Kuga x Outlander x CR-V
Kuga x Outlander x CR-V
V benzínu, který z nich byste vybrali? Nejde mi o žádné terénní ježdění, stačí mi to do města, na dálnici. Kuga má dobrý motor, celkem přijemnou papírovou spotřebu ve městě, je to Ford, Outlander je takový traktor, asi bitelnější oproti těm dvěma, CR-V je nejhezčí, ale taky dost žere, ale zase Honda asi lepší než Ford.
Re: Kuga x Outlander x CR-V
V benzínu je Outlander pouze předokolka, navíc s pětistupňovým manuálem (asi něco archaického).
Kuga v benzínu s "příznivou" spotřebou je také pouze předokolka a ve slabší výkonové verzi. Verze 4x4 se silnějším motorem je vždy spojena s automatem a tato verze je pěkně žíznivá.
U Hondy CR-V 2.0i AWD mám průměrnou spotřebu zatím kolem 9,2. A to jezdím hodně po městě na krátké trasy (se studeným motorem). Na dálnici ten motor při 130 bere kolem 8,5. Okreska s lehkou nohou na plynu znamená spotřebu do 7,5.
Kupovat SUV pouze jako předokolku mi nedává smysl. A navíc na provoz na dálnici
Kuga v benzínu s "příznivou" spotřebou je také pouze předokolka a ve slabší výkonové verzi. Verze 4x4 se silnějším motorem je vždy spojena s automatem a tato verze je pěkně žíznivá.
U Hondy CR-V 2.0i AWD mám průměrnou spotřebu zatím kolem 9,2. A to jezdím hodně po městě na krátké trasy (se studeným motorem). Na dálnici ten motor při 130 bere kolem 8,5. Okreska s lehkou nohou na plynu znamená spotřebu do 7,5.
Kupovat SUV pouze jako předokolku mi nedává smysl. A navíc na provoz na dálnici
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kuga x Outlander x CR-V
...když u toho řeší spotřebu. SUV, vzhledem ke své karoserii, bude mít vždy ne úplně příznivou spotřebu - hlavně na dálnici, při vyšších rychlostech.DoubleSix píše: A navíc na provoz na dálnici
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kuga x Outlander x CR-V
Chlapi já vím, že SUV bez 4x4 je pro pořádný chlapy na nic a jezdit s SUV po dálnici je blbost, ale prostě se mi ten typ auta líbí a líp se mi v tom sedí, mám 192 cm a bolí mě dost záda. Samozřejmě, můžu si koupit Golfa Sportsvana, který má vyšší posez a papírově nízkou spotřebu, ale zase to auto se mi vůbec, ale vůbec, nelíbí néé, je prostě ošklivý, stejně jako všechny VW a i jiné podobné krabice jako Sportsvan od jiných výrobců. A nebudu si kupovat auto, který se mi nelíbí, taky si nevezmete manželku, která se vám nelíbí né?
A co se týká toho 4x4, jestli je pravda to, co se píše třeba o Hondě, tak je to 4x4 stejná póza, jako jezdit s SUV po městě a po dálnici
A co se týká toho 4x4, jestli je pravda to, co se píše třeba o Hondě, tak je to 4x4 stejná póza, jako jezdit s SUV po městě a po dálnici
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kuga x Outlander x CR-V
ano 4x4 u CRV je jen tak - aby to dobře vypadalo na papíře. Ve skutečnosti to ale moc nefunguje.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kuga x Outlander x CR-V
Já bych neříkal, že to nefunguje. Ono to funguje.
Jediný okamžik, kdy byl problém (a to je to švédské video), jsou obě přední kola na ledu a auto stojí v kopci. To se pak ten zadní náhon nějak nechce připojit. Ale nakonec se mi připojil a já bez problémů vyjel. Což kolega přede mnou s běžným FWD nedal a musel to scouvat
Jediný okamžik, kdy byl problém (a to je to švédské video), jsou obě přední kola na ledu a auto stojí v kopci. To se pak ten zadní náhon nějak nechce připojit. Ale nakonec se mi připojil a já bez problémů vyjel. Což kolega přede mnou s běžným FWD nedal a musel to scouvat
Re: Kuga x Outlander x CR-V
Nevím, jak CR-V posledních generací, ale najezdil jsem dost v CR-V 1. a 2. generace. Chování 4x4 se lišilo.
První generace sice měla do sofistikované čtyřkolky daleko a reakce na prokluz kol se například se současnými Haldexy nemohla srovnávat, ale když už zabrala, tak zabrala a zadní náprava byla zřetelně poháněná. I v náročnějším terénu (na poměry SUV) to šplhalo docela hezky a při blbnutí na sněhu/ledu to bylo pod plynem hravě přetáčivé jako běžné čtyřkolky.
Druhá generace už se tak nějak chovala asi jako ta současná CR-V. I při sebevětším plynu a sebevětším prokluzu přední nápravy šlo na zadní nápravu jen málo, tak nějak skoro symbolicky, a při kravení na sněhu musel člověk auto do přetáčivosti strašně nutit. Chovalo se to jako předohrab, kde zadní kola zabírají asi tak, jako kdyby je roztáčel spolujezdec šlapáním do pedálů...
První generace sice měla do sofistikované čtyřkolky daleko a reakce na prokluz kol se například se současnými Haldexy nemohla srovnávat, ale když už zabrala, tak zabrala a zadní náprava byla zřetelně poháněná. I v náročnějším terénu (na poměry SUV) to šplhalo docela hezky a při blbnutí na sněhu/ledu to bylo pod plynem hravě přetáčivé jako běžné čtyřkolky.
Druhá generace už se tak nějak chovala asi jako ta současná CR-V. I při sebevětším plynu a sebevětším prokluzu přední nápravy šlo na zadní nápravu jen málo, tak nějak skoro symbolicky, a při kravení na sněhu musel člověk auto do přetáčivosti strašně nutit. Chovalo se to jako předohrab, kde zadní kola zabírají asi tak, jako kdyby je roztáčel spolujezdec šlapáním do pedálů...