Stránka 1 z 2
vw polo iv
Napsal: sob 07 led 12:40
od hanula
Zdravim, koupila jsem si auto a chci se vás zeptat jaké sním máte zkušenosti. Na co si dát pozor, atd. Jedná se o vw polo iv po fl 1.2htp BMD 40kw rok výroby je 07/2005 a najeto 83000km. A ještě se chci zeptat kde tankovat benzin? Eurooil, benzina nebo shell?
Děkuji za odpovědi.
Re: vw polo iv
Napsal: sob 07 led 14:15
od řidičBOB
1.2HTP nebyl nijak problematický motor. Moc to nejelo, zvukový projev prapodivná, ale bez zásadních problémů - chladit a mazat jim stačilo.
Benzina se dlouhodobě drží na prvních příčkách kvality PHM. Se Shellem je to naopak - ne, že by měl špatné PHM, ale jimi inzerované vlastnosti, se prostě moc nekonají, takže nejsem ochoten platit za něco, co je jenom na letáčku. Já mám rád EuroOil, protože jejich nafta je zcela bez biosložek. Tankuji tam i benzín a bez problémů. Pak mám důveru ještě v OMV - hlavně jejich prémiová paliva jsou dobrá.
Re: vw polo iv
Napsal: ned 08 led 14:05
od lupo222
Doporučil bych ti měnit olej každých 10-12000km. Kde tankovat? Já tankuji převážně u benziny.
Re: vw polo iv
Napsal: ned 08 led 14:57
od lampa
S HTP byly driv celkem problemy, ale 2005 uz by mel byt vychytany. Krome vyse zminenych rad to nezen po dalnici 130 (toci moc otacek a dlouhodobe to nedela dobre), ale radeji 100-110.
Re: vw polo iv
Napsal: ned 08 led 18:33
od Hurec
No HTP (honem to prodej , hromada technickych problemu , honim tri pisty...) a bezproblemovy motor? To snad ne. Ano po roce 2005, kdy byly upravy to jde , ale jinak to je katastrofa. Olej nejlepe menit co 8tisic km. Ktomu to auto jede celkem dobre do 100vky , pak vlivem kratke prevodovky zere a nejede. Jinak ty vibrace a ten zvuk je katastrofa. Lepsi je teda ta 47kw , nejlepe pak v dalsich rocnikach 51kw.
Na dalnici neni problem ten olej prepalit. Proto se doporucuje brat kvalitni olej.
Jinak i tchan klasika podpaleny ventil , oprava draha jak svina , rady odchazeji civky , meni je fakt casto.
Pokud je moznost tak ten motor bych vubec nechtel , to radeji 1,4ka.
Stejne jak 1,2 tsi , az s rozvodovym remenem.
Jinak ja tankuju uplne vsude , krom fakt no name benzinek. A s benzinem jsem nikdy nemel problem.
Tady je vic
http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf
Re: vw polo iv
Napsal: ned 08 led 18:37
od řidičBOB
Tenhle 40kW motor jsem ve firmě provozoval 3 roky na třech autech. Přes 160t km se do toho lil jenom olej a další kapaliny na servisních kontrolách. 47kW dtto - bez problémů.
Takže ano - za mne bezproblémový motor
Jo, reference na Mr. Cimbu - ty se asi vyznáš
Re: vw polo iv
Napsal: ned 08 led 20:16
od Hurec
Tak jsi mel stesti, 3 lidi okolo me (videno na vlastni oci) podpalene ventily a na foru toho je hafec.
U tatika ve firme stim nikdo nechtel jezdit. Je ale pravda, ze po upravach to jiz bylo lepsi. Jinak ale na delsi jizdy to neni, na dalnici to zere i travu mezi ocima.
Ci to je cimbu to je fuck, tohle je htp pravda. Proto se do sady davala nová hlava a katalyzator.
Ja kdyz si to pujcim od tchana tak brecim jak zelva, ten vysavac je strasny.
Re: vw polo iv
Napsal: pon 09 led 16:15
od hanula
Dík. A za kolik to tak jezdí? Já sem dala plnou a mám ujeto zatím 70km. Takže si nedovedu tipnout.
Re: vw polo iv
Napsal: pon 09 led 16:25
od k86
HTP je obecne dost problemovy motor, hlavne kvuli tomu, ze katalyzator je umisteny velmi blizko motoru a olej pri jizdach po dalnici dosahuje az 150st.
Dalsim problemem jsou velmi casto podpalene ventily, nejmene by snad se mely podpalovat u verze 47kw, jinak 40 a 51kw na to dost trpi.
ted uz je to asi jedno kdyz to auto mas, menit olej maximalne po 10000km, pokud budou prevazovat jizdy po dalnici tak I casteji.
Spotreba zavisi na stylu jizdy a podminkach provozovani, realita bude nekde 5.5 - 6 v kombinaci pri klidne jizde
Re: vw polo iv
Napsal: úte 17 led 16:37
od hanula
Ještě se chci zeptat jaký kola na léto. 195/50R15 - 195/55R15 - 165/70R14? 165ky tam jsou zimní. Mám hledat 15ky hliníkáče a dat tam jaký R15? A od jaké značky pneu? V techničáku jsou ještě napsané R16, to asi už bude moc, že? Dík za odpověď.