Doporučení nového kombi do 450t kč
Napsal: ned 01 lis 14:27
Požadavky: (seřazeny dle důležitosti)
Automatická klimatizace - stačí jednozónová
Rádio s BT na streamování Spotify
Vyhřívané sedačky
Rovné dno po sklopení sedaček (aby se v tom dalo přespat)
Tempomat
LED pro denní svícení
Okna vzadu v Elektric
... takže jsou to téměř prakticky všechny kombi ve vyšší výbavě.
Dlouho jezdím v točivé 1.6 76kW atmosféře v 1100kg autě (76 kW @ 5750 rpm, 144 Nm @ 4000 rpm). Je to živé, reaguje to
skvěle na plyn, ale musí se to točit aby to šlo (dlouhodobá spotřeba 8.2l / 100km) Ty nové malé TSI, TCe atd mají
široký rozsah točivého momentu položen nízko a pocitově jdou lépe. Ale nahoře to je velmi
mrtvé. Stejně i reakce na plyn je pomalá. Atmosféry jsem zkoušel vlastně jen v japonských
autech (neboť nikdo jiný nemá nic rozumné v nabídce) a tam to je oldschool a vlastně jsem na ten styl jízdy zvyklý.
Je lepší se držet klasiky a věřit že ty atmosférické motory jsou mnohem lépe optimalizované vývojem,
neboť jejich automobilky inovují mnoho let? Nebo je to jedno a koupit downsizing? Který by bez
EU vlastně vůbec nevznikl ...
Jednotlivé modely a zkušenosti s nimi chronologicky:
Renault Clio 0,9TCe
výkon: 66 kW @ 5250 rpm
toč.moment: 135 Nm @ 2500 rpm
První zkoušené auto, dojem na začátku super. Jízda odradila, motor nejel, zněl jako mixér, tragédie. Poté
jsme auto přelezli a je to tak levné, nepromyšlené. Za cenu pod 270t s jiným motorem
ale proč ne ... alespoň zmizí ta fábiová šeď ze sídlišť.
+ Design exteriéru
- Motor
- Ergonomie interiéru
- Ten displej uprostřed je pomalý, má špatné pozorovací úhly a nějakou divnou ochrannou fólii
Hyundai i30 kombi 1.6GDI
výkon: 88 kW @ 6300 rpm
toč.moment: 156 Nm @ 4850 rpm
cena cca: 380t kč
Interiér na první pohled atraktivní, ale byly tam 4 modré displeje s různými fonty textu, to mi nepřišlo úplně fajn. Motorově to šlo, ale plynový pedál mi přišel jako na gumovém lanku. V otáčkách nad 3000 to mělo ale nepěkný zvuk. Podvozek pohodlný a dobře to filtrovali nerovnosti, akusticky super také.
+ Pohodlný
+ Cena
+ Výbava (vyhřívaný volant)
- Zvuk motoru
- Značka (sorry)
Kia Ceed 2013 1.4CRDi - bazar
najeto: 40-50 km
výkon: 66 kW @ 4000 rpm
toč.moment: 220 Nm @ 1500-2750 rpm
cena cca: 255t kč
Chtěli jsme hned po i30 vidět Ceed, po ruce byl jen bazar.
Interiér hezčí (červené podsvícení tlačítek, pěkné otvory klimatizace).
Motor klasický malý diesel, tah to dolů mělo, ale jinak to není ničím zajímavé.
