Jako auto/moto nevzdělanec bych vás chtěl poprosit o radu. Zvažuji koupi ojetého auta do 120 tis., kterým bych mohl jezdit mimo jiné i po lesní cestě na chalupu. Ideálně, kdyby se mi do něj vešla i celá rodinka s proviantem.
Ta lesní cesta je pořád z kopce, místy hodně prudce, na několika místech s docela vyjetými kolejemi a vyčnívajícími kameny, které není možné pro jejich velikost odstranit. Soused se jednou hecl a sjel to za ideálních podmínek ( sucho, úplně prázdný, manželka před autem s hrábkama ) i Formanem, jiný soused jezdí s Citroenem-na kopci to zvedne a pak jede v klidu dolů.. Takže nepotřebuji žádný offroad, nicméně fabka 1 by to nedala ani náhodou, ideálně něco s větší světlou výškou.
Zkoušel jsem zjistit, které kombíky mají vyšší podvozek, ale našel jsem jen Ford Focus (- malý zavazadlový prostor), Ignis (ještě menší kufr), Subaru Legacy (velká spotřeba, a drahé pořízení) Scenic (novější generace je vyšší, ale možná mimo můj rozpočet)
Důležité:
- výška podvozku
- spolehlivost
- levný provoz a ND
- velký kufr
Nedůležité:
- vzhled, design atd.
Ještě mě napadlo, jak to je se zvyšováním podvozku (podložky pod tlumiče, větší kola atd)? Co třeba zvednout Fabku combika?
Díky moc za nápady.
Auto s vyšším podvozkem
Re: Auto s vyšším podvozkem
už to tu bylo - esli sa pamatuju správně, tak nějaká slečna či paní s jabloňovým sadem (Hic sunt leones) taky sháněla něco s větší výškou.... zkus pohledat....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Auto s vyšším podvozkem
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Auto s vyšším podvozkem
Nepřeklliknul jses? Moc paralel tu nevidím.
Slečna / já:
malé / co největší
50 tis / 120 tis
vzhled / užitkovost
Panda, Punto / by tu cestu od chalupy asi nedaly, ale zkusím kouknout na výšku jejich podvozků.
Můj ideál by byl kombík, mpv s vysokým podvozkem...
Slečna / já:
malé / co největší
50 tis / 120 tis
vzhled / užitkovost
Panda, Punto / by tu cestu od chalupy asi nedaly, ale zkusím kouknout na výšku jejich podvozků.
Můj ideál by byl kombík, mpv s vysokým podvozkem...
Re: Auto s vyšším podvozkem
Vrať se k tomu Subaru, ideálně Outback a nebo Forester. Za tu cenu se dá sehnat a požadavky splní nejlépe ze všech.
Re: Auto s vyšším podvozkem
Forester 2.0i 5MT. Osvědčená konstrukce, do lesa ideální. V jakým stavu budou kusy odpovídající tvojí cenové kategorii nedovedu odhadnout.
Re: Auto s vyšším podvozkem
Sám jste to auto zmínil - soused s Citroenem. Podíval bych se po C5 , klidně i první generace. Nafta dobrá a nesmrtelná, kufr u kombi velmi velký - a i při naplnění po střechu hydraulika drží světlou výšku. To je něco, co auto s pružinami nedá, takže po naložení je světlá výška v háji - pokud nemá samonivelační tlumiče.
Navíc proti "terénějším" autům je rychlé, úsporné a pohodlné na silnici.
Brácha projektuje, jezdí po stavbách, má C5 a ze všech výše zmíněných důvodů si auto nemůže vynachválit.
Navíc proti "terénějším" autům je rychlé, úsporné a pohodlné na silnici.
Brácha projektuje, jezdí po stavbách, má C5 a ze všech výše zmíněných důvodů si auto nemůže vynachválit.
MG - radost až na kost.
Re: Auto s vyšším podvozkem
Forester je OK! kufr teda nic moc, ma 400l a je dost melkej, ale po technicke strance je to OK.
Uvnitr teda prostoru taky neni nejvic, ale da se.
Svetla vyska 20cm, trvalej pohon 4x4, redukcni prevodovka (spis na tahani privesu nez na off)
SUV je to velice schopne, pri pravidelne udrzbe je to spolehlive auto
Mel jsem rok 2005, dvoulitr benzin 116kw, spotreba byla kolem 9l, nekdy 8, nekdy 11, ale za tech 9 se dalo.
Pocitej s horsi dynamikou
Uvnitr teda prostoru taky neni nejvic, ale da se.
Svetla vyska 20cm, trvalej pohon 4x4, redukcni prevodovka (spis na tahani privesu nez na off)
SUV je to velice schopne, pri pravidelne udrzbe je to spolehlive auto
Mel jsem rok 2005, dvoulitr benzin 116kw, spotreba byla kolem 9l, nekdy 8, nekdy 11, ale za tech 9 se dalo.
Pocitej s horsi dynamikou
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw