Stránka 1 z 5
Vyber HH na 40tkm/rok
Napsal: úte 23 čer 09:31
od honziss
Jaky zrychleny hatchback by jste si vybrali na cca 40tkm rocne po CR/SR? Zadani: aspon trochu nenapadne auto, ktere zvladne bez trapeni (nadmerny hluk, nepohodli) jezdit slusne po dalnici a pritom s nim nebude uplna nuda na okreskach, soucasne prezije cca 160tkm, bude mit rozumne provozni naklady a vleze se do cca 750tkc vc DPH rozpoctu? V uzsim vyberu mi zatim zustali:
120d (protoze 1er mam ted a to auto se fakt dobre ridi)
Focus ST TDCI (libi se mi, podvozek dobre fungoval na rozbitejch silnicich)
Leon Cupra (protoze ji vsude chvalej, je nenapadna, svezeni me teprv ceka)
Mate nekdo tip na neco dalsiho? Dik...
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Napsal: úte 23 čer 09:45
od pavproch
octa eReSo?
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Napsal: úte 23 čer 10:00
od honziss
pavproch píše:octa eReSo?
Diky, zapomel jsem zminit ze skodovku nechci. Navic Cupra je prakticky prevleceny RSo a GTI, akorat za lepsi penize...takze to uz ve vyberu je.
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Napsal: úte 23 čer 11:12
od mmira
Cupra je vyborne auto, ma ale nekolik much. prvnim jsou seriove 19". podvozek je zvlada akusticky i utlumove, presto je zrejme, ze to je na ceskych cestach na uplne hranici. vcera jsem to znovu pozoroval na D1. druhou je spotreba. na zaklade uvadeneho najezdu a faktu, ze ostatni dve auta jsou dyzly, mam pocit, ze +- 10/100 (pri alespon castecnem vyuzivani vykonu) bude dost. dalsi otazkou je vydrz - vcera jsem prebral novinarsky kousek s 12t km na hrbu a pocitove je ten interier takovy osuntely. bude potreba na nej davat pozor.
jinak mi to stale prijde jako vyborne auto - podvozek, motor, samosvor, poloha za volantem, seriove sedacky, hluk na dalnici, stabilita ve vysokych rychlostech, relativni nenapadnost, prostornost
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Napsal: úte 23 čer 11:27
od glider
Golf GTD/GTI/GTI Performance?
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Napsal: úte 23 čer 11:50
od řidičBOB
Já měl z Cupry podobné pocity jako mmira. Trošku mám problém s interiérem, který je podle mne ze všech tří aut (Golf, Octa, Leon) prostě nejhorší, ale jinak je to auto rozumná volba.
Jelikož u mne není překážkou rozpočet, tak já bych vždy volil GolfR - v tom se cítím nejlépe.
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Napsal: úte 23 čer 11:58
od francis
Cupra mi sedla hned po par kilometrech, nelze nesouhlasit s Bobem a Mmirou. Z pohledu ridice interier neni takova traga, jako z pohledu spolujezdce
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Napsal: úte 23 čer 12:25
od charger
No podle 40 tis. ročně to vypadá, že bude jezdit i delší cesty a na těch není prolbém pohybovat se s Cuprou svižně ale zároveň úsporně, tedy kolem osmi litrů. Mně na tom autě vadí, že na jakémkoliv horším povrchu se nedá ostře zrychlovat kvůli měkkému uložení přední nápravy a tedy značnému bouchání pod zátěží při přejezdu nerovnosti. Na druhou stranu, na popisovaný účel mi to auto přijde jako ideální.
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Napsal: úte 23 čer 12:29
od honziss
Diky za postrehy panove!
Add spotreba - vim ze u cupry to bude vic a jsem ochoten za ni priplatit. Na druhou stranu to auto vychazi v zadane konfiguraci nejlevnejc a tim se to trochu kompenzuje. Podle uzivatelu na webu je to auto pri klidny jizde relativne usporny, tak snad to neni fama...
Add opotrebeni - stav predvadecich aut je mizerny a STcko ve kterym jsem jel vypadalo taky dost jete vzhledem k 4500km na tachometru. Opotrebeni interieru se az tak nebojim (jezdim hlavne sam a nejsem prase), spis mi jde o opotrebeni podvozku u koncernovych aut (nemam zadnou zkusenost). F20 ma i po 130tkm na runflatech (vcetne 19") v pohode...
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Napsal: úte 23 čer 12:58
od honziss
Nevite nekdo jestli je rozdil u cupry ve zprevodovani mezi manualem a dsg? Tak jako u posledniho gti..