Nižší střední třída do 100 tisíc Kč
Napsal: ned 08 dub 21:48
Zdravím,
v rodině jsme při nehodě přišli o octávii 1.9TDi 66kw a tak hledáme náhradu.
Tady jsou hlavní kritéria:
Cena: do 110 000 Kč (4500 EUR)
Kategorie: nižší střední třída - střední třída (Vyšší střední třída je už moc velká.)
Palivo: Spíše benzín (denní dojíždění do práce 15 km a zpět a cesty okolo............ročně cca 10 000 km) Naftě se nebráníme.
Počet dveří: 4-5
Pohon: Předokolka nebo čtyřkolka
Rok výroby: 2004 a mladší
Výkon: cca 70 Kw a více
Nechceme italské a ani francouzské(možná Renault) auto.
To jsou ve zkratce hlavní požadavky. Mamča byla zvyklá na spotřebu 5 litrů za jakýchkoli okolností, tak momentálně netuším, jak by se jí jezdilo s benzínem. Každopádně bychom chtěli spíš spořivější auto. Automatu jsme se doma vzdali, je moc drahý. Zajet pro auto do Německa není problém, ale nesmělo by se jet na blind.
Zaujali nás Mazda 3 r.v. okolo 2005, i30/Cee´d jsou bohužel drazí, Almera 2004, Octávie na naší ceně teprve začínají.
P.S. Je pravda, že díly na japonská auta jsou mnohem dražší než na "běžná evropská" auta? Spoustu lidí v mém okolí to tvrdí, ale když kouknu do katalogů dílů jako je ELIT nebo AUTOKELLY, tak tam nevídím díly, které jsou dražší, než třeba díly na oktávku. Díky za vyjasnění.
v rodině jsme při nehodě přišli o octávii 1.9TDi 66kw a tak hledáme náhradu.
Tady jsou hlavní kritéria:
Cena: do 110 000 Kč (4500 EUR)
Kategorie: nižší střední třída - střední třída (Vyšší střední třída je už moc velká.)
Palivo: Spíše benzín (denní dojíždění do práce 15 km a zpět a cesty okolo............ročně cca 10 000 km) Naftě se nebráníme.
Počet dveří: 4-5
Pohon: Předokolka nebo čtyřkolka
Rok výroby: 2004 a mladší
Výkon: cca 70 Kw a více
Nechceme italské a ani francouzské(možná Renault) auto.
To jsou ve zkratce hlavní požadavky. Mamča byla zvyklá na spotřebu 5 litrů za jakýchkoli okolností, tak momentálně netuším, jak by se jí jezdilo s benzínem. Každopádně bychom chtěli spíš spořivější auto. Automatu jsme se doma vzdali, je moc drahý. Zajet pro auto do Německa není problém, ale nesmělo by se jet na blind.
Zaujali nás Mazda 3 r.v. okolo 2005, i30/Cee´d jsou bohužel drazí, Almera 2004, Octávie na naší ceně teprve začínají.
P.S. Je pravda, že díly na japonská auta jsou mnohem dražší než na "běžná evropská" auta? Spoustu lidí v mém okolí to tvrdí, ale když kouknu do katalogů dílů jako je ELIT nebo AUTOKELLY, tak tam nevídím díly, které jsou dražší, než třeba díly na oktávku. Díky za vyjasnění.