Vyber HH na 40tkm/rok
Vyber HH na 40tkm/rok
Jaky zrychleny hatchback by jste si vybrali na cca 40tkm rocne po CR/SR? Zadani: aspon trochu nenapadne auto, ktere zvladne bez trapeni (nadmerny hluk, nepohodli) jezdit slusne po dalnici a pritom s nim nebude uplna nuda na okreskach, soucasne prezije cca 160tkm, bude mit rozumne provozni naklady a vleze se do cca 750tkc vc DPH rozpoctu? V uzsim vyberu mi zatim zustali:
120d (protoze 1er mam ted a to auto se fakt dobre ridi)
Focus ST TDCI (libi se mi, podvozek dobre fungoval na rozbitejch silnicich)
Leon Cupra (protoze ji vsude chvalej, je nenapadna, svezeni me teprv ceka)
Mate nekdo tip na neco dalsiho? Dik...
120d (protoze 1er mam ted a to auto se fakt dobre ridi)
Focus ST TDCI (libi se mi, podvozek dobre fungoval na rozbitejch silnicich)
Leon Cupra (protoze ji vsude chvalej, je nenapadna, svezeni me teprv ceka)
Mate nekdo tip na neco dalsiho? Dik...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Diky, zapomel jsem zminit ze skodovku nechci. Navic Cupra je prakticky prevleceny RSo a GTI, akorat za lepsi penize...takze to uz ve vyberu je.pavproch píše:octa eReSo?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Cupra je vyborne auto, ma ale nekolik much. prvnim jsou seriove 19". podvozek je zvlada akusticky i utlumove, presto je zrejme, ze to je na ceskych cestach na uplne hranici. vcera jsem to znovu pozoroval na D1. druhou je spotreba. na zaklade uvadeneho najezdu a faktu, ze ostatni dve auta jsou dyzly, mam pocit, ze +- 10/100 (pri alespon castecnem vyuzivani vykonu) bude dost. dalsi otazkou je vydrz - vcera jsem prebral novinarsky kousek s 12t km na hrbu a pocitove je ten interier takovy osuntely. bude potreba na nej davat pozor.
jinak mi to stale prijde jako vyborne auto - podvozek, motor, samosvor, poloha za volantem, seriove sedacky, hluk na dalnici, stabilita ve vysokych rychlostech, relativni nenapadnost, prostornost
jinak mi to stale prijde jako vyborne auto - podvozek, motor, samosvor, poloha za volantem, seriove sedacky, hluk na dalnici, stabilita ve vysokych rychlostech, relativni nenapadnost, prostornost
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Golf GTD/GTI/GTI Performance?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Já měl z Cupry podobné pocity jako mmira. Trošku mám problém s interiérem, který je podle mne ze všech tří aut (Golf, Octa, Leon) prostě nejhorší, ale jinak je to auto rozumná volba.
Jelikož u mne není překážkou rozpočet, tak já bych vždy volil GolfR - v tom se cítím nejlépe.
Jelikož u mne není překážkou rozpočet, tak já bych vždy volil GolfR - v tom se cítím nejlépe.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Cupra mi sedla hned po par kilometrech, nelze nesouhlasit s Bobem a Mmirou. Z pohledu ridice interier neni takova traga, jako z pohledu spolujezdce
Mirek
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
No podle 40 tis. ročně to vypadá, že bude jezdit i delší cesty a na těch není prolbém pohybovat se s Cuprou svižně ale zároveň úsporně, tedy kolem osmi litrů. Mně na tom autě vadí, že na jakémkoliv horším povrchu se nedá ostře zrychlovat kvůli měkkému uložení přední nápravy a tedy značnému bouchání pod zátěží při přejezdu nerovnosti. Na druhou stranu, na popisovaný účel mi to auto přijde jako ideální.
Ain´t nobody got time for that
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Diky za postrehy panove!
Add spotreba - vim ze u cupry to bude vic a jsem ochoten za ni priplatit. Na druhou stranu to auto vychazi v zadane konfiguraci nejlevnejc a tim se to trochu kompenzuje. Podle uzivatelu na webu je to auto pri klidny jizde relativne usporny, tak snad to neni fama...
Add opotrebeni - stav predvadecich aut je mizerny a STcko ve kterym jsem jel vypadalo taky dost jete vzhledem k 4500km na tachometru. Opotrebeni interieru se az tak nebojim (jezdim hlavne sam a nejsem prase), spis mi jde o opotrebeni podvozku u koncernovych aut (nemam zadnou zkusenost). F20 ma i po 130tkm na runflatech (vcetne 19") v pohode...
Add spotreba - vim ze u cupry to bude vic a jsem ochoten za ni priplatit. Na druhou stranu to auto vychazi v zadane konfiguraci nejlevnejc a tim se to trochu kompenzuje. Podle uzivatelu na webu je to auto pri klidny jizde relativne usporny, tak snad to neni fama...
Add opotrebeni - stav predvadecich aut je mizerny a STcko ve kterym jsem jel vypadalo taky dost jete vzhledem k 4500km na tachometru. Opotrebeni interieru se az tak nebojim (jezdim hlavne sam a nejsem prase), spis mi jde o opotrebeni podvozku u koncernovych aut (nemam zadnou zkusenost). F20 ma i po 130tkm na runflatech (vcetne 19") v pohode...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Vyber HH na 40tkm/rok
Nevite nekdo jestli je rozdil u cupry ve zprevodovani mezi manualem a dsg? Tak jako u posledniho gti..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k