Ojeté auto do 100 000Kč
Ojeté auto do 100 000Kč
Zdravím, obracím se na Vás s prosbou o radu ohledně koupě typu auta. Auto bych nejspíš vybral bourané z Německa a pak dopravil do ČR a zde vložil další peníze do oprav. Celkově na to mám vyhrazený rozpočet 100 000 Kč. Auto by mělo složit pro každotýdenní dopravení 150 km za studii a na víkend domů zpět + klasické ježdění po blízkém okolí. Jelikož jsem student, potřebuji: Nižší provozní náklady - nafta
Výkon nyní: Nissan Micra II. (48kW) - !!chci rozhodně něco nad 80kW!!
Převodovka - manuální (nejlépe 6ti kvalt)
Počet dveří - 5
Stáří - bourané by šli už i od roku 2004 a mladší
Nápady: Audi A4 1.9 TDi (96kW)
Audi A3 2.0 TDi (103kW)
Ford Mondeo 2.0 TDi (96kW)
Klidně bych šel do: VW, Volvo, Mazda (+jiní Japonci) a v krajním případě Škoda
Rozhodně nechci: Francouze a Korejce
DĚKUJI VŠEM ZA PŘEČTENÍ A UŽ SE TĚŠÍM NA RADY! PŘEDEM DĚKUJI!
Výkon nyní: Nissan Micra II. (48kW) - !!chci rozhodně něco nad 80kW!!
Převodovka - manuální (nejlépe 6ti kvalt)
Počet dveří - 5
Stáří - bourané by šli už i od roku 2004 a mladší
Nápady: Audi A4 1.9 TDi (96kW)
Audi A3 2.0 TDi (103kW)
Ford Mondeo 2.0 TDi (96kW)
Klidně bych šel do: VW, Volvo, Mazda (+jiní Japonci) a v krajním případě Škoda
Rozhodně nechci: Francouze a Korejce
DĚKUJI VŠEM ZA PŘEČTENÍ A UŽ SE TĚŠÍM NA RADY! PŘEDEM DĚKUJI!
Re: Ojeté auto do 100 000Kč
Alfa Romeo 147/GT/156 fl. Jedny z nejlepších naftových motorů - 1.9 JTD s výkonem od 88 do 110kW, 6q to má taky, výborné jízdní vlastnosti a na parkovišti nehledáš mezi stovkami stejných aut.
Re: Ojeté auto do 100 000Kč
Vím, že Alfa je krásné auto se skvělými jízdními vlastnostmi, ale když se tam něco pokazí, není to zrovna auto, kde je sranda shánět náhradní díly a komponenty.
Re: Ojeté auto do 100 000Kč
Hospodské řeči.
Re: Ojeté auto do 100 000Kč
Kombinace nemám moc peněz, koupím starší bouranou naftu v DE abych ušetřil a mělo by to být ideálně Audi zní jako začátek zajímavého příběhu...
Imho všechno špatnė
Imho všechno špatnė
2.9T RWD
Re: Ojeté auto do 100 000Kč
Vonkreuz: Na Alfy jsem hned pote koukal a určitě je vezmu v potaz. Krásné, výkonné i lepší cenovka. Pokud jsou ty dražší díly fáma, bude to určitě kandidát. Děkuji!
Re: Ojeté auto do 100 000Kč
HondaMan: Místo psaní jak špatná kombinace To je, jsi mi klidně mohl napsat jiné a lepší řešení. Píšu tam i jiné značky, které bych bral. Předem děkuji.
Re: Ojeté auto do 100 000Kč
Starej jedničkovej Focus 1,8 85kW TDCi. Je to Euro 3 a Němci se toho pomalu zbavují. Jede to hezky, je to poměrně spolehlivý a nic to nežere. Akorát sehnat nesežranej nedobitej kus a smířit se s Euro 3.