+ Design exteriéru i interiéru
+ Rovná podlaha po sklopení sedaček
- Motor
Opel Astra Sports Tourer 1.4 TURBO
výkon: 88 kW @ 4200-6000 rpm
toč.moment: 200 Nm @ 1850-4200 rpm
cena cca: 435t kč
Astra je velká, mohutná, těžká (1437kg) ... ale výborně se v ní jezdí. Bylo to plavné, tiché. Auto zevnitř působí jakoby z kategorie o třídu výš. Motor s tím celkem hýbal, ale hýbal i se spotřebou (holt jsem to točil
+ Elegantní vzhled http://images.clickedit.co.uk/3760/36966163.jpg
+ Motor
+ Rovná podlaha
+ Zvuk audia + 7 "displej
+ Denní LED
+ Detaily, pocit z interiéru, subjektivně vnímaná kvalita
- Moc tlačítek - ale zvykl bych si
- Znovu vzhled - už je znát věk
Toyota Auris 1.6
výkon: 97 kW @ 6400 rpm
toč.moment: 160 Nm @ 4400 rpm
cena cca: 460t kč
Jízdně super, motor by dostačoval, je to tiché, pohodlné. Odrazují mě nedomyšlené detaily. Centrální ovládání audia má uprostřed velký displej s navi, ale nemůžete to ovládat z volantu, neboť ten je od predfaceliftu nastaven na ovládání palubáku. Ovládání audia vlevo dole na rádiu. Spolujezdec se tam při zařazené trojce nedostane. Pohnete se zadní sedačkou a loketka se sama vyklopí. Obrovský schod po sklopení sedaček, Japonci odstranili po FL dvojité dno (zůstalo jen v nejvyšší výbavě - položka za pár korun), atd ...
Před FL verze se mi dokonce designově líbí i více, a i ten interiér tam byl ergonomičtější: https://photos-2.carwow.co.uk/blog/1600 ... newf34.jpg
+ Design
+ Motor
+ LED světla, i dálkově, i vzadu
+ Pozice za volantem
+ Zvuk audia
- Ergonomie interiéru
- Podsvícení rádia (jako levný čínský tablet do auta z dealextremu)
- Některé tlačítka jsou asi z 20letý Corolly
- Otevřít okno znamená vykloubit si ruku, opravdu špatné umístění tlačítek
- Cena
Renault Megane Grandtour 115TCe
výkon: 85 kW @ 4500 rpm
toč.moment: 190 Nm @ 2000 rpm
cena cca: 350t kč
Motor překvapivě (po zkušenosti 1.2 turba v Aurisu) vyhovující, je to uvnitř docela tiché, na cestě agilní. Trochu mrtvé řízení, převodovka řadí na 1-. Pak jsme to auto přelezli a dost nás to odradilo, i přes opravdu výbornému poměru cena vs. výbava. Levné materiály, tlačítka jakoby dobastlené kde se zrovna našlo místo (tempomat, výhřev sedačky). Opravdu nekvalitní audio (EDIT: nejhorší ze všech zkoušených aut), barevný displej daleko na ovládání rukou a jeho tlačítkové ovládání nedomyšlené, takže lose / lose. Ale pokud jde někdo čistě po ceně a chce nové kombi s dvouzónovou klimatem, LED světly a ne úplně marného motorem, tak proč ne.
+ Cena
+ Design exteriéru v pofacelift verzi
+ Pocit z jízdy a přístup prodejce
- Interiér
- Schod po sklopení sedaček (a dílenské zpracování v těchto oblastech je ... no, hodně levné)
- R-Link
Dacia - všechny modely co byly na salonu
Zvenku jsou to docela pěkné auta, ale interiér byl tragický a smrděl. To je lepší koupit 6roční ojeté auto a jet do Asie na dovolenou za ušetřené peníze.
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC
výkon: 104 kW @ 6500 rpm
toč.moment: 174 Nm @ 4300 rpm
cena cca: 430t kč
Jízda byla tvrdá, ale užíval jsem si každý metr. Opravdu výborné řazení a řízení. Exteriér už na mě působí dost extravagantně, ale přežil bych to. Kufr to má největší ve třídě az hlediska cestování a občasného nocování v autě
to vidím jako nejoptimálnější volbu.
