Stránka 1 z 2
VelSatis
Napsal: čtv 21 úno 15:51
od Arkis
Zdravíčko,
jaké jsou podle vás výhody a nevýhody tohoto vozidla? Papírově se mě zdá celkem dobrý (motorizace 2.2dCi).
Chtěl by to jeden můj známý jako první vozidlo. Preferuje komfort nad výkonem (rodiče mají SuperB Combi Greenline). Diesel se mu určitě nevyplatí najede tak 8-10t km ročně, no nechce si to nechat rozmluvit. Tady tedy narážím na druhou otázku - jak na tom bude motor? Bude trpět nebo si myslíte, že to bude ok? Cenový strop je 75 000Kč s tím, že rodiče mu platí povinné ručení a naftu s opravama. Co takové turbo... nebylo třeba moc poruchové v těchto modelech? Repase? Výměna?
Cokoliv k tématu prosím pište rovnou sem.
Re: VelSatis
Napsal: čtv 21 úno 17:03
od KFL
Na tohle by byl spíš lepší Renault Club
.
Motor 2.2dci je rozhodně lepší volbou než 3.0dci, kterej je sám o sobě průser. Úplně nejlepší je ale 2.0dci, protože je modernější a snad i konstrukčně lepší než 2.2ka. Vycházím teď z informací na Renault clubu a obecně toho, co se všude dočteš. K turbu se ti nevyjádřím, ale ber to tak, že je to starej nafťák a je to vždycky sázka do loterie a je nutno najít dobrej kus
.
Já měl 2 roky 3.5 V6 variantu, která je naprosto nezničitelná a pokud najede 8-10 tkm, tak bych volil z bezpečnostních důvodů radši tu, anebo 2.0T.
Re: VelSatis
Napsal: čtv 21 úno 18:55
od Arkis
Jak sem již psal, benzín nechce (osobně nevím proč...). Ten dvoulist sem našel jen mimo cenové rozhraní, ale i tak se po něm budu i tak dívat. Jinak jsem se mrtknul na ND a není to tak hrozné, jak sem si původně myslel. Jen nechápu, proč je jich tak málo.
3.0d nechtěl kvůli spotřebě, takže 3.5i by nechtěl už asi vůbec
Re: VelSatis
Napsal: pát 22 úno 08:18
od KFL
Protože je to exot, Renault a velmi atypický auto. Když jsem prodával tu 3,5ku, byl to boj, protože to auto nikdo nezná, lidi se bojej Renaultu, u mě teda ještě průser velkýho motoru atd. Bazarníci mi říkali, ať to ani nevozim, že je to neprodejný, ať už je to nafta nebo benzín. Nakonec se prodal, ale moc easy to nebylo.
Servis je relativně OK. Já jezdil do Renaultu, ale ani tam nešlo o nijak dramatický částky. Specialista nebo garážmajstr to zvládne levnějc - asi kromě elektriky teda. Z mechanik je na tom nejhůř podvozek (tyčky stabilizátorů, silentbloky apod.), jinak jen běžná údržba (aspoň u mě to tak bylo).
Re: VelSatis
Napsal: pát 22 úno 12:44
od Arkis
Takže kusy 75 000 z roku 2003 a tak by se dali lehce usmlouvat na mnohem nižší cenu?
Re: VelSatis
Napsal: pát 22 úno 17:11
od KFL
Asi takhle - ten můj šel za 50
. Technicky téměř bez chyby, rv. 2003, pár kosmetických vad, všechno na palubě funkční. Auto kromě šíbru prakticky v plný výbavě (Initiale). K tomu dvě sady kol a gum
.
Re: VelSatis
Napsal: pát 22 úno 21:13
od Arkis
A to jsi ho dal do bazaru nebo jak? Myslím si, že bazarník mu z 75 na 50 nesleví. Přecejen by tím zmizela celá jeho provize...
Re: VelSatis
Napsal: sob 23 úno 13:37
od Arkis
Hledá se fotka, kde je vyfocený interiér s řidičovým sedadlem úplně dole a vzadu. Sám procházím hromadu stránek, no zatím bez výsledků...
Re: VelSatis
Napsal: sob 23 úno 15:14
od KFL
Arkis píše:A to jsi ho dal do bazaru nebo jak? Myslím si, že bazarník mu z 75 na 50 nesleví. Přecejen by tím zmizela celá jeho provize...
Nene, bazarnici to nechteli vubec. Nakonec sel pres kamose jeho kamosovi. Nebyt jeho, skoncil Satis v likvidaci, uz jsem mel jiny auto.
Re: VelSatis
Napsal: ned 24 úno 14:31
od DaciaFan
Jak moc se to kakalo, nějaké vady za dobu provozu? Tohle má taky tu natáčecí zadní nápravu jak Laguna? Koupil by sis ho znovu? Já o něm přemýšlím jako o kandidátoj na další kchár, za ty prachy co to stojí to může bejt dobrý a spolehlivý povozeníčko...