Tady dokonce třídvéřko abys byl frajer, akorát budeš muset palicí urazit ty tuzérský zadní světla. kein rost, gut cuštand a není to ani daleko
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 09612.html
a nebo
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 32601.html
Tady dokonce třídvéřko abys byl frajer, akorát budeš muset palicí urazit ty tuzérský zadní světla. kein rost, gut cuštand a není to ani daleko
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 09612.html
a nebo
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 32601.html
Re: Ojeté auto do 100 000Kč
Honza42: Bezva nápad,určitě nad ním ted taky zauvazuji , ale nad frajerinou preferiju praktických pět dveří. Jinak si našel hezké kousky až na ty světla, to je fakt až moc futuristický
Re: Ojeté auto do 100 000Kč
Nebol by za tú cenu aj 2kový focus ? Tam sa len vyhnúť naftovej 1,6, tá je len pre dobrodružnejšie povahy.
Čo taká astra H ? 1,7 je skôr pracant, 1,9 88 a 110kw už aj pekne ide.
Neviem ako 156ka, ale 159 nemá úplne najlepšie meno, čo sa týka servisných nákladov. Na 156ku sú myslím lacnejšie diely.
Zrovna A4 je fajn voľba, ak nájdeš zachovalý kus od súkromného majitela, tak by som to zvážil, do bazárovej by som nešiel.
A3 má vnútri tiež prekvapivo dosť miesta, ak 2,0 tdi, tak 8v bez dpf, lepšou volbou ale je 1,9 tdi. Mondeo je v posledných verziach tiež fajn, ale je to už slušný kus auta. V každom prípade si nechať dalších aspoň 30tis bokom a nájsť dobrého mechanika, zaručene nekúpiš auto v dobrom stave.
Inak asi za 2 plánujem meniť auto a mám úplne rovnaké požiadavky, nájazd, tiež som študent a podobne a keď som to spočítal, tak mi z toho vždy vyšiel lepšie(lacnejšie) benzín. Predpokladaný nájazd 10-15 tis. km. Benzín mi jazdí za 6, nafta by jazdila možno za 5l/100km. To máme 3000 kč ročne. To je zanedbatelná čiastka oproti cene vstrekov, turba, dpf, dvojhmoty. Ak chceš auto na 5 rokov a za tých 5 rokov sa ti pokazí jedna zo spomenutých vecí, tak si nafťákom nič neušetril. Ak sa pokazia 2, tak si prerobil.
A nafťák ponúka bonus v podobe neštartovania cez zimné skúškové obdobia, keď auto dlho stojí. Problém je, že nafťákov, nielen, že sa predáva viac, ale v súčastnosti sú aj lacnejšie.
Čo taká astra H ? 1,7 je skôr pracant, 1,9 88 a 110kw už aj pekne ide.
Neviem ako 156ka, ale 159 nemá úplne najlepšie meno, čo sa týka servisných nákladov. Na 156ku sú myslím lacnejšie diely.
Zrovna A4 je fajn voľba, ak nájdeš zachovalý kus od súkromného majitela, tak by som to zvážil, do bazárovej by som nešiel.
A3 má vnútri tiež prekvapivo dosť miesta, ak 2,0 tdi, tak 8v bez dpf, lepšou volbou ale je 1,9 tdi. Mondeo je v posledných verziach tiež fajn, ale je to už slušný kus auta. V každom prípade si nechať dalších aspoň 30tis bokom a nájsť dobrého mechanika, zaručene nekúpiš auto v dobrom stave.
Inak asi za 2 plánujem meniť auto a mám úplne rovnaké požiadavky, nájazd, tiež som študent a podobne a keď som to spočítal, tak mi z toho vždy vyšiel lepšie(lacnejšie) benzín. Predpokladaný nájazd 10-15 tis. km. Benzín mi jazdí za 6, nafta by jazdila možno za 5l/100km. To máme 3000 kč ročne. To je zanedbatelná čiastka oproti cene vstrekov, turba, dpf, dvojhmoty. Ak chceš auto na 5 rokov a za tých 5 rokov sa ti pokazí jedna zo spomenutých vecí, tak si nafťákom nič neušetril. Ak sa pokazia 2, tak si prerobil.
A nafťák ponúka bonus v podobe neštartovania cez zimné skúškové obdobia, keď auto dlho stojí. Problém je, že nafťákov, nielen, že sa predáva viac, ale v súčastnosti sú aj lacnejšie.