Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Tomas123
Autoškolák
Příspěvky: 21
Registrován: ned 22 úno 17:59

Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od Tomas123 »

Dobrý den,
potřeboval bych poradit, jaký vůz si mám vybrat. Měl by stát maximálně 1 250 000. Vůz bude sloužit jak do práce, tak jako rodinný přepravník. Proto bych požadoval co nejkomfortnější posezení. Taky jezdíme často na hory a pořádáme různé výlety, tak mě napadlo, že bych mohl zkusit nějakého krasavce 4x4, ať všechno vyjedeme. :) Pokud s tím má někdo zkušenosti, tak mi to klidně vyvraťte, jen co vím, že je hlavní nevýhodou vyšší spotřeba proti zadokolce. Dále bych požadoval co možná nejmenší spotřebu s tím, že u čtyřkolky to ještě skousnu, ale nechtěl bych kvůli tomu zas nějakou Toyotu, snad víte, jak to myslím, přeci jen je to drahý vůz, tak ať to trochu vypadá. Líbí se mi styl BMW, Mercedes-Benz apod. Dále bych chtěl velký zavazadlový prostor a prostorný interiér, ale žádné MPV nebo SUV nic takového, spíš postačí sedan nebo kombi. Potom by to mělo mít zřejmě dieselový motor už jen kvůli tomu, že budu kupovat asi kombi a chci mít nízkou spotřebu. Navíc jezdím na dlouhé cesty, ve starém bavoráku mám najeto přes 372 000km, ale už má své roky, je to už nějaký ten pátek co už ho mám a předpokládám, že nové auto budu mít na dlouho, takže bych požadoval co nejvyšší spolehlivost. V neposlední řadě bych si představoval nějaký silný motor, tahat přívěsy nebudu, takže spíš se dívám na zrychlení, na nejvyšší rychlost moc neberu zřetel, v Česku je stejně omezená rychlost, ale je pravda, že jak si sem tam zajedeme do zahraničí, tak by někde zas tak nepřišla nazmar. Ještě bych chtěl dobré tlumiče, ať mi to na českých výmolech nedrncá, jak na polní cestě apod... Ať třeba při každé malé zatáčce nemusím moc brzdit a trochu jí můžu "proletět", tak abych zbytek života neskončil v kotrmelcích na poli a nezapíchl to mezi brambory. Ještě podotknu, že ho nechci kupovat ze žádného bazaru, chtěl bych ho mít "funglnový" přímo od výrobce i s malou rezervou pro konfiguraci. Toď jsou asi všechny moje požadavky, pokud něco při výběru budete potřebovat, tak se zeptejte. Zatím mám vybraný VW Passat Variant 2.0 Bi-TDI 176kW 4x4 Highline (nejvyšší výbava s konfigurací stojí kolem 1 200 000). Děkuji za všechny tipy a návrhy!
S pozdravem.
Tomas.
Naposledy upravil(a) Tomas123 dne úte 24 úno 05:36, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od pavproch »

esli chceš opravdový komfort, tak jedině medvěd na vzduchu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Rarife
Spolujezdec
Příspěvky: 8
Registrován: ned 11 srp 00:52

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od Rarife »

Třídu E v kombajnu. Řekl bych na kamna se vyser, ale E 400 4MATIC je cenově už mimo.

/Edit
ale když tam máš Passat, co třeba nový Superb v plné palbě?
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od beaumont »

Tomas123: Kdyz mas ted Bavoraka, jsi spokojeny a libi se Ti jejich soucasne modely, proc menit znacku? Ja bych se byt Tebou podival po nejake 3er popr. 5er, stejne se jich dnes vetsina prodava s pohonem vsech kol, dieselem a automatem. Pravda, 5er by asi musela byt v ramci rozpoctu skladovka nebo predvadecka.
Jit z Bavoraka do Passatu nebo dokonce Superba by byl sesup dolu, IMHO bys brzo litoval.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
PetrL
Řidič začátečník
Příspěvky: 162
Registrován: pon 10 pro 15:32

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od PetrL »

Nový Passat je pecka, kor v této motorizaci a výbavě.

Sup ještě není kombi...ten bude až v září.
Uživatelský avatar
Shr3k
Mistr volantu
Příspěvky: 795
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od Shr3k »

Tak předně, u 2.0 Bi-TDI bych tedy v dlouhodobém horizontu spolehlivost nehledal (ostatně jako u každého víceturbo čtyřválcového ekologického dieselmotoru dneška), pokud má být tedy "na dlouho". Motory "na dlouho" IMHO skončily s koncem výroby 200kW BMW 530i F10.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Tomas123
Autoškolák
Příspěvky: 21
Registrován: ned 22 úno 17:59

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od Tomas123 »

