Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Ahoj, zatim jsem moc neuspel, tak to zkusim tady
Koukam se po autu na delsi dalnicni presuny ve sviznejsim tempu (auto by melo byt schopne jet dlouhodobe dejme tomu 180 pri zachovani rozumne spotreby). Predpokladany rocni najezd okolo 40 000, auto bych si chtel nechat cca 3 roky. Pozadavky:
- co nejnizsi celkove naklady (porizovaci minus prodejni cena + servis + spotreba)
- zelena umweltplakette
- nizsi stredni az stredni strida
- porizovaci cenu bych videl asi kolem 150kKc, pokud to bude mene, tak jen dobre, pokud to bude vice a dokazu si to sam pred sebou dobre obhajit, pak se tomu taky pripadne az tak nebranim. Podstatne je pro me to, kolik me to auto bude stat za ty tri roky se vsim vsudy.
Puvodni predpoklad byl diesel, nicmene bojim se potencialne draheho servisu a pozadavek na zelenou umweltplakette znacne omezuje vyber, proto koukam cim dal tim vice i na benziny.
Diky za zajimave tipy!
Koukam se po autu na delsi dalnicni presuny ve sviznejsim tempu (auto by melo byt schopne jet dlouhodobe dejme tomu 180 pri zachovani rozumne spotreby). Predpokladany rocni najezd okolo 40 000, auto bych si chtel nechat cca 3 roky. Pozadavky:
- co nejnizsi celkove naklady (porizovaci minus prodejni cena + servis + spotreba)
- zelena umweltplakette
- nizsi stredni az stredni strida
- porizovaci cenu bych videl asi kolem 150kKc, pokud to bude mene, tak jen dobre, pokud to bude vice a dokazu si to sam pred sebou dobre obhajit, pak se tomu taky pripadne az tak nebranim. Podstatne je pro me to, kolik me to auto bude stat za ty tri roky se vsim vsudy.
Puvodni predpoklad byl diesel, nicmene bojim se potencialne draheho servisu a pozadavek na zelenou umweltplakette znacne omezuje vyber, proto koukam cim dal tim vice i na benziny.
Diky za zajimave tipy!
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
C5 2,0 HDI
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
40000 a 180km/hod a benzín? Ty jsi boháč
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
co psali jinde, tak 1.2TSI v roomu při rychlostech nad 180 benzín nespotřebovává ale vyrábí....Smrťák píše:40000 a 180km/hod a benzín? Ty jsi boháč
srry za OT
zpět k témě: grune umweltplakete = Euro 5 ni? to teda hoodně zužuje výběr...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
goes: verzi 100kW?
smrtak: aktualnim 2,0 benzinem takto jezdim cca za 10l, to mi neprijde nijak spatne.
pavproch: nee, u benzinu staci snad cokoli s rizenym katem a u dieselu tusim Euro 4. Na zelenou jsem dosahnul sveho casu i s Filckou 1,3.
smrtak: aktualnim 2,0 benzinem takto jezdim cca za 10l, to mi neprijde nijak spatne.
pavproch: nee, u benzinu staci snad cokoli s rizenym katem a u dieselu tusim Euro 4. Na zelenou jsem dosahnul sveho casu i s Filckou 1,3.
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Ty máš při 180 spotřebu 10 l s 2,0?? Benzín?
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Kdybych si to sam nezmeril a nevyzkousel, tak tomu taky neverim, nicmene nikoho o tom presvedcovat nehodlam, zadani zni jasne, osobni zkusenosti vitany
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
dosáhla by na tu umweltplaketu třeba omega 2.5TD ?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.