ojete auto do 50 000

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
narctq
Spolujezdec

ojete auto do 50 000

Příspěvek od narctq »

Ahoj,
co se tyce aut jsem naprosty laik a timto zpusobem bych chtel poprosit o radu ,ktere auto vybrat do 50 tisic plus 10-15 tisic na pocatecni servis.
Nafta nebo benzin? Denne najezdim neco mezi 10-20 km po Praze a jednou do mesice Praha- Morava.
Celkove mi jde spis o nizsi spotrebu nez o vybavu a vzhled a samozrejme o co nejlevnejsi servis.
Uvazoval jsem o Octavii 1,9tdi nebo fabii 1,4mpi (mozna i neco v plynu,ikdyz to me vetsina lidi rozmlouva).
Budu rad za kazdou radu...predem dekuji za odpoved
speleo
Pan Řidič

Re: ojete auto do 50 000

Příspěvek od speleo »

Benzín pravděpodobně bude na servis lepší než nafta (která má turbo, vstřiky, dvouhmotu, občas DPF. atd.), ale bude zase citelně víc žrát, hlavně po městě. Navíc v ceně 50 tisíc budou k mání jen samý ojetý vraždy a vybírat si bude dost obtížně, neboť tomu bude technicky mizerně odpovídat i zbytek auta.

Pokud by se podařilo sehnat kvalitní O1 1.9TDi tak bych neváhal, ale ta pravděpodobnost je dost malá, furt je to v česku dost nedostatkový auto. To už bych spíš doporučil tu Fábii 1.4MPI, která má "nerozbitný" benzín. Jinak cokoliv dalšího, aut do padesáti tisíc bude mraky, např. Citroen Xsara, Ford Focus 1/Fiesta, atd. atd.
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
narctq
Spolujezdec

Příspěvek od narctq »

Dik za rady...a co si myslis LPG ? treba focus 1.6 ,mondeo 1.8 ,2.0 ,octavia 1.6...?
speleo
Pan Řidič

Příspěvek od speleo »

narctq píše:Dik za rady...a co si myslis LPG ? treba focus 1.6 ,mondeo 1.8 ,2.0 ,octavia 1.6...?
Pokud je na to motor přizpůsobenej a je kvalitní výrobce, proč ne. Lze dokonce sehnat i LPG přímo už z továrny, kupř. Ford to dělal, Subaru, Fiat tuším a tak. Tam je jistota největší. Jinak bych se po LPG přeptal spíš na nějakém plynařském (LPG) fóru, tam budou vědět víc. Já zkušenosti s LPG mám minimální.