+ Řízení, přesné, tuhé
+ Pozice za volantem
+ Převodovka
+ Motor, sice je trochu ospalý, chce to víc točit
+ Dokonalý kufr, rovný, široký, dvojitá podlaha
- Design exteriéru a interiéru - působí to na mě kolotočársky
- Téměř žádné odkládací plochy
Peugeot 308 SW 1.2 THP
výkon: 96 kW @ 5500 rpm
toč.moment: 230 @ 1750 rpm
cena cca: 450t kč
Krásné zvenku, luxusně působící uvnitř. Budíky a volant jsou dost atypické, ale zvykl bych si na to. Ergonomie kufru skvělé, krásná rovná plocha, sedačky se sklopí tlačítkem z kufru, super. Ergonomie interiéru hrozná. Uprostřed toho všeho je luxusně vypadající displej, krásné zapadající do interiéru, ale grafika působí moc levně, asi jako když appky z iPhonu roztáhnete na iPad. Na klima asi fakt chci tlačítka..Neviem si představit, že řídím v noci, něco chci změnit a já musím zapnout ten displej, 2-5x kliknúť..nedá se to udělat bez spuštění očí z cesty. NELZE se to ovládat z volantu. A podsvícení toho displeje se reguluje také vtipně: uprostřed mezi budíky je malé dvojtlačítko, levá strana zeslabuje, pravá podsvícení zesiluje (od 1 - 8 například). Ale když jste na 1 a chcete to ještě slabší, tak klik a jste znovu na stupni 8. Kdo tohle vymyslel ...
Motory 1.2 nejsou k dispozici, ani v předváděčce, ani se nedají zadat do výroby (zkušenost z cca středu Října 2015) a naftu nechci.
Škoda Fabia 3, Škoda Octavia 3 - ceny cca 300-500 kč
Uznávám ty interiéry kvalitou, trvanlivostí ... ale nevím si představit dobrovolnou koupi takového něčeho. Připadal bych si uvnitř jako v čtyřkového Golfu ... Jízdu jsem odmítl. Poměr cena / výbava / interiér slabý.
+ Značka a její vnímání okolím (jo, vole, kup si oktávka ftédeíčku, to je držák)
- Cena
- Vzhled interiéru a exteriéru
Ford Focus 3 Kombi 1.0 EcoBoost
výkon: 92 kW @ 6000 rpm
toč.moment: 170 Nm @ 1400 rpm
cena cca: 450t kč
Testovací jízda je objednána, dojem z interiéru ze salonu (nejvyšší výbava Titanium) nic moc, hodně plastu ...
- Cena a její poměr k výbavě
- Plastový interiér
Mazda 3 1.5
výkon: 74 kW @ 6000 rpm
toč.moment: 150 Nm @ 4000 Nm
cena cca: 480t kč
Design, řízení a podvozek na 1. Motor na 2. Cena na 4-. Asi tak
To auto je lehoučké, motor se dá točit a vůbec by mi tento základní nevadil a projevem mi nejvíce připomíná moje aktuální staré auto. Škoda, že není verze kombi. Žádná příplatková výbava nebo balíčky. Chceš výhřev sedaček? Zaplať si vyšší výbavu, kde dostaneš i světelný senzor a koženou řadicí páku, které nepotřebuješ. To samé parkovací senzory atd. Kdybych ale vybíral jen hatchback, tak to je i přes vyšší cenu volba číslo jedna
+ Design
+ Subjektivně vnímaná kvalita interiéru
+ Hmotnost, agilita
+ Prostor je na hatchback výborný, malé kombi
- Žádné odkládací prostory, jen loketka
- Cena
- Prostor, po sklopení sedaček jen 160cm
- Displej trčící z palubky nelze sklopit a zbytečně provokuje na parkovišti (soused Mazdu3 na sídlišti parkuje mezi škodovky a interiér překrývá takovou plachtou)
nový Opel Astra
cena cca: 420t kč
Mně osobně se velmi líbí, je lehčí, modernější, neokoukaná. Ale kombi bude až tak o 8 měsíců a to čekat zatím nechci. Navíc auta z prvního roku výroby jsou náchylnější na vady.
