Dobrý den,
uvažuji o koupi ojetého vozu. Chtěl bych SUV. rv. 2009. Mám dva kandidáty. Hondu CRV s 2 litrovým benzínovým motorem a Citroen Crosser s naftovým 2,2 motorem. Ročně najezdím tak 16000 km. Převážně kratší vzdálenosti (proto uvažuji o Hondě CRV v benzínovém motoru).
Potřeboval bych radu, jestli máte zkušenosti s těmito typy SUV. Zajímá mě provoz, kazovost, ceny náhradních dílů apod.
Myslím si, že asi neudělám chybu ani s jedním z výše uvedených vozidel, ale rád bych znal názor více lidí.
To co jsem zatím zjistil:
Honda, jak jsem slyšel, je mnohem lepší na cestě (a já jezdím po cestě a ne v terénu), je poměrně spolehlivá a vyrábí se již nějakou dobu, takže je ověřená. Benzínový motor však prý může mít občas problémy s lambda sondami.
Citroen je postaven na podvozku mitsubishi outlanderu, takže celkem slušný základ, je to ale jediné SUV této značky a postaveno rychle dle potřaby trhu. Motor 2,2 od PSA je prý docela slušný. Auto je pohodlné a slušně vybavené. V zatáčkách se prý lehce naklání - ale to asi není nic nepřekonatelného. Citroen má ale prý slabší dráty el. vedení, které se může kazit.
Děkuji
Petr Dobeš
Citroen Crosser nebo Honda CRV?
-
- Dítě v autě
- Příspěvky: 1
- Registrován: sob 18 kvě 15:23
Re: Citroen Crosser nebo Honda CRV?
Přestože CR-V 3G už dávno není tím čím bývala, tak je to pořád dobré auto. IMHO lepší než C-Crosser. Na roční nájezd 16tkm bych o naftě moc neuvažoval a pokud Ti bude stačit CR-V rozměrově, tak se ho neboj.
Obě auta jsou docela tupá a moc radosti řidiči na rtech nevykouzlí (CR-V je na tom trochu lépe).
O problémech s lambda sondami jsem u CR-V neslyšel. Na tátově CR-V 3G se měnily kabely k předním světlům a kompresor klimatizace. Oboje na kulanci (Honda přiznala, že s tímto mají 3G problémy a vše zaplatila).
U CR-V bych ještě popřemýšlel o převodovce. AT mi k němu sedí lépe. Celé to auto je takové pohodové. Spotřeba s AT se dá udržet do 10, dlouhé trasy jde zajet i za 7,x. S manuálem je to ještě o litr lepší.
Ad C-Crosser: Přestože je 2.2HDi dobrý a léty prověřený motor, stále tam hrozí riziko vstřiků/turba/dvouhmoty...
Pokud se Ti tohle vysype tak nějak najednou, jsi v tom za kilo ani nevíš jak. To u benzínu nehrozí.
Obě auta jsou docela tupá a moc radosti řidiči na rtech nevykouzlí (CR-V je na tom trochu lépe).
O problémech s lambda sondami jsem u CR-V neslyšel. Na tátově CR-V 3G se měnily kabely k předním světlům a kompresor klimatizace. Oboje na kulanci (Honda přiznala, že s tímto mají 3G problémy a vše zaplatila).
U CR-V bych ještě popřemýšlel o převodovce. AT mi k němu sedí lépe. Celé to auto je takové pohodové. Spotřeba s AT se dá udržet do 10, dlouhé trasy jde zajet i za 7,x. S manuálem je to ještě o litr lepší.
Ad C-Crosser: Přestože je 2.2HDi dobrý a léty prověřený motor, stále tam hrozí riziko vstřiků/turba/dvouhmoty...
Pokud se Ti tohle vysype tak nějak najednou, jsi v tom za kilo ani nevíš jak. To u benzínu nehrozí.
2.9T RWD