atmosfericky benzin, 6 valec prosim aj nazor p. Jandu
atmosfericky benzin, 6 valec prosim aj nazor p. Jandu
Zdravim,
hladam nejake poctive solidne velke auto, do ktoreho netreba privela investovat.
Neuznavam podvodne (v lepsom pripade nepreukazane) teorie o skodlivosti CO2 pre klimaticke zmeny (so vsetkymi dosledkami na automobilovy priemysel - downsizing, presadzovanie turba, dieslov, blba metodika merania spotreby) a neuznavam pristup k autu ako k spotrebnemu tovaru, ktory predam po par rokoch prv nez sa zacne kazit, lebo je tak urobene, aby vydrzalo len par rokov.
Dizajnu dnesnych aut neviem prist na chut, oble, na jedno kopyto, predne svetla do pol kapoty, kapota polovicnej dlzky co kedysi, blinkre v zrkadlach... paci sa mi napr. holden commodore.
- Cena do 8000 EUR/ 200 tkc
- Atmosfericky benzin, 6 valec, spotrebu prilis neriesim, najazd 20 tkm rocne
- Dobry podvozok
- Bezpecnost (s ohladom na vek auta)
- Priestranny aj vzadu (nie ze 1,80 m si ledva sadne za 1,80 m alebo ze strop sa uz zvazuje)
- Pohodlny na dlhe cesty, skor pohodlie nez sportova jazda
- Spolahlivy, nie prehnane drahy na servis a nahradne diely
- Relativne odolny voci korozii
- Bez roznych nezmyslov typu start-stop apod., podla moznosti bez blinkerov v zrkadlach
- Bez komplikovaneho pristupu napr. k svetlam (aby som si bol schopny vymenit ziarovky vo svetlach aj bez servisu)
- Moze to byt sedan alebo hatchback
- 4x4 by potesilo ale nie je podmienkou
- Nechcem koncern, nechcem nemecke premiove
Vdaka za tipy.
hladam nejake poctive solidne velke auto, do ktoreho netreba privela investovat.
Neuznavam podvodne (v lepsom pripade nepreukazane) teorie o skodlivosti CO2 pre klimaticke zmeny (so vsetkymi dosledkami na automobilovy priemysel - downsizing, presadzovanie turba, dieslov, blba metodika merania spotreby) a neuznavam pristup k autu ako k spotrebnemu tovaru, ktory predam po par rokoch prv nez sa zacne kazit, lebo je tak urobene, aby vydrzalo len par rokov.
Dizajnu dnesnych aut neviem prist na chut, oble, na jedno kopyto, predne svetla do pol kapoty, kapota polovicnej dlzky co kedysi, blinkre v zrkadlach... paci sa mi napr. holden commodore.
- Cena do 8000 EUR/ 200 tkc
- Atmosfericky benzin, 6 valec, spotrebu prilis neriesim, najazd 20 tkm rocne
- Dobry podvozok
- Bezpecnost (s ohladom na vek auta)
- Priestranny aj vzadu (nie ze 1,80 m si ledva sadne za 1,80 m alebo ze strop sa uz zvazuje)
- Pohodlny na dlhe cesty, skor pohodlie nez sportova jazda
- Spolahlivy, nie prehnane drahy na servis a nahradne diely
- Relativne odolny voci korozii
- Bez roznych nezmyslov typu start-stop apod., podla moznosti bez blinkerov v zrkadlach
- Bez komplikovaneho pristupu napr. k svetlam (aby som si bol schopny vymenit ziarovky vo svetlach aj bez servisu)
- Moze to byt sedan alebo hatchback
- 4x4 by potesilo ale nie je podmienkou
- Nechcem koncern, nechcem nemecke premiove
Vdaka za tipy.
Re: atmosfericky benzin, 6 valec prosim aj nazor p. Jandu
Co treba Subaru Legacy 3.0R, idealne spec.B
Outback 3.6R / ex-Outback 3.0R / Forester 2.0X / ex-Legacy 2.0i
Re: atmosfericky benzin, 6 valec prosim aj nazor p. Jandu
omega 3.0 V6 je už asi moc stará, co?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Mattbaylesa
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 144
- Registrován: pon 09 led 22:11
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv 03 led 15:19
Re: atmosfericky benzin, 6 valec prosim aj nazor p. Jandu
Heh, mě baví, jak je v nadpisu každýho druhýho threadu s výběrem auta vyžadováno vyjádření pjandy. Zejtra tu z něho bude někdo mámit rozumy, jestli má radši koupit Feldu nebo Escorta.
Re: atmosfericky benzin, 6 valec prosim aj nazor p. Jandu
Citím tady vůni ameriky !
Něco ze staré školy (spíše pro milovníky)
1. Chevrolet Tahoe
2. Dodge Dakota
3. Buick ParkAvenue
A něco novějšího
1. Dodge RAM
2. Ford Maverick
3. Cadillac Deville
Ano některé jsou hatchbacky na steroidech a najdeš tam i jedem pick-up
Něco ze staré školy (spíše pro milovníky)
1. Chevrolet Tahoe
2. Dodge Dakota
3. Buick ParkAvenue
A něco novějšího
1. Dodge RAM
2. Ford Maverick
3. Cadillac Deville
Ano některé jsou hatchbacky na steroidech a najdeš tam i jedem pick-up
Re: atmosfericky benzin, 6 valec prosim aj nazor p. Jandu
Alfa Romeo 166 3.0 V6. Protože je to italská je*ka, tak cena do 8000€ bohatě stačí na koupi zachovalého kusu a ponákupní servis spolehlivě. Podle tohoto článku se spíše vyhnout faceliftované verzi s motorem 3.2 V6.
Tady je jedna tak akorát zajetá a obstáravaná.
Pokud auto ze slovenska, kvuli výkonnovým přirážkám na dovezená auta, tak potom:
http://alfa-romeo-166.autobazar.eu/32-v ... 44074.html
http://alfa-romeo-166.autobazar.eu/32-v ... 60797.html
Ikdyž oba jsou s tím motorem 3.2
Tady je jedna tak akorát zajetá a obstáravaná.
Pokud auto ze slovenska, kvuli výkonnovým přirážkám na dovezená auta, tak potom:
http://alfa-romeo-166.autobazar.eu/32-v ... 44074.html
http://alfa-romeo-166.autobazar.eu/32-v ... 60797.html
Ikdyž oba jsou s tím motorem 3.2
Re: atmosfericky benzin, 6 valec prosim aj nazor p. Jandu
Pokud si motorista.vokurka nedokáže sám vybrat auto, který ho má bavit tak je to dost smutný. Jak to bylo v bobulích2 (asi to jediný co tam za něco stálo): "nejlepší je si to posrat podle sebe a né podle toho co ti radí druzí".
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: atmosfericky benzin, 6 valec prosim aj nazor p. Jandu
Já teda vim o Alfách jen to, že se vyráběli v Itálii. (Dělá se to vůbec ještě? ) Ale ten článek je o Klokanovi a v 166 je Busso.vonkreuz píše:Alfa Romeo 166 3.0 V6. Protože je to italská je*ka, tak cena do 8000€ bohatě stačí na koupi zachovalého kusu a ponákupní servis spolehlivě. Podle tohoto článku se spíše vyhnout faceliftované verzi s motorem 3.2 V6.
Jinak navýšení rozpočtu o 3000€ udělalo celeou myšlenku reálnější. Blbá je nechuť k němcům, protože za tyhle peníze těžko vymyslet něco lepšího než e39.
RWD