Kia Ceed 1.6 GDI
výkon: 99kW @ 6300 rpm
toč.moment: 165 Nm @ 4850 Nm
cena cca: 450t kč
Interéru působil i s menším asi 4palcový displejem lépe než i30. Celkem dobrá výbava, dobře se v tom sedělo a příjemně to drželo v zatáčkách (testováno na serpentýnami za Kohoutovice směrem na Žebětín v Brně). Bohužel při konstantní rychlosti 100km / hod na rovince na šestce to bylo špatně odhlučněné a zvuk motoru se mi regulérně nelíbil.
+ Ergonomie interéru a volantu, dobrá poloha při řízení
- Zvuk motoru
Kia Ceed 1.0 T-GDI
výkon: 88 kW @ 6000 rpm
toč.moment: 172 @ 1500-4000 Nm
cena cca: 455t kč
Nemohu si pomoci, ale to auto vypadá v této výbavě z celého výběru nejlepší: http://kia-buzz.com/wp-content/uploads/ ... B%93%9C-GT -2.jpg
Zabíjí to motor, jediný k dispozici k této výbavě je právě ten malý tříválec. Prodává se jedině v Ceed, v nabídce je 2 měsíce, je to nový, Korejci vyvinutý malý turbobenzín. Nějak chybí zkušenosti, nikdo neví jak na tom budou se spolehlivostí. V této oblasti nějak podvědomě věřím Ecoboostu od Fordu, ale za to možná může i reklamní kampaň, která ten motor na trhu provázela. Jo a odlhlučnené to bylo stejně špatně jako při té atmosféře 1.6 GDI.
+ Výbava (zadní kamera, navi, vyhřívaný volant)
+ Ergonomie interiéru a použité materiály
+ Krásné sedačky
- Zvuk motoru a odhlučnění interiéru
- Madlo na řidičových dveřích vrzalo dost tragicky
Automatická klimatizace - stačí jednozónová
Rádio s BT na streamování Spotify
Vyhřívané sedačky
Rovné dno po sklopení sedaček (aby se v tom dalo přespat)
Tempomat
LED pro denní svícení
Okna vzadu v Elektric
... takže jsou to téměř prakticky všechny kombi ve vyšší výbavě.
Dlouho jezdím v točivé 1.6 76kW atmosféře v 1100kg autě (76 kW @ 5750 rpm, 144 Nm @ 4000 rpm). Je to živé, reaguje to
skvěle na plyn, ale musí se to točit aby to šlo (dlouhodobá spotřeba 8.2l / 100km) Ty nové malé TSI, TCe atd mají
široký rozsah točivého momentu položen nízko a pocitově jdou lépe. Ale nahoře to je velmi
mrtvé. Stejně i reakce na plyn je pomalá. Atmosféry jsem zkoušel vlastně jen v japonských
autech (neboť nikdo jiný nemá nic rozumné v nabídce) a tam to je oldschool a vlastně jsem na ten styl jízdy zvyklý.
Je lepší se držet klasiky a věřit že ty atmosférické motory jsou mnohem lépe optimalizované vývojem,
neboť jejich automobilky inovují mnoho let? Nebo je to jedno a koupit downsizing? Který by bez
EU vlastně vůbec nevznikl ...
Jednotlivé modely a zkušenosti s nimi chronologicky:
Renault Clio 0,9TCe
výkon: 66 kW @ 5250 rpm
toč.moment: 135 Nm @ 2500 rpm
První zkoušené auto, dojem na začátku super. Jízda odradila, motor nejel, zněl jako mixér, tragédie. Poté
jsme auto přelezli a je to tak levné, nepromyšlené. Za cenu pod 270t s jiným motorem
ale proč ne ... alespoň zmizí ta fábiová šeď ze sídlišť.
