Hatchback nizsi stredni kolem 500k
Hatchback nizsi stredni kolem 500k
Protoze me Golf6 1.4TSI uz poradne se*e (strasna plecka), a ani Focus2 1.6TDCI co jsem vlastnil pred tim me nijak nenadchl, uvazuji co koupit do tretice. Primarne jde asi o to, jestli je vubec mozne v cene kolem 500k koupit kvaltini hatchback nizsi stredni, ktery nebude uz z fabriky vrzat jak kdyby mel najeto pul milionu po kostkach.
Plus je adaptivni nebo aspon komfortni podvozek a velka kola. To by splnovala treba astra s FlexRide a 215/60R16 koly, jen se bojim abych se do tretice nevytrestal Opelem. Ma nekdo realnou zkusenost se soucasnou generaci Astry v benzinu?
Pripadne, kdyby se dalo uhadat od Merglu GLA v nejakem pouzitelnem benzinu (0-100 pod 10s) do 600k.
Vzhledove by se mi libil i soucasny Focus v Titaniu plus SportPaket s 1.5 182k, ale bojim se, ze ani facelift toho v oblasti kvality sestaveni interieru moc nezmenil.
Mazda 3 a vetsina korejske produkce je mi vzhedove az prilis proti srsti. Civic bych asi jeste zkousnul, ale pokud se nevyrabi v Japonsku tak taky ne.
Jezdim vetsinou sam a delsi trasy, po meste ani na dojizdeni do prace auto nepouzivam.
Plus je adaptivni nebo aspon komfortni podvozek a velka kola. To by splnovala treba astra s FlexRide a 215/60R16 koly, jen se bojim abych se do tretice nevytrestal Opelem. Ma nekdo realnou zkusenost se soucasnou generaci Astry v benzinu?
Pripadne, kdyby se dalo uhadat od Merglu GLA v nejakem pouzitelnem benzinu (0-100 pod 10s) do 600k.
Vzhledove by se mi libil i soucasny Focus v Titaniu plus SportPaket s 1.5 182k, ale bojim se, ze ani facelift toho v oblasti kvality sestaveni interieru moc nezmenil.
Mazda 3 a vetsina korejske produkce je mi vzhedove az prilis proti srsti. Civic bych asi jeste zkousnul, ale pokud se nevyrabi v Japonsku tak taky ne.
Jezdim vetsinou sam a delsi trasy, po meste ani na dojizdeni do prace auto nepouzivam.
Re: Hatchback nizsi stredni kolem 500k
Ten Golf6 je fakt az takova sra.ka? Kolik to ma najety? Za tyhle penize bych asi tu Mazdu 3 zvazil..
Re: Hatchback nizsi stredni kolem 500k
G6 nema nejeto nic, 40t km, a to jeste na 15" a DCC 90% casu v komfortu. Je to smejd uz z vyroby.
GLA i BMW 1 je cenove mimo. Pokud vezmu prvky vybavy na ktere jsem zvykly jako xenony + diody pro denni sviceni, automaticka klima, adaptivni podvozek, lepsi radio ... tak jsem nekde kolem 800t.
Cili, premii muzu rovnou vynechat.
Pak je otazka jestli v mainstreamu je vubec realne neco kvalitne poskladaneho sehnat.
GLA i BMW 1 je cenove mimo. Pokud vezmu prvky vybavy na ktere jsem zvykly jako xenony + diody pro denni sviceni, automaticka klima, adaptivni podvozek, lepsi radio ... tak jsem nekde kolem 800t.
Cili, premii muzu rovnou vynechat.
Pak je otazka jestli v mainstreamu je vubec realne neco kvalitne poskladaneho sehnat.
Re: Hatchback nizsi stredni kolem 500k
Golf 7. BTW Golf 6 mame s 140tis km na 18" a sportovom podvozku a nikde nic nevrzga. Treba skusit lepsiu vybavu, social edition byvaju casto zle poskladane...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hatchback nizsi stredni kolem 500k
Taky bych řekl... Golfů 6. generace jsem měl 3 kousky... U dvou TSI bylo mnoho problémů, ale když to fungovalo, tak nemohu říci, že by to byly plečky. TDIčko šlapalo bez problémů až do svého prodeje, kdy mělo vcelku dost přes 200t km.
G7 je ale zase o kus jinde. Hlavně je Golf auto, které si relativně drží cenu a i po letech je dobře prodejné.
G7 je ale zase o kus jinde. Hlavně je Golf auto, které si relativně drží cenu a i po letech je dobře prodejné.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hatchback nizsi stredni kolem 500k
Moc se mi nechce verit ze by mezi Trendem a HighLinem mohl byt takovy rozdil.
Plasty jsou porad stejne, meni se jen dekory a potahy. Plus priplatkova vybava je ve vyssich verzich levnejsi.
Proc by to melo min vrzat?
Plasty jsou porad stejne, meni se jen dekory a potahy. Plus priplatkova vybava je ve vyssich verzich levnejsi.
Proc by to melo min vrzat?
Re: Hatchback nizsi stredni kolem 500k
zostava ti otestovat uz len taliana alebo francuza a volvo nejaky nizsistredny hb nerobi?
Re: Hatchback nizsi stredni kolem 500k
S Golfem nemám až takovou zkušenost, ale OIII v Elegance vržou snad všechny už od novoty.
Máme jich ve firmě několik a není jediná, která by nepovrzávala...
Máme jich ve firmě několik a není jediná, která by nepovrzávala...
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hatchback nizsi stredni kolem 500k
Abre: je mezi nimi ještě Comfort line V použitých materiálech rozdíly jsou. I v tlumících.
HM: mám ve firmě 2x O3RS a nikde nic nepozoruji...a to mají obě už za chvíli 50t na hrbu...
HM: mám ve firmě 2x O3RS a nikde nic nepozoruji...a to mají obě už za chvíli 50t na hrbu...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time