Studentsky vuz do 50k - Golf IV, Octavia I, S60?
Napsal: ned 31 črc 20:51
Zdravim,
shanime studentsky vuz do 50k - mladej se s tim chce (premysli zatim jen) pohybovat 150 km do Prahy na kolej a zpet (vikendy), takze je otazka, zda to ma smysl vubec? Prispivat mu (zatim) nechci, jen at se snazi, kdyz se chce vozit
Ciste dle mne jsme koukali na benzinove Golfy IV a Octavie I po FL (obe mely v EuroNCAP 4 hvezdicky, coz se o konkurencnich moc rikat neda - 2002 se menila metodika, ale pasivni bezpecnost se menila jen v poctu hvezd ze nove jich je 5 a ne 4, ne?), motory 1.6 74 kW ci 2.0 85 kW (proc jsou tak levne?), nebo 1.8 T 110 kW. U nafty bych se bal servisu, i kdyz 1.9 TDI tehdejsi je asi docela spolehliva, ze? Nenasel jsem prilis zasadni problemy s temito motory, 1.6 MPI je vcelku nesmrtelna a dokonce byla na AF vyhlasena jako jeden z nejpovedenejsich motoru, co se pamatuji.
Napriklad:
- http://www.sauto.cz/osobni/detail/volks ... oFrom=list a http://www.sauto.cz/osobni/detail/volks ... oFrom=list
- http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list a http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list
- http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list by mne zajimalo, co je s ni spatne, zda by se nedala rozchodit do tech 50 k, rezava nevypada.
Ma smysl koukat po necem dalsim na tento ucel? Bude auto do 50 k zoufaly strep? Predpokladame, ze auto by bylo tak na 3 roky s najezdem do 20 tkm rocne.
Zaujalo nas i tohle: http://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo ... oFrom=list co myslite? Ja jsem o nem snil, kdyz jsem kdysi kupoval tu svou byvalou C5 (skoda, ze jsem ji na tento ucel neponechal...)
Diky za info.
shanime studentsky vuz do 50k - mladej se s tim chce (premysli zatim jen) pohybovat 150 km do Prahy na kolej a zpet (vikendy), takze je otazka, zda to ma smysl vubec? Prispivat mu (zatim) nechci, jen at se snazi, kdyz se chce vozit
Ciste dle mne jsme koukali na benzinove Golfy IV a Octavie I po FL (obe mely v EuroNCAP 4 hvezdicky, coz se o konkurencnich moc rikat neda - 2002 se menila metodika, ale pasivni bezpecnost se menila jen v poctu hvezd ze nove jich je 5 a ne 4, ne?), motory 1.6 74 kW ci 2.0 85 kW (proc jsou tak levne?), nebo 1.8 T 110 kW. U nafty bych se bal servisu, i kdyz 1.9 TDI tehdejsi je asi docela spolehliva, ze? Nenasel jsem prilis zasadni problemy s temito motory, 1.6 MPI je vcelku nesmrtelna a dokonce byla na AF vyhlasena jako jeden z nejpovedenejsich motoru, co se pamatuji.
Napriklad:
- http://www.sauto.cz/osobni/detail/volks ... oFrom=list a http://www.sauto.cz/osobni/detail/volks ... oFrom=list
- http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list a http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list
- http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list by mne zajimalo, co je s ni spatne, zda by se nedala rozchodit do tech 50 k, rezava nevypada.
Ma smysl koukat po necem dalsim na tento ucel? Bude auto do 50 k zoufaly strep? Predpokladame, ze auto by bylo tak na 3 roky s najezdem do 20 tkm rocne.
Zaujalo nas i tohle: http://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo ... oFrom=list co myslite? Ja jsem o nem snil, kdyz jsem kdysi kupoval tu svou byvalou C5 (skoda, ze jsem ji na tento ucel neponechal...)
Diky za info.