Stránka 1 z 7
Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Napsal: čtv 30 črc 17:16
od pavproch
Prozatím jen hypotetická/platonická/filozofická úvaha.....
Jaké NOVÉ auto: benzín, 6MT (nejhůř 5MT), menších rozměrů (asi 5D hatch), s výborným podvozkem a jízdními vlastnostmi, nejlépe vypínatelným ESP a S/S a co nejmenším počtem elektronických pííííčovin?
Cenoffka tak do 300 (bez DPH), s možností připlatit za 5-6 let záruky (120-150 tis km).
Najde se v mainstreamu něco řidičsky vděčnějšího než krátká Fóbije III 1.2TSI 81kW?
Jak je na tom řidičsky nový Golf 7 (EDIT čísla generace, sem blb) v porovnání s tou fobijou?
(jezdil sem s ní a velmi se mi to líbilo)
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Napsal: čtv 30 črc 17:49
od d1.8t
Jak je na tom Golf 8 asi tuší málokdo. Já bych to viděl na dvojboj Fabia III 81kW a Fiesta 92kW. Řidičsky bude vděčnější Fiesta, ale jsou tam ústupky jinde. Ještě by přicházela do úvahy Mazda2 a nová Corsa, ale ty budou z různých důvodů spíš do počtu.
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Napsal: čtv 30 črc 18:03
od řidičBOB
Jestli mohu z osobních zkušeností, tak Golf 7 je řidičsky a vlastně vším, úplně jiná dimenze.
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Napsal: čtv 30 črc 18:17
od pavproch
sorry, myslel sem G7, sem si to poplet s prassatem B8...
@řB: ok, pudu pátrat po benzínové předváděčce G7 s manuálem
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Napsal: čtv 30 črc 18:31
od x2005
Pokud se do rozpočtu vejde Golf7, tak hurá na něj.
Fabia3 se taky dá. Na naučení pro mladýho dobrá, za 300 bez DPH bude hezky vybavená 1.2TSI81kW/6MT. Navíc nebude tolik provokovat (jako zbohatlík s novým Golfem).
Hlavní problém Fiesty je chybějící použitelný benzínový motor. Já důrazně varuji a odmítám 1.0EB.
Netuším, zda se vejde Mazda3 s nějakým základním použitelným benzínem, spíš asi ne.
Nissan Pulsar je takový nepodařený japonský low-cost. Zákaldní verze s 1.2T se do ceny vleze, záleží jestli to má smysl.
Renault Megane 1.2TCe by se cenově vešel, ale to auto je celkově už dlouho za zenitem. Renault Clio bude za ty prachy jen s 0.9TCe tříválec a bubny vzadu (což opět odmítám z principu).
Nějaký doprodej SX4 1.6i Euro5 se snad cenově vejde. Teda jestli už není doprodáno. Potom Swift 1.6 SPORT, to by mohlo být použitelné.
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Napsal: čtv 30 črc 18:36
od pavproch
dík za přehled
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Napsal: čtv 30 črc 18:39
od d1.8t
x2005 píše:
Hlavní problém Fiesty je chybějící použitelný benzínový motor. Já důrazně varuji a odmítám 1.0EB.
Kolik si s tim najel?
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Napsal: čtv 30 črc 18:47
od pavproch
o Rapidu 1.2TSI SB se zastarlým podvozkem a řetězovým motorem asi nemá smysl uvažovat, co?
ale proč ho -pj- tak chválí?!?!
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Napsal: čtv 30 črc 18:55
od x2005
Fiestu jsem měl několikrát půjčenou jako náhradní auto. Po jízdních stránkách milé překvapení. Motoricky tam byl nějaký základ 1.25i nebo snad 1.4i. To může někomu stačit, ale reálně je to podmotorovaný. Na cestu z domu na hřbitov a jednou týdně na nákup to stačí. Ale představa, že v tom budu chtít na okresce předjet naloženou dodávku a ještě budu mít puštěnou klimu.
Pokud je dotaz na 1.0EB tak ten jsem měl půjčený ve Focusu holobyt-edition taky jako náhradní auto. V Focusu je to čistokrevný zlo. Dole to nejede, nahoře to nejede, navíc ten motor je hlučný a drnčí. A žere to naprosto neadekvátně poskytnutému výkonu. V kombinaci s cenovou politikou firmy Ford je to podle mě naprosto neprodejná věc.
Náhradní auto je pro mě většinou na jeden den, což představuje 70 až 150 km ujetých po Praze a středních Čechách. To už je dost, abych si udělal letmý obrázek o tom, zda mi uvedené auto/motorizace vyhovuje (alespoň jako náhradní vozidlo nebo druhé auto do rodiny).
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Napsal: čtv 30 črc 19:00
od x2005
pavproch píše:o Rapidu 1.2TSI SB se zastarlým podvozkem a řetězovým motorem asi nemá smysl uvažovat, co?
ale proč ho -pj- tak chválí?!?!
Rapid nebrat! Navíc Rapid stojí stejně nebo i víc než nová fabia, která je jízdně úplně jinde. Podle mě s Euro6 skončil i EA111 s řetězem i v Rapidu mimo doprodejů.
Projeď si nejdřív Fabii, potom zkus sednou do Rapida a napiš, jaký jsi měl dojem. A nakonec si dej toho Golfa. Pokud je rozpočet na Golfa, tak není co řešit.
P.S.: normálně bych napsal, že u golfa získáš výhodu, že s ním můžeš přijet i někam na jednání, když na tebe zbyde doma jako poslední auto. Ale samozřejmě že proti BMW, pokud má zrovna všechny čtyři kola na svém místě, to není tak prestižní záležitost......