Výběr rodinného kombi: BMW E46 nebo Accord 8G
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon 09 črc 14:12
Výběr rodinného kombi: BMW E46 nebo Accord 8G
Jaký je váš názor? Konkrétně jde o BMW Touring 330d vs. Accord Tourer 2.4 benzín nebo 2.2 nafta, ale myslím to spíš obecně. Díky.
Re: Výběr rodinného kombi: BMW E46 nebo Accord 8G
e46 neni zrovna rodinne orientovane auto, ani jako touring. pokud to opravdu ma byt rodinny vuz, accord combi je velmi dobra volba.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon 09 črc 14:12
Re: Výběr rodinného kombi: BMW E46 nebo Accord 8G
Něco mu chybí nebo přebývá?
Re: Výběr rodinného kombi: BMW E46 nebo Accord 8G
Je o dost mensi nez accord. Jakej je rozpocet?
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon 09 črc 14:12
Re: Výběr rodinného kombi: BMW E46 nebo Accord 8G
Rozpočet bych neřešil. Schválně jsem se zeptal takto konkrétně, protože takto konkrétně teď stojí moje volba.
Já vždycky chtěl Civica vyměnit za Accorda, ale nic nás extra netlačilo, s Civicem jsme spokojeni. Ale teď můžu Civica poslat dál do rodiny a kamarád mi nabízí to BMW. A já se kouknul a zjistil, že Accordy šly zase o něco dolů a cenově je cca jako to BMW. No a tak se musím rozhodnout, a to poměrně rychle, v řádů dnů. Nicméně pokud to pomůže, cenově to vidím na 130-150, maximálně 180k.
Já vždycky chtěl Civica vyměnit za Accorda, ale nic nás extra netlačilo, s Civicem jsme spokojeni. Ale teď můžu Civica poslat dál do rodiny a kamarád mi nabízí to BMW. A já se kouknul a zjistil, že Accordy šly zase o něco dolů a cenově je cca jako to BMW. No a tak se musím rozhodnout, a to poměrně rychle, v řádů dnů. Nicméně pokud to pomůže, cenově to vidím na 130-150, maximálně 180k.
Re: Výběr rodinného kombi: BMW E46 nebo Accord 8G
Civica ktereho, 8G? pokud ano, pak si u BMW prostorove pohorsis.
kdyz vidim tu cenu, u toho BMW pujde asi o tu prvni verzi sestivalce, tedy 135 kW verze. uplne si to nevybavim, ale mam ji spojenou s technickymi problemy.
znovu opakuji, Accord je imho lepsi volba, specialne s 2.4i motorem
kdyz vidim tu cenu, u toho BMW pujde asi o tu prvni verzi sestivalce, tedy 135 kW verze. uplne si to nevybavim, ale mam ji spojenou s technickymi problemy.
znovu opakuji, Accord je imho lepsi volba, specialne s 2.4i motorem
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon 09 črc 14:12
Re: Výběr rodinného kombi: BMW E46 nebo Accord 8G
Civic je 7G, prostorově je to více než dostačující v kabině, jenom ten kufr je nekombíkový. Co se týče BMW je to motor M57 před modernizací (tedy ne M57N).
Re: Výběr rodinného kombi: BMW E46 nebo Accord 8G
aha, se 7G zkusenosti nemam, ale e46 je uvnitr docela mala, zvlaste vzadu moc mista neni.
osobne bych 330D s timto motorem nechtel z nekolika duvodu. prvnim je ten motor samotny. druhym je zase motor, ale tentokrate ve vztahu k predni naprave. ta je dost precitlivela na udrzbu, velmi rychle odchazeji silentbloky a hlavne cepy na ramenech, ktere nejdou prelisovat, musi se kupovat cela ramena a dat tu napravu poradne dokopy stoji hodne tisic korun. u 330d je situace horsi o to, ze je nad ni prave ten tezky motor.
najdou se i dalsi duvody, tyhle vidim jako hlavni. vlastne ne, jeste je jeden. ceny nahradnich dilu a servisu. je jedno, jak je ten bawor stary, udrzba porad stoji docela ranec. a to je taky duvod, proc je u nas vetsina ojetych BMW v katastrofalnim stavu. osobne znam jen jednu e46, ktere bych veril, ze bude cajk. ale uz jsem ji rok nevidel, takze tezko rict, jak vypada dnes.
