ahoj, je mi 25let a právě jsem si udělal řidičák. Chtěl bych poradit s koupenim jetiny. Jednalo by se o cenu kolem 150 000kc možná i víc. Auto si plánuju nechat určitě na delší dobu, v počtu několika X let. Chtěl bych nejlépe automatickou převodovku, velikost auta neni nějak omezena ale převážně tedy koukám po 3 až 5ti dveřovém autě. Auto budu využívat tak 2-4x v týdnu, občas do práce nebo na nákup plus někam na vejlety, takže můj nájest za týden bude strop 50-70km + třeba 1-2x v měsíci ten vejlet po Čechách. Časem bych chtěl i do zahraníčí až rozšířim obzory v ježdění. Nehledám auto na kraviny ale na normální ježdění, nejsem kaskadér.
Koukal jsem po Audinách konkrétně po modelu A3 i po A4 pětidveřovém... ale i po VW. Nebránil bych se Hyundei nebo Kia.
Děkuji
Prosím o radu
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28161
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu
S tímhle nájezdem benzín. To je ale potřeba se obloukem vyhnout TSI motorům. Takže VW Group ne. i30 měla automat v 1.6tce, ale byl to CVVT, což bych nechtěl ani za zlatého Vošického.
Pro tebe ideálně nějaká atmosféra, která ale ve spojení s automatem nebude zrovna spořivá...ve VW Group 1.6i
Pro tebe ideálně nějaká atmosféra, která ale ve spojení s automatem nebude zrovna spořivá...ve VW Group 1.6i
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Prosím o radu
Co blbnes, CVVT je promenne casovani ventilu, stejne jako u Hondy VTEC, Toyoty VVT-i, BMW Vanos apod.
S prevodovkou to nema nic spolecneho.
Kdyz jsme u te Toyoty, za 150k by mohl byt pekny Auris ci Civic.
S prevodovkou to nema nic spolecneho.
Kdyz jsme u te Toyoty, za 150k by mohl byt pekny Auris ci Civic.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28161
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu
...to bude ještě asi tím včerejším posezením u piva
Beru zmínku o CVVT zpět Resp. jezdil jsem s VTEC v Hondě a bylo to fajné...
Beru zmínku o CVVT zpět Resp. jezdil jsem s VTEC v Hondě a bylo to fajné...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time