. Japonsko toho má po kokot. Suzuki Omni, Honda street EX atd..
Já bych se na to vyprdnul a hledal větší auto, protože :
1) Bezpečnost na úrovni absolutní nuly. Nárazová zóna je přímo řidič. S tím chceš cestovat při dnešním stavu na silnicích ?
2) Motor pokud vím je mezi sedadly (i s tím souvisí ta ne-bezpečnost), takže přístup k němu při servisu je dost porod. Se vším nářadím a mastnej špinavej lezeš přes sedadla...To je fakt lahůdka.
3) Dostupnost náhradních dílů je "normálně" pokrytá (u nás ve městě je taky obchod na Piaggio-ale to je z 99% kvůli skůtrům), ale na tuzemské poměry jsou velmi špatně dostupné při srovnání s ostatními značkami. Pokud zůstaneš nepojízdnej v Německu / Polsku / Finsku..nevím kam chceš jezdit, tak se zapotíš i přes tu mechanickou jednoduchost. Počítej, že pokud se ti něco posere v létě, tak Taloši prostě přes prázdniny nepracujou, takže na jakoukoliv kravinu můžeš čekat i 3 týdny NO PROBLEM. Přál bych ti zkoušet sehnat i v době kdy to ještě existovalo něco na Cagivu. To bych radši strávil večer v gay baru, než to znova prožíval.
To auto je na poměr svého půdorysu sice "prostorné" (podle mě se v tom vyspat nedá, pokud máš jako normální Evropan i nohy. Pokud nohy nemáš a teda měříš asi jen 100-120cm tak by to asi šlo), ale mě by to neobměkčilo vzhledem k výše uvedenému. Pokud máš zájem cestovat malým autem (píšeš, že ta velikost je nutnost, tak nevím jestli kvůli rozměru garáže nebo co..) tak se podívej po podle mě nejlepším základu na micro camper a to je Opel Combo druhé generace :
http://www.auto.cz/opel-combo-tour-1-6- ... oto?foto=4 , (ovšem Opel Zafira A je paradoxně nižší a kratší asi o 2cm) případně po autech typu Partner/Berlingo/Kangoo. Kdybys chtěl něco trochu menšího, tak Ford Fiesta Courier. Třeba do toho Berlinga se opravdu dá udělat slušná vestavba. Na noc sice sklápíš přední sedadla dopředu aby ses natáhl, ale to tvoje Daihatsu na tom fakt nebude lépe, takže v tom nevidím problém. Hodně toho najdeš na Holandských stránkách, to jsou mistři v oboru.
Jako vezmi si, že tohle je tak optimum pro týden na cestě (myslím půdorysně, neřeším, že tam má borec i střešní stan a vzadu další jeden, to nepotřebuju) :
https://www.tipcars.com/nissan-evalia/n ... 50940.html Já chrápu v autě každej rok asi 7-10dní v kuse a většinou jezdím dost divný destinace, takže něco málo jsem si taky zkusil a do toho Daihatsu bych teda nešel ani kdyby mi někdo zaplatil.
Tvoje vysněné auto má na délku 3,4m...Tomu se těžko hledá ekvivalent...
A vůbec nejlépe bys udělal s ford Galaxy, Seat Alhambra nebo VW Sharan. Ale to je už proti tvým požadavkům celkem macek s délkou těsně pod 5m. No i tak je to tak tak aby jsi se v autě vyspal. Za sedadlem řidiče je přesně 205cm k zadním vratům.
ALTERNATIVA pro tvoje sebevražedné vozítko, pokud bys na tom trval je Subaru Libero. Ale to se přestalo vyrábět v roce 1998 a upřímně za posledních 15let jsem ho na cestě asi ani neviděl.
Ale jestli ti výše uvedené nepocuchalo myšlenkové pochody a trváš na tom, tak po něm skoč :
https://auto.bazos.cz/inzerat/97926467/ ... -tisKm.php
Kdybys měl hloubš do kapsy, tak Libero ve stavu "projekt" :
https://auto.bazos.cz/inzerat/98339597/ ... Libero.php. Počítal bych s finální částkou tak okolo 60 000Kč bez vestavby. Tam bude v pitchi všechno, takže budeš dělat motor, nápravy, tlumiče...