Auto do 200 tisíc korun
Auto do 200 tisíc korun
Dobrý den, aktuálně vybírám auto do 200 tisíc korun které by mělo být roku 2004 a novější, Diesel, najeto méně než 200 tisíc kilometrů, min 150 koní. Toď asi vše k mým požadavkům a teď překročím k výběru.
Asi mě nejvíce láká Bmw řady 5 o obsahu 3 litr nafta, které je možno zakoupit do 200 tisíc ale roku 2004 což už může mít něco za sebou
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... 0560000000 : tohle mě zaujalo ale otázka je jestli je lepší zakoupit manuál nebo automat, kde může byt problém po tolika letech a následná výměna není nejlevnější.
A zde jsou dva automaty:
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... 4610000000
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... 2710000000
Dále další volba by byla Škoda Octavie Rs:
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... 5590000000
A poslední volba která mě napadla je nějaky passat.
Takže kdybyste mi mohli pomoct při výběru, jak jsem psal moje volba by byl Bmw 5 ale bojím se o kvalitu tak staršího auta a následných náhradních dílu které asi nebudou nejlacinější .
Kdybyste měli jiný návrh tak za něj budu velicé rád. Děkuji
Asi mě nejvíce láká Bmw řady 5 o obsahu 3 litr nafta, které je možno zakoupit do 200 tisíc ale roku 2004 což už může mít něco za sebou
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... 0560000000 : tohle mě zaujalo ale otázka je jestli je lepší zakoupit manuál nebo automat, kde může byt problém po tolika letech a následná výměna není nejlevnější.
A zde jsou dva automaty:
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... 4610000000
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... 2710000000
Dále další volba by byla Škoda Octavie Rs:
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... 5590000000
A poslední volba která mě napadla je nějaky passat.
Takže kdybyste mi mohli pomoct při výběru, jak jsem psal moje volba by byl Bmw 5 ale bojím se o kvalitu tak staršího auta a následných náhradních dílu které asi nebudou nejlacinější .
Kdybyste měli jiný návrh tak za něj budu velicé rád. Děkuji
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 02 led 22:08
Re: Auto do 200 tisíc korun
Obavam se ze jen malo dieslovych BMW 5er z roku 2004 bude mit najezd do 200tkm. Stejne tak, bych se obloukem vyhnul dovozu auta z Italie. Otazka, jestli automat nebo manual, je ciste podle tvych preferenci, ja bych do tohoto typu aut volil automat. ORS je jine auto, takze si nejsem tak uplne jist co od auta uplne ocekavas, k cemu ma presne slouzit. Provozni naklady budou u Skodovky samozrejme nizsi, ale taky neni tak komfortni a zaroven jizdne presvedciva jako to BMW. 2,0 Tdi-PD nema prilis kultivovany chod. Bez nejakeho blizsiho upresneni k cemu potrebujes auto vyuzivat se vsak tezko radi.
Re: Auto do 200 tisíc korun
To je mi taky povědomé, že mají za 8 let provozu najeto jen do 200 tisíc km. ale taky beru to, že je v Německu zákaz přetáčení kilometrů a hrozí za to velké tresty tak třeba to budou reálné kilometry. A proč by ses vyhl dovozu z Itálie? Jinak co jsem slyšel tak je lepší vzít manuál a to jen kvůli tomu, že nová převodovka stoji polovinu auta, i když velmi rád bych vzal automat .... Jinak je mi 22, což značí, že bych chtěl dynamičtější a nějak vypadající auto. Denně bych mel najet něco kolem 20 km, takže nějak extrémně dlouhé trasy to nebudou.
Jestli to aspoň trochu pomohlo při radě, tak budu jen rád
Jestli to aspoň trochu pomohlo při radě, tak budu jen rád
Re: Auto do 200 tisíc korun
Jak u E60 530d, tak u OII RS TDI je třeba počítat spíš 250+ tis. Kč za slušné kousky. Pod 200 bude problém něco sehnat v rozumném stavu. Případně bude nezbytné odložit si 50-100 tis. bokem na případné opravy (u dieselu dost pravděpodobné).
Naprosto nechápu smysl koupě ojeté nafty při ročním nájezdu do 10 tis. km, o krátkých trasách nemluvě. To, že diesel bude žrát o 2l míň asi sotva vykompenzuje výdaj, když se u dieselu něco vysype, s čímž je třeba u těchto starších aut počítat. 530d sice problematické není, ale při daném stáří a ceně dílů se může provoz dost prodražit. 2.0 TDI PD v OII RS je sice main-stream, ale zase o to poruchovější. Klidně se může stát, že si auto v rámci servisu řekne o 100+ tis. / rok, když se to pěkně sejde.
O naftě bych neuvažoval ani náhodou a podíval se spíš po klasice v podobě 530i a v případě OII RS jednoznačně po TFSI. Obě motorizace se dají v dnešní době označit za bezproblémové.
Naprosto nechápu smysl koupě ojeté nafty při ročním nájezdu do 10 tis. km, o krátkých trasách nemluvě. To, že diesel bude žrát o 2l míň asi sotva vykompenzuje výdaj, když se u dieselu něco vysype, s čímž je třeba u těchto starších aut počítat. 530d sice problematické není, ale při daném stáří a ceně dílů se může provoz dost prodražit. 2.0 TDI PD v OII RS je sice main-stream, ale zase o to poruchovější. Klidně se může stát, že si auto v rámci servisu řekne o 100+ tis. / rok, když se to pěkně sejde.
O naftě bych neuvažoval ani náhodou a podíval se spíš po klasice v podobě 530i a v případě OII RS jednoznačně po TFSI. Obě motorizace se dají v dnešní době označit za bezproblémové.
Re: Auto do 200 tisíc korun
heh, denně najede 20km a chce si koupit dýzla a jeste báwo...vsechny budou mít pul mega najeto.
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou
Moje kolo s Imprezou
Re: Auto do 200 tisíc korun
Dobře, možná jsem to těma 20 podcenil a až teď si uvědomuji , že je to opravdu málo. Tak v tom případě když mi zavrhujete Bawo a OII tak co by jste mi doporučili? Diesel bych chtěl protože parkrát do týdne by se možná nějaka ta delší trasa měla jet
Re: Auto do 200 tisíc korun
Ale s Volvem před nejbližší vesnickou diskotékou neuděláš takovou parádu jak s letitou BMW 5er v naftě (500Nm, co trhá dlažební kostky) a nebo českou modlou - OII RS TDI PD v hustokruté modři. To neprojde.
Re: Auto do 200 tisíc korun
Je fakt, že BMW je víc "cool" no myslím si, že v tomto výběru a když vidím dnešní řidiče BMW (nic proti mmira ), tak bych do ojetého BMW už nešel.
Re: Auto do 200 tisíc korun
Tak od BMW jsem uz odesel, taky kvuli tomu ze kdyby se neco posralo tak bych se nejspis nedoplatil a druhy duvod je ten, ze bych ani ten 3 litr za tu cestu nezahral a zbytecne bych ho kurvil. A Octavie RS je prej hodne poruchovy,kdyz uz tak asi 140 konovej. Ale ted mam novou lasku a to Lexus IS220D, v nemecku se da sehnat za dobrou cenu v dobre vybave. Dalsi duvod pro nej je kvalita a neporuchovost, diky tomu, ze je to odnos Toyoty Rav4ky a Avensis, ale otazka je cena nahradnich dilu :-/ coz muze byt jediny problem....... Nad volvem jsem premyslel a taky to neni k zahozeni