Auto do 100 000 Kč - priorita bezpečnost
Napsal: stř 01 lis 16:35
Zdravím Vás,
všude po fóru čtu rady ohledně výběru aut, které splňují předpoklady nízkých nákladů, levných dostupných dílů a k tomu ještě aby to "jelo jako ďábel".
Nicméně mé priority jsou jinde. Hledám auto, které bude do 100 000 Kč co nejlépe řešené v oblasti pasivní bezpečnosti. V současné době budu potřebovat vyměnit svého swifta r.v. 2000, který sice je v oblasti nízkých nákladů na provoz naprosto vyhovující ale při pomyšlení, že budu ve špatný čas na špatném místě mně běhá mráz po zádech.
To, jestli auto bude jezdit za 6 nebo za 8l nehraje až takovou roli, pokud bude značný rozdíl v řešení pasivní bezpečnosti.
Na co jsem se tak díval?
Toyota Avensis
Citroen C5
Renault Laguna II
Opel Astra
Fiat Bravo
Nicméně informací, kde bych se dozvěděl něco o bezpečnosti a například použitých materiálech u profilů je málo. Vycházet jen z NCAP a IIHS mi nepřipadá úplně ok
Díky za případné rady.
všude po fóru čtu rady ohledně výběru aut, které splňují předpoklady nízkých nákladů, levných dostupných dílů a k tomu ještě aby to "jelo jako ďábel".
Nicméně mé priority jsou jinde. Hledám auto, které bude do 100 000 Kč co nejlépe řešené v oblasti pasivní bezpečnosti. V současné době budu potřebovat vyměnit svého swifta r.v. 2000, který sice je v oblasti nízkých nákladů na provoz naprosto vyhovující ale při pomyšlení, že budu ve špatný čas na špatném místě mně běhá mráz po zádech.
To, jestli auto bude jezdit za 6 nebo za 8l nehraje až takovou roli, pokud bude značný rozdíl v řešení pasivní bezpečnosti.
Na co jsem se tak díval?
Toyota Avensis
Citroen C5
Renault Laguna II
Opel Astra
Fiat Bravo
Nicméně informací, kde bych se dozvěděl něco o bezpečnosti a například použitých materiálech u profilů je málo. Vycházet jen z NCAP a IIHS mi nepřipadá úplně ok
Díky za případné rady.