Stránka 1 z 2

Výběr ojetiny kolem 50T

Napsal: stř 13 bře 13:09
od kleofasek
Ahoj, chtěl bych poradit, které auto by pro mě mohlo být nejvhodnější. Jezdil bych s ním každý den do práce cca 100km/den.

Samozřejmě bych chtěl co nejnižší spotřebu, docela jsem se zaměřil na nafťáky kolem 2.0, ale nevím jestli je to nejvhodnější z hlediska možných poruch ap.

Tyto modely jsem našel kolem těch 50T a docela se mi i líbí:

Ford Mondeo 2.0 TDCi
Peugeot 307 2.0 HDI
Renault Laguna 1.9dci 88kw

Které z těchto aut byste brali a nebo naopak proč ne, a nebo popř. který model by byl vhodnější, samozřejmě v té uvedené cenové kategorii?

díky za rady

Kleofasek

Re: Výběr ojetiny kolem 50T

Napsal: stř 13 bře 13:25
od HondaMan
kleofasek píše:jestli je to nejvhodnější z hlediska možných poruch ap.
Není.

Re: Výběr ojetiny kolem 50T

Napsal: stř 13 bře 13:43
od cajoch
do auta za 50 tisíc budeš muset nasypat nějakou údržbu, nafťák má proti atmosférickýmu benzínu menší spotřebu, zase vyšší obsah drahých součástek (turbo, vstřiky, dvouhmota), takže asi bude dražší na servis...jak ti nikdo neřekne, je to vždycky o konkrétním kusu a stavu.....

já sám mám staršího naf´táka a utrácím za servis...

z tvýho výběru bych bral Mondeo, je mi bližsí kvůli designu, sedadlům a jízdním vlastnostem..

PS: Dát do auta za 50 v prvním roce 50 do servisu mi přijde normál....za míň to nemůžeš čekat...

Re: Výběr ojetiny kolem 50T

Napsal: stř 13 bře 13:54
od jack daniels
To je lepší si koupit nové :D

Re: Výběr ojetiny kolem 50T

Napsal: stř 13 bře 14:04
od Jenyk
jack daniels píše:To je lepší si koupit nové :D
Tak to asi ne, ale chtít za 50 spolehlivé auto s malou spotřebou na 100 km denně mi přijde jako téměř neřešitelná úloha. Za tyhle peníze to bude v každém případě kasička. Jezdi vlakem, našetři 300 na auto a 50 na první servis, přečti si něco o spoelhlivosti nafťáků a rozhodni se, jestli chceš platit benzín nebo servis. A nemáš moc času, procento kurvítek v nových autech a ošizenost jejich konstrukce strmě stoupá a koupě ojetiny se stává větší a větší loterií.

Re: Výběr ojetiny kolem 50T

Napsal: stř 13 bře 16:55
od HondaMan
cajoch píše:z tvýho výběru bych bral Mondeo, je mi bližsí kvůli designu, sedadlům a jízdním vlastnostem..
To má být vtip?

Re: Výběr ojetiny kolem 50T

Napsal: stř 13 bře 17:00
od Arkis
U mondeí se dívej jen po benzínech nebo vůbec - nafťáky byly tragédie.

Re: Výběr ojetiny kolem 50T

Napsal: stř 13 bře 18:32
od pavproch
Jenyk píše: Tak to asi ne, ale chtít za 50 spolehlivé auto s malou spotřebou na 100 km denně mi přijde jako téměř neřešitelná úloha
proč?

jakékoli SDI.... ;)

Re: Výběr ojetiny kolem 50T

Napsal: stř 13 bře 23:58
od Jenyk
...se do Mondea vůbec nedávaly. TDDi jsou spolehlivé, TDCi po roku výroby 2003 jsou stejná loterie jako každý jiný Common Rail, ty známé problémy se vstřikovači byly hlavně zpočátku výroby a v roce 2003 se je celkem podařilo vyřešit. A mělo to naopak jeden pozitivní efekt, opravy vstřikovacích soustav Deplhi byly k mání nejdříve a jsou cenově nejníž. Benzín bude spolehlivější, ale bude si brát o něco víc. Je to něco za něco, ale když už tak Mondeo je dobrá volba. Podvozek je například velmi dobrý a proti třeba čemukoliv od VW i velmi odolný, stačí se podívat na kovářskou práci na předních ramenech. Nejlepší je poslední FL z roku 2005, tam se podařilo odstranit i rez lemů dveří, ale takové slušné za 50 nebude.

Re: Výběr ojetiny kolem 50T

Napsal: čtv 14 bře 00:43
od Dallen
Prý stejně jako každý jiný CR. Když to neumí ford nedejbože VW tak vlastně to vlastně nejde.
A co třeba JTD Alfa/Fiat které jezdí někdy od 97 a na žádné vstřikovače apod. netrpí.
Zrovna 156 se prodavaj za takove penize, ze do tehle ceny je realne neco koupit v peknem stavu a investice do toho taky nejsou silene (cca stejne jako ostatni), spise to bude chtit objezdit dost kusu, aby se skutecne nasel nejaky pekny.