+ Design exteriéru
- Motor
- Ergonomie interiéru
- Ten displej uprostřed je pomalý, má špatné pozorovací úhly a nějakou divnou ochrannou fólii
Hyundai i30 kombi 1.6GDI
výkon: 88 kW @ 6300 rpm
toč.moment: 156 Nm @ 4850 rpm
cena cca: 380t kč
Interiér na první pohled atraktivní, ale byly tam 4 modré displeje s různými fonty textu, to mi nepřišlo úplně fajn. Motorově to šlo, ale plynový pedál mi přišel jako na gumovém lanku. V otáčkách nad 3000 to mělo ale nepěkný zvuk. Podvozek pohodlný a dobře to filtrovali nerovnosti, akusticky super také.
+ Pohodlný
+ Cena
+ Výbava (vyhřívaný volant)
- Zvuk motoru
- Značka (sorry)
Kia Ceed 2013 1.4CRDi - bazar
najeto: 40-50 km
výkon: 66 kW @ 4000 rpm
toč.moment: 220 Nm @ 1500-2750 rpm
cena cca: 255t kč
Chtěli jsme hned po i30 vidět Ceed, po ruce byl jen bazar.
Interiér hezčí (červené podsvícení tlačítek, pěkné otvory klimatizace).
Motor klasický malý diesel, tah to dolů mělo, ale jinak to není ničím zajímavé.
+ Design exteriéru i interiéru
+ Rovná podlaha po sklopení sedaček
- Motor
Opel Astra Sports Tourer 1.4 TURBO
výkon: 88 kW @ 4200-6000 rpm
toč.moment: 200 Nm @ 1850-4200 rpm
cena cca: 435t kč
Astra je velká, mohutná, těžká (1437kg) ... ale výborně se v ní jezdí. Bylo to plavné, tiché. Auto zevnitř působí jakoby z kategorie o třídu výš. Motor s tím celkem hýbal, ale hýbal i se spotřebou (holt jsem to točil
+ Elegantní vzhled http://images.clickedit.co.uk/3760/36966163.jpg
+ Motor
+ Rovná podlaha
+ Zvuk audia + 7 "displej
+ Denní LED
+ Detaily, pocit z interiéru, subjektivně vnímaná kvalita
- Moc tlačítek - ale zvykl bych si
- Znovu vzhled - už je znát věk
Toyota Auris 1.6
výkon: 97 kW @ 6400 rpm
toč.moment: 160 Nm @ 4400 rpm
cena cca: 460t kč
Jízdně super, motor by dostačoval, je to tiché, pohodlné. Odrazují mě nedomyšlené detaily. Centrální ovládání audia má uprostřed velký displej s navi, ale nemůžete to ovládat z volantu, neboť ten je od predfaceliftu nastaven na ovládání palubáku. Ovládání audia vlevo dole na rádiu. Spolujezdec se tam při zařazené trojce nedostane. Pohnete se zadní sedačkou a loketka se sama vyklopí. Obrovský schod po sklopení sedaček, Japonci odstranili po FL dvojité dno (zůstalo jen v nejvyšší výbavě - položka za pár korun), atd ...
