Ahoj, momentálně mám Seat Leon 2003 1.9Tdi ARL s chipem na cca 130kw a chtěl bych si na jaře polepšit a pořídit něco mladšího za cca 160tis. Mám takové běžné požadavky...aby to slušně jelo,nižší spotřebu,dobrou spolehlivost a ne pokut možno úplnou tuctovku.
Hodne mě zaujala Alfa 159 2,4 jtdm (rok 2006-2008) a spotřebu 8l jsem ještě schopný akceptovat ale bojim se zde té spolehlivosti a tak bych si rád nechal poradit.
Možná opět Leon 2.0 tdi FR by mohla být dobrá volba rok 2006+?
Občas se objevi zajimavý golf 1,4tsi na chipu,passat 2.0tdi a mondeo 2.0tdci když mají hezčí sport paket nebo i Civic 2.2tdi,Mazda 6 2.0 MZR (vše rok 2006 až 2009)
Vůbec nemusím mít naftu, popravdě mě to víc táhne k benzinu ale bohužel v letech 2006-2009 není skoro benzín 120kw+ který by měl spotřebu do těch 7l. Mám načteno a dost mi jde z toho už hlava kolem tak bych byl rád za každou radu. Děkuji
Alfa Romeo 159 nebo jine za 160tis+-?
Re: Alfa Romeo 159 nebo jine za 160tis+-?
Tak ta Alfa splňuje jen to, že to není tuctovka a na tak těžké auto to relativně slušně jede. Nic z ostatního ale neplní. A jestli jseš zvyklej na Seat, potažmo WV a vybíráš mezi Alfou a WV, tak si kup něco od WV.
Re: Alfa Romeo 159 nebo jine za 160tis+-?
Motor 2,4 je fajn motor, pokud chcete více chrakteru, síly (ale i vyšší spotřebu) berte Alfí Busso = 3,0L nebo 3,2L v čemkoli kromě Brery:-)
Máte trochu protichůdné požadavky (aby to slušně jelo/ nízká spotřeba). Buďto s autem pojedete mírně bez využívání jeho potenciálu a s využitím zásad pro nízkou spotřebu a auto se onou nízkou spotřebou odvděčí. Nebo prostě budete využívat motor na více % a to bude znamenat spotřebu vyšší. To platí jak pro diesel, tak zejména pro benzín.
Další věcí k zamyšlení je až 10 let stará nafta v ceně do 160tis Kč kontra spolehlivost. Jde o období, kde se u dieselu pomalu začaly objevovat filtry pevných částic, což je další potenciálně riziková položka k běžné kombinaci vstřiky/ dvouhmota. Pokud zmiňujete spotřebu, chcete co nejmenší nepředpokládané náklady, z tohoto důvodu bych riziko eliminoval výběrem benzínu.
Zástupcem výkonných aut spíše na dálnici a s talentem i na okreskách jsou určitě Honda Accord s benzínovým 2,4 nebo Mazda 6 s benzínem 2,5. Pokud by mělo jít spíše o okreskové dovádění, velmi použitelné jsou produkty Renaultsportu;-) Ono, pokud auto váží méně, nepotřebuje těch kw tolik, že;-)
Co takhle toto?
http://www.sportovnivozy.cz/83863-renault-twingo-rs-cup
http://www.sportovnivozy.cz/83306-renau ... -cup-praha
Máte trochu protichůdné požadavky (aby to slušně jelo/ nízká spotřeba). Buďto s autem pojedete mírně bez využívání jeho potenciálu a s využitím zásad pro nízkou spotřebu a auto se onou nízkou spotřebou odvděčí. Nebo prostě budete využívat motor na více % a to bude znamenat spotřebu vyšší. To platí jak pro diesel, tak zejména pro benzín.
Další věcí k zamyšlení je až 10 let stará nafta v ceně do 160tis Kč kontra spolehlivost. Jde o období, kde se u dieselu pomalu začaly objevovat filtry pevných částic, což je další potenciálně riziková položka k běžné kombinaci vstřiky/ dvouhmota. Pokud zmiňujete spotřebu, chcete co nejmenší nepředpokládané náklady, z tohoto důvodu bych riziko eliminoval výběrem benzínu.
Zástupcem výkonných aut spíše na dálnici a s talentem i na okreskách jsou určitě Honda Accord s benzínovým 2,4 nebo Mazda 6 s benzínem 2,5. Pokud by mělo jít spíše o okreskové dovádění, velmi použitelné jsou produkty Renaultsportu;-) Ono, pokud auto váží méně, nepotřebuje těch kw tolik, že;-)
Co takhle toto?
http://www.sportovnivozy.cz/83863-renault-twingo-rs-cup
http://www.sportovnivozy.cz/83306-renau ... -cup-praha