Stránka 1 z 2
stálá 4kolka do 100t
Napsal: stř 29 bře 15:51
od midii
Dobrý den, chci si koupit stálou 4kolku, nevím kde najít informace, které značky a modely kromě subaru to jsou. mělo by to být něco jako forester, může být i menší, chci to mít jako osobní auto ale zároven s tím jezdit do lesa - lehčí terén, takže vyžší světlá výška., ale ne čistokrevný terénák, aby to nemělo obrovské pneumatiky, v inzerci se všude uvádí 4x4 ale co je to za systém tam není. mělo by to být do 100 tisíc, takže stáří cca do 15 let. Připojovacího 4x4 se bojím, prý je to poruchové, ale nevím, nerozumím tomu. Díky za rady
Re: stálá 4kolka do 100t
Napsal: stř 29 bře 16:14
od HondaMan
Osobně bych se připojovací 4x4 nebál. Jezdí jich kvanta a poruchy jsou spíš z kategorie urban legend. Stálou 4kolku má kromě Subaru ještě třeba Passat B5.5 nebo alfa 156...
Do lesa ale Forester není zlá volba...
Re: stálá 4kolka do 100t
Napsal: stř 29 bře 16:26
od x2005
midii píše: chci si koupit stálou 4kolku, nevím kde najít informace, které značky a modely kromě subaru to jsou.
Stálá čtyřkolka u Subaru pouze pro vozidla s manuální převodovkou. Jinak je to sice pořád "Symetric AWD" ovšem v japonskou variací ala haldex.
Dle zadání bych vzal Forester 2.0i 5MT tam je myslím i redukční převodovka. Otázkou je, jak bude vypadat Forester za cenu 100 tisíc. Případně Outback s manuálem, ten je snad taky trochu zvednutý. Z historických modelů bylo i Legacy 2.0i s redukcí. Zčšvednutý určitě nebylo, po lese se s tím jezdit dalo. Kamarád s tím i z lesa tahal dřevo........
Re: stálá 4kolka do 100t
Napsal: stř 29 bře 17:00
od vonkreuz
Micupíči Pajero Pinin 2.0
Re: stálá 4kolka do 100t
Napsal: stř 29 bře 17:08
od Londoner
LR freelander ma permanentni 4x4 (s tim ze vic zabira predek) a do 100t se vejdes v pohode, aspon ti dost zbyde na opravy
Myslena prvni generace freelanderu.
Re: stálá 4kolka do 100t
Napsal: stř 29 bře 17:18
od k86
vezmi forestera, je to spolehlivy, ale neni to SUV, je to spis crossover
Rozhodne ne freelandera, at ti zbyde cokoliv "na opravy" bude to malo
Re: stálá 4kolka do 100t
Napsal: stř 29 bře 17:49
od kosto
Su tu modely, ktore by podla popisu mali za normalnych podmienok prenasat (v nejakom pomere bliziacom sa 50:50) vykon na prednu aj zadnu napravu. Vo vela pripadoch ale aj tak ide o haldex alebo nieco podobne. //Je to zoznam novych aut, ale mozno tiez pomoze pri vybere.
Model: Cena najnizsej vybavy AWD:
Suzuki SX4 S-Cross 19,000€
Subaru Forester 28,990€
Subaru Outback 36,990€
Subaru XV 22,690€
Subaru Legacy 34,590€
Volvo V40 XC 30,600€
Volvo V60 AWD 38,390€
Mitsubishi Outlander (len Outlander 1 - 2001-2005) 26,900€
Nissan Rougue?
Nissan Juke? 25,250€
Nissan Quashqai? 29,450€
Jeep Compas 27,700€
Jeep Patriot
Jeep Grand Cherokee
BMW xDrive (ale az 0:100/100:0)
Audi Quattro
Mercedes 4matic
VW Tiguan 4motion? 23,950€
Chervolet Captiva AWD? 25,990€
Co sa tyka Subaru, treba pocitat s vyssou spotrebou, problematickym a drahym servisom, zase stare kusy v tejto cene by este mali byt spolahlive (oproti inym znackam).
Ak to auto ma byt vacsinou pouzivane na ceste (a pod lahsim terenom si predstavujes polnu cestu), tak by som sa na podmienku stalej 4x4 (bez haldexu) vykaslal a vzhladom na rozpocet pozeral skor po Suzuki Ignis 4x4. Za cca. 100 000KC su v ponuke 10rocne auta.
Re: stálá 4kolka do 100t
Napsal: stř 29 bře 18:24
od k86
co je problematicky drahy servis subaru?
Re: stálá 4kolka do 100t
Napsal: čtv 30 bře 22:29
od kosto
Problematicky: vela neautorizovanych servisov nevie Subaru opravit, nutnost vybrat motor aj pri mensich opravach/servisnych prehliadkach.
Drahy: asi pri vsetkych japonskych autach je servis o nieco drahsi (V pripade Subaru neexistencia dielov z druhovyroby a uz spomenuty problem s neautorizovanymi servismi).
Re: stálá 4kolka do 100t
Napsal: pát 31 bře 08:13
od k86
Blbost, blbost, kravina, blbost