Větší auto do 50000,-
Napsal: čtv 14 pro 01:59
Ahoj,
Aktuálně vlastním feldu 1.3 MPI. Je ve stavu, kdy jsem dostal technickou, ale začína ji prožirat koroze na blatnikach a navíc se s ní přítelkyně boji jezdit (nemá cenu rozebírat)...další věc je, že je pro nás menší (2 psi, vždycky plný auto věci, když jedeme na víkend k rodičům, popřípadě v létě na dovču), v dohledné době ji čekají rozvody, palivové a brzdové trubky a bůh ví co ještě. Toť k tomu proč jsem se uchýlil pro rozložení se po něčem jiným.
Problém je, že ještě chvíli budu student jen s částečným úvazkem, a tak se musím vejít do 50 000. Předpokladam, že by teda bylo ideální 30k a zbytkem to dát do "picu".
Jde ó to, aby auto vydrželo třeba 8 let max, bylo lehce a levné udržitelný při životě, aspoň trochu bezpečný (mělo by asi zazit už i děti), nebylo totálně vyrezly a co největší. Motorizaci a vzhled mám úplně na párků, snad jen jsem víc pro benziny. Musí žrát co nejmíň a musí to kdokoliv opravit případně vyměnit na koleni. Vzdálenosti spíše větší- dálnice100km+, občas město.
Vyjezdenej jsem si myslím na můj věk až až, brigádě dělám řidiče po Praze, najezdil jsem se snad v desítkách modelech, ale jinak vim o autech prd + co si přečtu na netu. Vlastně by my ta 1.3 MPI stačila, kdyby byla Felda v kombiku, měla posilovač a aspoň základní airbagy a nebyl to ten papír před faceliftem.
Dost jsem slyšel chválu na motory 1.6 co se dávali do Focusů a Mondeí, ale ty auta jsou prý dost shnilý. Potom uvažuju nad 1.4i (asi spis 55kw) ve Fabce, ale přijde mi, že si ty Škodovky držej proti konkurencí cenu jak iPhony :/.
Co si o tom myslíte? Díky moc, za jakoukoli poznámku!!
Aktuálně vlastním feldu 1.3 MPI. Je ve stavu, kdy jsem dostal technickou, ale začína ji prožirat koroze na blatnikach a navíc se s ní přítelkyně boji jezdit (nemá cenu rozebírat)...další věc je, že je pro nás menší (2 psi, vždycky plný auto věci, když jedeme na víkend k rodičům, popřípadě v létě na dovču), v dohledné době ji čekají rozvody, palivové a brzdové trubky a bůh ví co ještě. Toť k tomu proč jsem se uchýlil pro rozložení se po něčem jiným.
Problém je, že ještě chvíli budu student jen s částečným úvazkem, a tak se musím vejít do 50 000. Předpokladam, že by teda bylo ideální 30k a zbytkem to dát do "picu".
Jde ó to, aby auto vydrželo třeba 8 let max, bylo lehce a levné udržitelný při životě, aspoň trochu bezpečný (mělo by asi zazit už i děti), nebylo totálně vyrezly a co největší. Motorizaci a vzhled mám úplně na párků, snad jen jsem víc pro benziny. Musí žrát co nejmíň a musí to kdokoliv opravit případně vyměnit na koleni. Vzdálenosti spíše větší- dálnice100km+, občas město.
Vyjezdenej jsem si myslím na můj věk až až, brigádě dělám řidiče po Praze, najezdil jsem se snad v desítkách modelech, ale jinak vim o autech prd + co si přečtu na netu. Vlastně by my ta 1.3 MPI stačila, kdyby byla Felda v kombiku, měla posilovač a aspoň základní airbagy a nebyl to ten papír před faceliftem.
Dost jsem slyšel chválu na motory 1.6 co se dávali do Focusů a Mondeí, ale ty auta jsou prý dost shnilý. Potom uvažuju nad 1.4i (asi spis 55kw) ve Fabce, ale přijde mi, že si ty Škodovky držej proti konkurencí cenu jak iPhony :/.
Co si o tom myslíte? Díky moc, za jakoukoli poznámku!!