BMW e38

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
xxx
Dítě v autě
Příspěvky: 1
Registrován: úte 04 dub 16:03

BMW e38

Příspěvek od xxx »

zdarec chci se zeptat mam zajem o e38 potreboval bych poradit jaky motor je nejlepsi (benzin) co se kazi nejlepsi by byl 2.8i
nebo 3.0i a kolik to tak zere spise bych to vzal s polska nebo nemecka tady nic moc neni
retron
Letec
Příspěvky: 1413
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: BMW e38

Příspěvek od retron »

sere se na tom hlavně elektronika, nejlip vzit asi 740i
anebo vzit e32 ta se tak nesere
jestli resis kolik to zere, tak si e38 nekupuj
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: BMW e38

Příspěvek od oxik »

R6 je nedustojny motor pro 7er a 730/735i jede znatelně hůř než 740i a spotřeba je víceméně stejná. Jestli najezdis málo, jdi do v12 750i. Jestli víc, tak ideální bude 740i před faceliftem s motorem M62B44, facelift TUB44 už má vanos a to fakt nechceš. Sere se víceméně všechno kolem čidel (vacka, klika, ABS, váha vzduchu), ale tohle povazuju za spotrebak, který je prostě po těch letech třeba vyměnit. Spotřeba 740i pofc je město 16-18, kombinace 11-12, okresky jdou i pod 10, dálnice 150kmh cca 12l.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28158
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW e38

Příspěvek od řidičBOB »

Ale ty V12 v 750i takes nebyly etalonem spolehlivosti. Je to v pořizovačce levné, ale...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: BMW e38

Příspěvek od oxik »

No, pokud se někdo nehrabal v elektrice, spolehlivosti lehce předčí všechny V8..průser je, pokud se někdo hrabal, to už pak ani bmw guru nenastartuje :D
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1945
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: BMW e38

Příspěvek od Zajda »

No, ja v tom sice nejel ale nasel jsem prevazne ohlasy ze 28i je pro tuhle tezkou vahu lepsi volba nez 30i, diky priznivejsimu prubehu kroutaku, a je spise spolehlivejsi nez 8valce. Nejakych 20s na 160km/h podle videi by mi v aute na klidne cestovani stacilo :)
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: BMW e38

Příspěvek od oxik »

Kdo chce kam..:)
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1945
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: BMW e38

Příspěvek od Zajda »

Tak nebavím se o 4,4 litru, který bude jinde v jakémkoliv režimu, ale o srovnání 730i a 728i.
M60B30......160 kW (215 hp) @ 5800; 290 N·m (214 lb·ft) @ 4500
M52B28......142 kW (190 hp) @ 5300; 280 N·m (210 lb·ft) @ 3950
M52TUB28...142 kW (190 hp) @ 5500; 280 N·m (210 lb·ft) @ 3500

Vedeš si nějaký deníček co jsi na tom už musel všehno vyměnit a s čím jsou největší problémy? :)
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: BMW e38

Příspěvek od oxik »

bohužel vedu :D spíš by bylo na místě ptát se, co jsem ještě nevyměnil :D Ba ne, když vezmu opravdu jen nutný servis, tak za 3 roky jsem tam za nějakých 150 tis, loni jsem dělal vanos + byly podpaleny ventily na dvou valcich, rovnou se udělaly rozvodový vodící lišty(ty jsou z 90% příčinou smrti V8 u bmw) a jen to bylo za 55k včetně dalších blbosti kolem motoru. Po roce jsem dělal hydromenic, ten i s olejem filtrem a práci byl kolem 20k a zbytek se nějak nasčítá za podvozek a ty čidla, není to úplně levný, ale na druhou stranu ty díly oproti jiným běžnějším autům nejsou o tolik dražší. Průser u mého kusu byl v tom, že jsem kupoval jeden z posledních roků výroby a najeto bylo ověřených 180tkm. V tu dobu už bmw dávalo longlife takže výměny po 35tkm a fakt, že všechno bylo vlastně před výměnou, mi pridelalo dost starostí.
Odpovědět