Já osobně jsem musel koupit Sharana. T4 bych neměl bohužel kam dát.
PRO :
+ motor většinou vydrží mega
+ je to objemné auto krabicoidního tvaru = vejde se do něj dost
+ vše je na tom humpolácké = opravy kladivem a kombinačkama jdou
+ přijatelná spotřeba
PROTI
- auto je vyhlášený držák, takže drtivá většina majitelů srala na údržbu = přetažené výměny olejů, klepající hydroštele a vakuovky atd...
- vepředu to má torzní tyče - může být oser to měnit
- většina aut bude mít 750 000Km
- všechny T4 jsou dnes ve stavu opravovaných prahů, lemů a někdy i nosných částí - případně je to čeká
- neúnosné bazarové ceny
- je na to kurevsky drahá 2hmota, ale neznám nikoho kdo by ji měnil
Já osobně bych šel pouze do T4 v Longu s motorem 75kw a pokud možno s nezávislým topením (utekl mi krasavec za 89 000Kč). Ideálně Multivan nebo alespoň 6míst + nákladový prostor. Sehnat slušný kus je problém. Sehnat málo jetý kus je už téměř nemožné. Cena za pěkné auto s motorem 2.5Tdi 75kw je od 80 000Kč. Atlantis 111Kw není problém za 200 000Kč...
Pokud ti to nabízí nějaký švagr nebo nevím kdo a ty znáš historii, cena je příznivá a ty auto chceš, tak neváhej. Tratnýá nebudeš, věřím že i za 2 roky jej prodáš za vstupní investici.