Před FL verze se mi dokonce designově líbí i více, a i ten interiér tam byl ergonomičtější: https://photos-2.carwow.co.uk/blog/1600 ... newf34.jpg
+ Design
+ Motor
+ LED světla, i dálkově, i vzadu
+ Pozice za volantem
+ Zvuk audia
- Ergonomie interiéru
- Podsvícení rádia (jako levný čínský tablet do auta z dealextremu)
- Některé tlačítka jsou asi z 20letý Corolly
- Otevřít okno znamená vykloubit si ruku, opravdu špatné umístění tlačítek
- Cena
Renault Megane Grandtour 115TCe
výkon: 85 kW @ 4500 rpm
toč.moment: 190 Nm @ 2000 rpm
cena cca: 350t kč
Motor překvapivě (po zkušenosti 1.2 turba v Aurisu) vyhovující, je to uvnitř docela tiché, na cestě agilní. Trochu mrtvé řízení, převodovka řadí na 1-. Pak jsme to auto přelezli a dost nás to odradilo, i přes opravdu výbornému poměru cena vs. výbava. Levné materiály, tlačítka jakoby dobastlené kde se zrovna našlo místo (tempomat, výhřev sedačky). Opravdu nekvalitní audio (EDIT: nejhorší ze všech zkoušených aut), barevný displej daleko na ovládání rukou a jeho tlačítkové ovládání nedomyšlené, takže lose / lose. Ale pokud jde někdo čistě po ceně a chce nové kombi s dvouzónovou klimatem, LED světly a ne úplně marného motorem, tak proč ne.
+ Cena
+ Design exteriéru v pofacelift verzi
+ Pocit z jízdy a přístup prodejce
- Interiér
- Schod po sklopení sedaček (a dílenské zpracování v těchto oblastech je ... no, hodně levné)
- R-Link
Dacia - všechny modely co byly na salonu
Zvenku jsou to docela pěkné auta, ale interiér byl tragický a smrděl. To je lepší koupit 6roční ojeté auto a jet do Asie na dovolenou za ušetřené peníze.
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC
výkon: 104 kW @ 6500 rpm
toč.moment: 174 Nm @ 4300 rpm
cena cca: 430t kč
Jízda byla tvrdá, ale užíval jsem si každý metr. Opravdu výborné řazení a řízení. Exteriér už na mě působí dost extravagantně, ale přežil bych to. Kufr to má největší ve třídě az hlediska cestování a občasného nocování v autě
to vidím jako nejoptimálnější volbu.
+ Řízení, přesné, tuhé
+ Pozice za volantem
+ Převodovka
+ Motor, sice je trochu ospalý, chce to víc točit
+ Dokonalý kufr, rovný, široký, dvojitá podlaha
- Design exteriéru a interiéru - působí to na mě kolotočársky
- Téměř žádné odkládací plochy
Peugeot 308 SW 1.2 THP
výkon: 96 kW @ 5500 rpm
toč.moment: 230 @ 1750 rpm
cena cca: 450t kč
Krásné zvenku, luxusně působící uvnitř. Budíky a volant jsou dost atypické, ale zvykl bych si na to. Ergonomie kufru skvělé, krásná rovná plocha, sedačky se sklopí tlačítkem z kufru, super. Ergonomie interiéru hrozná. Uprostřed toho všeho je luxusně vypadající displej, krásné zapadající do interiéru, ale grafika působí moc levně, asi jako když appky z iPhonu roztáhnete na iPad. Na klima asi fakt chci tlačítka..Neviem si představit, že řídím v noci, něco chci změnit a já musím zapnout ten displej, 2-5x kliknúť..nedá se to udělat bez spuštění očí z cesty. NELZE se to ovládat z volantu. A podsvícení toho displeje se reguluje také vtipně: uprostřed mezi budíky je malé dvojtlačítko, levá strana zeslabuje, pravá podsvícení zesiluje (od 1 - 8 například). Ale když jste na 1 a chcete to ještě slabší, tak klik a jste znovu na stupni 8. Kdo tohle vymyslel ...
Motory 1.2 nejsou k dispozici, ani v předváděčce, ani se nedají zadat do výroby (zkušenost z cca středu Října 2015) a naftu nechci.
Škoda Fabia 3, Škoda Octavia 3 - ceny cca 300-500 kč
Uznávám ty interiéry kvalitou, trvanlivostí ... ale nevím si představit dobrovolnou koupi takového něčeho. Připadal bych si uvnitř jako v čtyřkového Golfu ... Jízdu jsem odmítl. Poměr cena / výbava / interiér slabý.