No dívám se teď hlavně po prémiových značkách převážně z Německa, koukal jsem zatím na Audi A4 Avant 3.0 TDI/180kW, BMW 330d xDrive/190kW 8AT a Mercedes-Benz C 250 BlueTec/150kW. V céčku je ale špatný posez na zadních sedadlech a hodně stísněný, na BMW jsem nic moc nenašel českých recenzí a na zahraniční jsem se zatím nedíval. Pokud ale VW do prémiových nepatří, tak neznamená, že to neberu, mě se ten passat docela líbíl na 1. pohled, ale pokud je lepší třeba jít do BMW, tak bych do něho šel.
//edit: Tak nakonec jsem si to BMW v nějakém pěkném testu našel a vypadá taky docela dobře, motor i s převodovkou je vynikající, ale i tady je jako u toho céčka ten prostor trochu krkolomnější, akorát je slyšet aerodynamický hluk ve vyšších rychlostech, tak to mě trochu zneklidňuje, na stejném webu jsem se podíval rovnou i na to céčko a i zde je kultivovaný motor, hlavně interiér, který vyráží dech, ale to posezení není ideální a má to docela nepohodlnou jízdu.
//edit2: Jinak to
pavproch píše:esli chceš opravdový komfort, tak jedině medvěd na vzduchu
Vím, že to pořád nebude takový luxus jako v třídě S, ale myslím, že za tuto cenu se dá sehnat něco víc, než co použili u céčka, na S se mi ale moc nechce připlácet.
Rarife píše:Třídu E v kombajnu. Řekl bych na kamna se vyser, ale E 400 4MATIC je cenově už mimo.

/Edit
ale když tam máš Passat, co třeba nový Superb v plné palbě?
Tak třeba to E by byla určitě super volba, ale nechci brát žádnou osekanou verzi. Jinak 4x4 není nutnost, to je spíš taková třešnička na dortu. Tak Superb klidně pokud to je dobrá volba a je lepší než VW, hlavně by měl být levnější, ale zaznělo tu
beaumont píše:Jit z Bavoraka do Passatu nebo dokonce Superba by byl sesup dolu, IMHO bys brzo litoval.
takže si nejsem jistý no...
beaumont píše:Tomas123: Kdyz mas ted Bavoraka, jsi spokojeny a libi se Ti jejich soucasne modely, proc menit znacku? Ja bych se byt Tebou podival po nejake 3er popr. 5er, stejne se jich dnes vetsina prodava s pohonem vsech kol, dieselem a automatem. Pravda, 5er by asi musela byt v ramci rozpoctu skladovka nebo predvadecka.
No bavorák se mi právě dost líbí, tak bych do něj mohl jít, ale je právě drahý jako každá jiná prémiovka, bral bych určitě 5er, ať tam nelezem přes sedačky jak slepice do kurníku. Právě jsem četl, že čím dražší auto, tím se míň připlácí za diesel oproti benzinové verzi. Jak jsem psal, 4x4 není nutnost, automat také ne rači manuál, ale pokud je dobře udělaná, proč ne, ale jak říkáš, bez automatu toto auto nekoupíš, se spalovacím motorem skoro taky ne. Předváděčku ne, nic takového nechci, to bych si račí připlatil, ale to už jsem v astronomických cenách, předtím jsem chtěl za 1 000 000, pak jsem přidal, ať to dovedu k dokonalosti, ale to jsem nepočítal s tím, že půjdu do BMW nebo jiné prémiovky.
PetrL píše:Nový Passat je pecka, kor v této motorizaci a výbavě.

Sup ještě není kombi...ten bude až v září.
No četl jsem na něj recenzi v časopisu a tam si ho dost vychvalovali, navíc proti VW jsem nikdy nic neměl. Pokud Superb není v kombi, tak to ho asi neberu. :(
Shr3k píše:Tak předně, u 2.0 Bi-TDI bych tedy v dlouhodobém horizontu spolehlivost nehledal (ostatně jako u každého víceturbo čtyřválcového ekologického dieselmotoru dneška), pokud má být tedy "na dlouho". Motory "na dlouho" IMHO skončily s koncem výroby 200kW BMW 530i F10.
No tak to mám asi smůlu, tak ale aspoň trochu ať je to spolehlivé, chtěl bych spíš poradit s výběrem motorizace, protože i u německých když špatně vyberete, tak máte peklo a potom další o pár tisíc dražší s větším výkonem je v pohodě.
Uživatelský avatar
Shr3k
Mistr volantu
Příspěvky: 795
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od Shr3k »

Tomas123: Já jsem byl do dnešních dob dieselový, ale vidím, že dál to prostě s těmi emisemi nepůjde - nehodlám furt jen regenerovat, platit za zbytečně spálenou naftu, za AdBlue, za olej... A pokud bych si běl vybrat nejlepší benzínový čtyřválec s turbem, co se aktuálně vyrábí, tak bych určitě volil 2.0 TSI 162kW a více s mokrou 6kvaltovou DSG. Sám budu Passat kombi nebo Superb kombi za tři roky zvažovat (trochu mě jen odrazuje ten enormní zájem zlodějů).
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od x2005 »

Za 1,25 koupíš buď hodně oholenou "prémii" nebo pěkně vybavený passat B8 (nový superb 3 až bude).

Pokud se ti nepříčí dát takový peníze za "obyčejný" passat, tak do něj skoč. Když netrváš na naftě, tak 2.0TSI + okna pohlcující hluk + DDC + lepší LEDky + DSG bude krásný svezení.

Na nové céčko mě přemlouvali doma. Pracoviště řidiče je pěkné, ale vzadu hodně stísněný, kufr malý. Za 1,5 mega co bude stát nějaká použitelná verze Céčka to podle mě není.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27911
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od řidičBOB »

Měl jsem možnost zkusit 3er, Cčko i B8 a prostorově jednoznačně vede B8. Do vyšší třídy Ti chybí peníze, aby to nebyl jenom hloupý kompromis mezi cenou a výbavou. Popravdě jsem to nedávno řešil a rozumná motorizace a výbava v 5er, E nebo A6 je nad 2mio jen tak to hvízdne.
Takže za mne B8, ať již 2.0biTDI, které jede výborně nebo 2.0TSI, což by byla volba znalce ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět