Má dneska smysl kupovat T4?
Má dneska smysl kupovat T4?
Naskytla se mi možnost koupit T4 MY1997. Nájezd nevím, ale ten stejně není rozhodující. Vím že o ní bylo dobře pečováno, to je vše. Měl bych jí jako druhé auto na delší cesty. Mám ale trochu obavy že za chvíli mě ze starým dieselem nikam nepustí. Do Německých měst sice nejezdím ale ono je možné že se za chvíli nepodívám ani do Prahy (bydlím kousek za Prahou). Co myslíte, má tak staré auto ještě smysl?
Re: Má dneska smysl kupovat T4?
Já osobně jsem musel koupit Sharana. T4 bych neměl bohužel kam dát.
PRO :
+ motor většinou vydrží mega
+ je to objemné auto krabicoidního tvaru = vejde se do něj dost
+ vše je na tom humpolácké = opravy kladivem a kombinačkama jdou
+ přijatelná spotřeba
PROTI
- auto je vyhlášený držák, takže drtivá většina majitelů srala na údržbu = přetažené výměny olejů, klepající hydroštele a vakuovky atd...
- vepředu to má torzní tyče - může být oser to měnit
- většina aut bude mít 750 000Km
- všechny T4 jsou dnes ve stavu opravovaných prahů, lemů a někdy i nosných částí - případně je to čeká
- neúnosné bazarové ceny
- je na to kurevsky drahá 2hmota, ale neznám nikoho kdo by ji měnil
Já osobně bych šel pouze do T4 v Longu s motorem 75kw a pokud možno s nezávislým topením (utekl mi krasavec za 89 000Kč). Ideálně Multivan nebo alespoň 6míst + nákladový prostor. Sehnat slušný kus je problém. Sehnat málo jetý kus je už téměř nemožné. Cena za pěkné auto s motorem 2.5Tdi 75kw je od 80 000Kč. Atlantis 111Kw není problém za 200 000Kč...
Pokud ti to nabízí nějaký švagr nebo nevím kdo a ty znáš historii, cena je příznivá a ty auto chceš, tak neváhej. Tratnýá nebudeš, věřím že i za 2 roky jej prodáš za vstupní investici.
PRO :
+ motor většinou vydrží mega
+ je to objemné auto krabicoidního tvaru = vejde se do něj dost
+ vše je na tom humpolácké = opravy kladivem a kombinačkama jdou
+ přijatelná spotřeba
PROTI
- auto je vyhlášený držák, takže drtivá většina majitelů srala na údržbu = přetažené výměny olejů, klepající hydroštele a vakuovky atd...
- vepředu to má torzní tyče - může být oser to měnit
- většina aut bude mít 750 000Km
- všechny T4 jsou dnes ve stavu opravovaných prahů, lemů a někdy i nosných částí - případně je to čeká
- neúnosné bazarové ceny
- je na to kurevsky drahá 2hmota, ale neznám nikoho kdo by ji měnil
Já osobně bych šel pouze do T4 v Longu s motorem 75kw a pokud možno s nezávislým topením (utekl mi krasavec za 89 000Kč). Ideálně Multivan nebo alespoň 6míst + nákladový prostor. Sehnat slušný kus je problém. Sehnat málo jetý kus je už téměř nemožné. Cena za pěkné auto s motorem 2.5Tdi 75kw je od 80 000Kč. Atlantis 111Kw není problém za 200 000Kč...
Pokud ti to nabízí nějaký švagr nebo nevím kdo a ty znáš historii, cena je příznivá a ty auto chceš, tak neváhej. Tratnýá nebudeš, věřím že i za 2 roky jej prodáš za vstupní investici.