+ Značka a její vnímání okolím (jo, vole, kup si oktávka ftédeíčku, to je držák)
- Cena
- Vzhled interiéru a exteriéru
Ford Focus 3 Kombi 1.0 EcoBoost
výkon: 92 kW @ 6000 rpm
toč.moment: 170 Nm @ 1400 rpm
cena cca: 450t kč
Testovací jízda je objednána, dojem z interiéru ze salonu (nejvyšší výbava Titanium) nic moc, hodně plastu ...
- Cena a její poměr k výbavě
- Plastový interiér
Mazda 3 1.5
výkon: 74 kW @ 6000 rpm
toč.moment: 150 Nm @ 4000 Nm
cena cca: 480t kč
Design, řízení a podvozek na 1. Motor na 2. Cena na 4-. Asi tak
To auto je lehoučké, motor se dá točit a vůbec by mi tento základní nevadil a projevem mi nejvíce připomíná moje aktuální staré auto. Škoda, že není verze kombi. Žádná příplatková výbava nebo balíčky. Chceš výhřev sedaček? Zaplať si vyšší výbavu, kde dostaneš i světelný senzor a koženou řadicí páku, které nepotřebuješ. To samé parkovací senzory atd. Kdybych ale vybíral jen hatchback, tak to je i přes vyšší cenu volba číslo jedna
+ Design
+ Subjektivně vnímaná kvalita interiéru
+ Hmotnost, agilita
+ Prostor je na hatchback výborný, malé kombi
- Žádné odkládací prostory, jen loketka
- Cena
- Prostor, po sklopení sedaček jen 160cm
- Displej trčící z palubky nelze sklopit a zbytečně provokuje na parkovišti (soused Mazdu3 na sídlišti parkuje mezi škodovky a interiér překrývá takovou plachtou)
nový Opel Astra
cena cca: 420t kč
Mně osobně se velmi líbí, je lehčí, modernější, neokoukaná. Ale kombi bude až tak o 8 měsíců a to čekat zatím nechci. Navíc auta z prvního roku výroby jsou náchylnější na vady.
Kia Ceed 1.6 GDI
výkon: 99kW @ 6300 rpm
toč.moment: 165 Nm @ 4850 Nm
cena cca: 450t kč
Interéru působil i s menším asi 4palcový displejem lépe než i30. Celkem dobrá výbava, dobře se v tom sedělo a příjemně to drželo v zatáčkách (testováno na serpentýnami za Kohoutovice směrem na Žebětín v Brně). Bohužel při konstantní rychlosti 100km / hod na rovince na šestce to bylo špatně odhlučněné a zvuk motoru se mi regulérně nelíbil.
+ Ergonomie interéru a volantu, dobrá poloha při řízení
- Zvuk motoru
Kia Ceed 1.0 T-GDI
výkon: 88 kW @ 6000 rpm
toč.moment: 172 @ 1500-4000 Nm
cena cca: 455t kč
Nemohu si pomoci, ale to auto vypadá v této výbavě z celého výběru nejlepší: http://kia-buzz.com/wp-content/uploads/ ... B%93%9C-GT -2.jpg
Zabíjí to motor, jediný k dispozici k této výbavě je právě ten malý tříválec. Prodává se jedině v Ceed, v nabídce je 2 měsíce, je to nový, Korejci vyvinutý malý turbobenzín. Nějak chybí zkušenosti, nikdo neví jak na tom budou se spolehlivostí. V této oblasti nějak podvědomě věřím Ecoboostu od Fordu, ale za to možná může i reklamní kampaň, která ten motor na trhu provázela. Jo a odlhlučnené to bylo stejně špatně jako při té atmosféře 1.6 GDI.
+ Výbava (zadní kamera, navi, vyhřívaný volant)
+ Ergonomie interiéru a použité materiály
+ Krásné sedačky
- Zvuk motoru a odhlučnění interiéru
- Madlo na řidičových dveřích vrzalo dost tragicky