osobne bych 330D s timto motorem nechtel z nekolika duvodu. prvnim je ten motor samotny. druhym je zase motor, ale tentokrate ve vztahu k predni naprave. ta je dost precitlivela na udrzbu, velmi rychle odchazeji silentbloky a hlavne cepy na ramenech, ktere nejdou prelisovat, musi se kupovat cela ramena a dat tu napravu poradne dokopy stoji hodne tisic korun. u 330d je situace horsi o to, ze je nad ni prave ten tezky motor.
najdou se i dalsi duvody, tyhle vidim jako hlavni. vlastne ne, jeste je jeden. ceny nahradnich dilu a servisu. je jedno, jak je ten bawor stary, udrzba porad stoji docela ranec. a to je taky duvod, proc je u nas vetsina ojetych BMW v katastrofalnim stavu. osobne znam jen jednu e46, ktere bych veril, ze bude cajk. ale uz jsem ji rok nevidel, takze tezko rict, jak vypada dnes.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Výběr rodinného kombi: BMW E46 nebo Accord 8G
Citím potřebu se vyjádřit jako bývalý majitel 330D. Je to vynikající auto na dnešní měřítka, i když po přesedlání z 330i jsem radostí zrovnal nepřekypoval. Motor jde do 200 už sehnat i 150kW CR druhé generace, které je jednoznačně lepší, ale trpí možností ulomení vířivé (pozor 135kW automat ji má také). Jak už bylo řečeno výše, velmi těžko se hledá kousek v dobrém stavu, protože v naprosté většině si tyto ojetiny kupuje u nás určitý typ lidí (chtějí BMW), který po té na údržbu nemá. Většina aut stočených s falešnými serviskami (5 z 6 aut, které jsem viděl stočené).
Jsem jednoznačně za 330D v M-packetu s manuálem (150/135kW) pokud máš peníze. Kufr je menší, ale v pohodě 4 lidi i s báglama všude odvezeš. Uvnitř je pro osádku místa podobně jako v OII, byť se zdá být Škodovka větší.
Příklady:
Repase vstříků (Bosch) - 25-30 tis.
Turbo (orig.) - 24 tis.
Ramena (orig.) - 7 tis.
Tlumiče (orig.) - 18-22 tis.
Přední kotouče + desky (orig.) - 10 tis.
výměna oleje v převodovce - 3 tis.
Po dvou letech jsem kombi prodal s najetými 350tkm ve velmi dobrém stavu:)....proinvestoval do úbržby bezmála 250 tis.
Bohužel se vůbec nevyplatí pro libovolné BMW brát díly z druhovýroby. Od doby co jsem si vyzkoušel, že druhovýroba má poloviční životnost než originál, už jiné díly nedávám.
Moje rada je tedy Accord pokud řešíš rozpočet. Pokud bys chtěl být fajnšmekr tak 330i touring M-packet ... zcela jiné náklady na provoz pokud se s ním jezdí slušně. V současné době i poměrně levné. Diesel není opravdu samospásný pokud nenajezdíš 50tkm a více... staré diesly jsou cestou do pekla.
Jsem jednoznačně za 330D v M-packetu s manuálem (150/135kW) pokud máš peníze. Kufr je menší, ale v pohodě 4 lidi i s báglama všude odvezeš. Uvnitř je pro osádku místa podobně jako v OII, byť se zdá být Škodovka větší.
Příklady:
Repase vstříků (Bosch) - 25-30 tis.
Turbo (orig.) - 24 tis.
Ramena (orig.) - 7 tis.
Tlumiče (orig.) - 18-22 tis.
Přední kotouče + desky (orig.) - 10 tis.
výměna oleje v převodovce - 3 tis.
Po dvou letech jsem kombi prodal s najetými 350tkm ve velmi dobrém stavu:)....proinvestoval do úbržby bezmála 250 tis.
Bohužel se vůbec nevyplatí pro libovolné BMW brát díly z druhovýroby. Od doby co jsem si vyzkoušel, že druhovýroba má poloviční životnost než originál, už jiné díly nedávám.
Moje rada je tedy Accord pokud řešíš rozpočet. Pokud bys chtěl být fajnšmekr tak 330i touring M-packet ... zcela jiné náklady na provoz pokud se s ním jezdí slušně. V současné době i poměrně levné. Diesel není opravdu samospásný pokud nenajezdíš 50tkm a více... staré diesly jsou cestou do pekla.