Zdravím,
rád bych si už konečně koupil svoje první auto, abych se naučil jezdit a mohl si později koupit něco lepšího (abych to hned někde nerozstřelil).
Jediný požadavek je asi tak cena, ta by měla být přibližně do 15 tisíc Kč (pokud se dá za tak málo vůbec něco koupit), ale jak píšu, má to být na dojetí, na rok, na dva maximálně. Těch 15k je pouze na auto, s ostatními výdaji samozřejmě počítám.
Jezdilo by se s tím po různých silnicích, ale žádný dálky, jen prostě na naučení (žádný dojíždění nikam)... chci benzín. Osmnáct mi bylo před 3 lety, takže by to mohlo i nějak vypadat, ale moc na to při téhle ceně nespoléhám.
Nemám absolutně představu po čem se dívat. Tohle je úplně mimo můj obor, ani nevím, co všechno bych tu měl napsat, tak se kdyžtak ptejte.
Mohl by mi někdo, prosím, poradit, pokud je tohle vůbec možný uskutečnit?
První auto na dojetí (kolem 15k Kč)
Re: První auto na dojetí (kolem 15k Kč)
No koukat se po něčem co má funkční motor, není to zrezlý skrz naskrz, a brzdí to. V téhle ceně je to spíš o stavu než značce
možná tohle?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list
možná tohle?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list
Re: První auto na dojetí (kolem 15k Kč)
Hele...Pokud nejsi z Karlových Varů a podobných lokalit na světelné roky vzdálených od Přerovska, tak ti můžu nabídnout náš Renault Megane 1.9D (47kw).5dveř hatchback, stříbrná metla - na několika místech vypálená od sluníčka. Vím, píšeš benzín..jenže tohle není common rail. To je ještě starej komůrkáč. Ani turbo to nemá, ani 2hmotovej setrvačník. V zásadě by to asi bylo schopné jet i na mastné z prasete, ale nikdo to na něm nezkoušel.
Je to paradoxně Euro 3 = bez EKO. Rok tuším 2000. Na budíku něco přes 200. Extrémně zachovalý interiér. Chod motoru je VELMI dobrý, olej nežere. Olej měníme každý rok, takže po asi 5-6000km.
Auto má aktuálně pouze 2 problémy - nezamyká kufr a spínací skříňku částečně zlomil technik na poslední STK, takže startování probíhá tak, že se ti klíč sám nevrací do polohy II. a je potřeba jej vrátit rukou.
Klimu má a funguje dobře. Dálkový centrál, přední okna v elektrice. Auto se velmi rychle zahřívá i na krátkých trasách a krásně topí.
Máme ho 4 roky, ujeto asi 20 000Km (máme služební auto) a za celou dobu 1 závada. Vybitá baterka rádiem Sencor.
Před rokem (asi 5000Km) dělaná volnoběžka alternátoru, nový zadní díl výfuku
Listopad 2017 - přední brzd. desky, měněný chladič vody (pídil..hajzl)
Březen 2018 - uložení stabilizátoru a nové čepy ramen + ROZVODY včetně pumpy (sada INA)
STK končí za 2měsíce (to není důvod prodeje, důvod prodeje je, že mi dá táta zadarmo jedničkovou octávku v kombíku)
Je to jediné auto, co jsem kdy měl a kdykoliv k němu přijdeš, tak nastartuješ a jedeš. Přepis požaduji. Na autě letní kola 80% vzorku, zimní bez disků k autu (asi 40%) + přidám sadu oloupaných škaredých neobutých alu kol.
Jo a auto má tažné. Nevím teda na co, ale má. Na prodej to auto bude, až mi otec potvrdí, že si koupil nové auto. Počítám tak do 14dnů.
Cena 20. Míň ani hovno
Je to paradoxně Euro 3 = bez EKO. Rok tuším 2000. Na budíku něco přes 200. Extrémně zachovalý interiér. Chod motoru je VELMI dobrý, olej nežere. Olej měníme každý rok, takže po asi 5-6000km.
Auto má aktuálně pouze 2 problémy - nezamyká kufr a spínací skříňku částečně zlomil technik na poslední STK, takže startování probíhá tak, že se ti klíč sám nevrací do polohy II. a je potřeba jej vrátit rukou.
Klimu má a funguje dobře. Dálkový centrál, přední okna v elektrice. Auto se velmi rychle zahřívá i na krátkých trasách a krásně topí.
Máme ho 4 roky, ujeto asi 20 000Km (máme služební auto) a za celou dobu 1 závada. Vybitá baterka rádiem Sencor.
Před rokem (asi 5000Km) dělaná volnoběžka alternátoru, nový zadní díl výfuku
Listopad 2017 - přední brzd. desky, měněný chladič vody (pídil..hajzl)
Březen 2018 - uložení stabilizátoru a nové čepy ramen + ROZVODY včetně pumpy (sada INA)
STK končí za 2měsíce (to není důvod prodeje, důvod prodeje je, že mi dá táta zadarmo jedničkovou octávku v kombíku)
Je to jediné auto, co jsem kdy měl a kdykoliv k němu přijdeš, tak nastartuješ a jedeš. Přepis požaduji. Na autě letní kola 80% vzorku, zimní bez disků k autu (asi 40%) + přidám sadu oloupaných škaredých neobutých alu kol.
Jo a auto má tažné. Nevím teda na co, ale má. Na prodej to auto bude, až mi otec potvrdí, že si koupil nové auto. Počítám tak do 14dnů.
Cena 20. Míň ani hovno
Naposledy upravil(a) jirka87 dne čtv 28 čer 12:22, celkem upraveno 1 x.
Re: První auto na dojetí (kolem 15k Kč)
Jsem z Olomoucka, díky za nabídku, popřemýšlím nad tím.
Re: První auto na dojetí (kolem 15k Kč)
Omlouvám se, překlikl jsem se (předchozí příspěvek již opraven). Nejedná se o 3 dveř, tedy coupe, ale o 5dveřový hatchback.
Prostě toto : https://www.bazos.cz/img/2/034/90978034.jpg
A ještě se dívám, že máme asi nějaký po-facelift, protože přední světla máme už plastová a dělaly se i dělená skleněná (s blinkrem zvlášť).
Prostě toto : https://www.bazos.cz/img/2/034/90978034.jpg
A ještě se dívám, že máme asi nějaký po-facelift, protože přední světla máme už plastová a dělaly se i dělená skleněná (s blinkrem zvlášť).