atmosfericky benzin, 6 valec prosim aj nazor p. Jandu
Napsal: pon 19 srp 20:00
Zdravim,
hladam nejake poctive solidne velke auto, do ktoreho netreba privela investovat.
Neuznavam podvodne (v lepsom pripade nepreukazane) teorie o skodlivosti CO2 pre klimaticke zmeny (so vsetkymi dosledkami na automobilovy priemysel - downsizing, presadzovanie turba, dieslov, blba metodika merania spotreby) a neuznavam pristup k autu ako k spotrebnemu tovaru, ktory predam po par rokoch prv nez sa zacne kazit, lebo je tak urobene, aby vydrzalo len par rokov.
Dizajnu dnesnych aut neviem prist na chut, oble, na jedno kopyto, predne svetla do pol kapoty, kapota polovicnej dlzky co kedysi, blinkre v zrkadlach... paci sa mi napr. holden commodore.
- Cena do 8000 EUR/ 200 tkc
- Atmosfericky benzin, 6 valec, spotrebu prilis neriesim, najazd 20 tkm rocne
- Dobry podvozok
- Bezpecnost (s ohladom na vek auta)
- Priestranny aj vzadu (nie ze 1,80 m si ledva sadne za 1,80 m alebo ze strop sa uz zvazuje)
- Pohodlny na dlhe cesty, skor pohodlie nez sportova jazda
- Spolahlivy, nie prehnane drahy na servis a nahradne diely
- Relativne odolny voci korozii
- Bez roznych nezmyslov typu start-stop apod., podla moznosti bez blinkerov v zrkadlach
- Bez komplikovaneho pristupu napr. k svetlam (aby som si bol schopny vymenit ziarovky vo svetlach aj bez servisu)
- Moze to byt sedan alebo hatchback
- 4x4 by potesilo ale nie je podmienkou
- Nechcem koncern, nechcem nemecke premiove
Vdaka za tipy.
hladam nejake poctive solidne velke auto, do ktoreho netreba privela investovat.
Neuznavam podvodne (v lepsom pripade nepreukazane) teorie o skodlivosti CO2 pre klimaticke zmeny (so vsetkymi dosledkami na automobilovy priemysel - downsizing, presadzovanie turba, dieslov, blba metodika merania spotreby) a neuznavam pristup k autu ako k spotrebnemu tovaru, ktory predam po par rokoch prv nez sa zacne kazit, lebo je tak urobene, aby vydrzalo len par rokov.
Dizajnu dnesnych aut neviem prist na chut, oble, na jedno kopyto, predne svetla do pol kapoty, kapota polovicnej dlzky co kedysi, blinkre v zrkadlach... paci sa mi napr. holden commodore.
- Cena do 8000 EUR/ 200 tkc
- Atmosfericky benzin, 6 valec, spotrebu prilis neriesim, najazd 20 tkm rocne
- Dobry podvozok
- Bezpecnost (s ohladom na vek auta)
- Priestranny aj vzadu (nie ze 1,80 m si ledva sadne za 1,80 m alebo ze strop sa uz zvazuje)
- Pohodlny na dlhe cesty, skor pohodlie nez sportova jazda
- Spolahlivy, nie prehnane drahy na servis a nahradne diely
- Relativne odolny voci korozii
- Bez roznych nezmyslov typu start-stop apod., podla moznosti bez blinkerov v zrkadlach
- Bez komplikovaneho pristupu napr. k svetlam (aby som si bol schopny vymenit ziarovky vo svetlach aj bez servisu)
- Moze to byt sedan alebo hatchback
- 4x4 by potesilo ale nie je podmienkou
- Nechcem koncern, nechcem nemecke premiove
Vdaka za tipy.