Stránka 1 z 4
Výběr svižného auta.
Napsal: čtv 21 úno 13:24
od BAlik
Zdravím, momentálně vlastním Octavii RS II a už jsem se dostatečně nabažil, chtěl bych zábavné auto s rozumnou spotřebou do 10l/100km, pokud možno s rozumnými servisními náklady. Cena by měla být okolo 1mil korun. Momentálně přemýšlím o BMW 330d F30 cena cca. 1,1m za předváděcí vůz(m-paket, 9800km najeto, plná výbava krom hlídání mrtvého úhlu, jízdního pruhu, bez headupu), dále mě zaujala nová AUDI A6 3.0Tdi (cena 1,125m, verze 180kw, polokůže, chudá výbava) to jsou modely, které volí rozum, ale srdce mě táhne k BMW M3 e90 (cena: 820k, najeto: 37tkm), Nissan GT-R (cena: 1,2m, 30tkm+pár úprav-kompletní výfuk, lepší vstřiky). Ptám se zda-li u posledních 2 zmíněných aut je možné vůbec provozovat tyto auta denodenně na krátké cesty 2-5km. Chápu, že spotřeba bude vyšší, ale jsem ještě nevycválaný mladík, rád bych zažil pocit svižného svezení i mimo svůj Playstation
Zajímají mě provozní náklady GT-Rka, což je otázka především na majitele. Prosím připomínky typu kup si radši kolo ty protekční spratku(peníze jsem vydělal, díky svému nápadu) si nechte od cesty, spíše bych ocenil nasměrování správným směrem. Líbilo by se mi i zhodnocení někoho, kdo si koupil skutečný "sporťák" a po pár měsících zjistil, že euforie opadla - přišlo vystřízlivění. Děkuji za všechny odpovědi.
Re: Výběr svižného auta.
Napsal: čtv 21 úno 13:46
od jarka
Myslím, že GT-R a "rozumné provozní náklady" v jedný větě snad ani nejde dohromady. Co jsem kde přečetl zkušenosti majitelů, tak zrovna GT-R je na provoz dost drahý (přeci jen váží kolem 1.7t, což pro spotřební materiál při rychlým tempu není zrovna ideál). V této cenové relaci bych spíš směřoval na Cayman S, nebo Z4M, ale z tvýho výběru koukám, že asi potřebuješ 4 místa.
Re: Výběr svižného auta.
Napsal: čtv 21 úno 14:11
od enthusiastic.driver
přidávám se k jarkovi... GT-R bude provozními náklady výrazně nad M3 a světelně daleko od 330d apod., přičemž spotřeba bude to nejmenší. Navíc si myslím, že GT-R z těch častých studených startů a pojížděk asi nebude nijak nadšené.
Upřímně řečeno, viděl bych to na 2 auta. Jednu nějakou malou stylovou mršku na to popojíždění a druhé na... no, na co vlastně?
Re: Výběr svižného auta.
Napsal: čtv 21 úno 14:23
od M.Z.
Na trasy 2-5km se nehodí ani nafta od BMW, AUDI a vůbec žádná nafta. Na to bych si fakt koupil malou nákupní tašku, která tyhle kratičké trasy obstará okolo 8l.
Pokud hodláš dlouhodobě takto provozovat jakékoliv z uvedených aut, budeš pořád řešit nějaký problém s ucpaným filtrem a i benzínové káry budou trpět.
Re: Výběr svižného auta.
Napsal: čtv 21 úno 15:10
od beaumont
Souhlas, s rozpočtem kolem milionu bych si koupil něco menšího živého na krátké pojižďky (já třeba Alfu Giuliettu 1.4 Multiair, ale klidně i Peugeota 208 GTI, Swifta Sport, Fiata 500 Abarth...) a k tomu za zbytek peněz nějakou "hračku", klidně třeba o něco starší, dejme tomu pár let starou M3.
Re: Výběr svižného auta.
Napsal: čtv 21 úno 15:11
od budik
1. nechal bych si OII RS (na ty denní pojížďky 2-5 km by mi jí nebylo tak líto), a
2. koupil bych M3.
Kolo si k tomu můžeš koupit taky, IMO na pojížďky 2-5km ideální (pokud to nemá být po Praze)
Re: Výběr svižného auta.
Napsal: čtv 21 úno 15:36
od eMJe
Suhlasim s entuziastom ohladne 2 aut, trapit ktorekolvek z vyberu mi nesedi, ale proti gustu... Co tak nieco medzi 330d a M3? M135i?
Re: Výběr svižného auta.
Napsal: čtv 21 úno 17:05
od BAlik
Mno občas potřebuji převést 4 osoby, ale je to jenom vyjímečně. Ponechat si současné auto nemám v plánu, už jenom když ho vidím, tak bych ho hodil ze skály. Za necelý rok provozu mě stálo přes 80tis.(1/5 pořizovací ceny ojetého auta) na opravách a to má najeto jenom 56tkm poctivých. Na druhou stranu je tam vyměněné všechno, turbo, spojka+setrvačník, spousta čidel, která bezdůvodně přestávají fungovat, extrakce DPF, řídící jednotka motoru, prostě s tímhle shitem ledatak do šrotu nezapomenu na zážitek, když jsem zůstal 350km od domova, upozorňuji, že se k autu chovám s největší úctou nechávám prvních 20km prohřát do 2tis. ot., občas jej i protáhnu, aby saze vyletěly z komína. Mno zpět k problému, M135i pro mě malá. Ještě se chci zeptat jak je to s M3, nepovažuji se za rallye jezdce, s asistenčnímy systémy by se automobil měl chovat "lidsky"?
Re: Výběr svižného auta.
Napsal: čtv 21 úno 17:41
od zandome
z tych aut co si navrhol by som siel do M3, resp. este skor do 335i (E92), to bude mat rozumne naklady na prevadzku, uzijes si kopec zabavy, ked tak to este upravis na nejakych 360k.
Re: Výběr svižného auta.
Napsal: čtv 21 úno 20:15
od mmira
za 570t jsem nedavno videl jedno zanovni STi sedan. sice nebude jezdit za 10, ale zase pri nakupu zbyde spousta penez na palivo.