výber auta - vw t-roc?
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 4
- Registrován: pon 17 črc 21:44
výber auta - vw t-roc?
Dobrý den, uvažuje o koupi vozu vw t-roc (ojetého, max do 50k km). Auto jsem si ve verzi r-line v motorizaci 1.5 TSI vyzkoušel a velmi se mi líbilo.
Uvažoval jsem ale, že bych pořídil v motorizaci 2.0 TSI + DSG + 4Motion. Mám s tím jediný problém, a to je spotřeba. Můj současný Leon 1.2 TSI jezdí za 6.3 dlouhodobě, což je super a asi to od t-rocu nemůžu očekávat. Ať ale googlím jak googlím, nejsem nikde schopný najít, jakou reálnou spotřebu při typické české jízdě bych mohl od 2.0 TSI očekávat (případně i od 1.5 TSI, pro srovnání). Našel jsem jakousi databázi spotřeb, ale hodnoty tam se mi zdají možná až trochu moc optimistické (spritmonitor)...
Bohužel vůbec nemám zkušenosti s jinými auty, abych mohl srovnat, jak si t-roc vede ve srovnání například s jinou kategorií vozů, jako jsou kombíky, a podobně.
Tímto bych se tak chtěl někoho, kdo by mohl vědět víc, rád zeptal, co od toho můžu očekávat. S 8l/100km jsem ok, ale s 9+ už tolik ne
Moc díky za jakékoli rady / poznatky.
Uvažoval jsem ale, že bych pořídil v motorizaci 2.0 TSI + DSG + 4Motion. Mám s tím jediný problém, a to je spotřeba. Můj současný Leon 1.2 TSI jezdí za 6.3 dlouhodobě, což je super a asi to od t-rocu nemůžu očekávat. Ať ale googlím jak googlím, nejsem nikde schopný najít, jakou reálnou spotřebu při typické české jízdě bych mohl od 2.0 TSI očekávat (případně i od 1.5 TSI, pro srovnání). Našel jsem jakousi databázi spotřeb, ale hodnoty tam se mi zdají možná až trochu moc optimistické (spritmonitor)...
Bohužel vůbec nemám zkušenosti s jinými auty, abych mohl srovnat, jak si t-roc vede ve srovnání například s jinou kategorií vozů, jako jsou kombíky, a podobně.
Tímto bych se tak chtěl někoho, kdo by mohl vědět víc, rád zeptal, co od toho můžu očekávat. S 8l/100km jsem ok, ale s 9+ už tolik ne
Moc díky za jakékoli rady / poznatky.
Re: výber auta - vw t-roc?
no spritmonitor je v pohodě. ale je možný že si to tam víc dávaj šetřílci. každopádně i tak tam je průměr 8,26. 1.5tsi má 7
já bych za ten litr navíc určitě bral 2.0 se 4x4. pojede to moc pěkně
já bych za ten litr navíc určitě bral 2.0 se 4x4. pojede to moc pěkně
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28148
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: výber auta - vw t-roc?
8l při normálním stylu jízdy je naprosto reálných.
Problém je dálnice a 180+.
Problém je dálnice a 180+.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 4
- Registrován: pon 17 črc 21:44
Re: výber auta - vw t-roc?
jo tak 180+ asi jen tak nebude, ale na cestovních 140 jsem zvyklý a už i tam to dost možná nebude hitparáda co?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28148
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: výber auta - vw t-roc?
Bude. Tam je 7 DSG, takže žádné vysoké otáčky ve 140kmh. 8 je reálných.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: výber auta - vw t-roc?
Náš Golf Alltrack tedy 4x4 s 2.0 TSI 140 kw je schopný po dálnici delší trasy jezdit mezi 6,8-7,5 l/ 100km pokud člověk drží tempomat 140 km/h. Pokud jedu tempomat 130 km/h tak je to vždy okolo 6,5l/ 100 km.
Nad 8 se podívám opravdu jen ve chvíli kdy se dlouhodoběji podívám nad těch 180 km/h jak psal Bob.
Ten T-Roc by mohl být na tom podobně, trochu vyšší stavba, ale váhově to bude nejspíš lehčí.
Nad 8 se podívám opravdu jen ve chvíli kdy se dlouhodoběji podívám nad těch 180 km/h jak psal Bob.
Ten T-Roc by mohl být na tom podobně, trochu vyšší stavba, ale váhově to bude nejspíš lehčí.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 4
- Registrován: pon 17 črc 21:44
Re: výber auta - vw t-roc?
Tak to zní celkem optimisticky, k 7mi litrům žere i ta moje současná 1.2 TSI když jedu 140 km/h.
Jinak bych se možná zeptal, doporučili byste snažit se auto spíš sehnat někde v ČR, nebo se podívat raději za hranice - do německa? Nabídka je tam nesrovnatelná a navíc mi přijde, že t-roců v ČR moc nabízených není.
Jinak bych se možná zeptal, doporučili byste snažit se auto spíš sehnat někde v ČR, nebo se podívat raději za hranice - do německa? Nabídka je tam nesrovnatelná a navíc mi přijde, že t-roců v ČR moc nabízených není.
Re: výber auta - vw t-roc?
Není to jedno, jestli to pojede za 7 nebo za 8? Ten litr už je v provozu auta zanedbatelná položka.
Pokud sezenes hezky kus v ČR, bude to jednodušší a levnější na papirovani, omrknuti vozu, … pokud ne, vydej se za hranice.
Pokud sezenes hezky kus v ČR, bude to jednodušší a levnější na papirovani, omrknuti vozu, … pokud ne, vydej se za hranice.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28148
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: výber auta - vw t-roc?
Farmer: ano, 1.2 má jiné převody a motor, který není nic moc a s autem má hafo starostí už při 140kmh.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 4
- Registrován: pon 17 črc 21:44
Re: výber auta - vw t-roc?
No, máte asi všichni pravdu. Ono 8 litrů, pokud to tedy tak opravdu bude, což se zdá že ano, není zas tak moc
Jen tak pro zajímavost, trochu mimo mou otázku. Koukal jsem, že 221 kW R verze často vychází i levněji než ta 140 kW R-line. A že i s tou se dá jezdit pod 10 litrů. Přijde mi to trochu divný... navíc, ty nabídky jsou podezřele levný. Nemáte někdo tušení, proč by se těch R verzí lidi tolik zbavovali za docela málo peněz? Nové to stoji 1.4 milionu a přitom se jen trochu ojeté dají sehnat za 800 k.
Jen tak pro zajímavost, trochu mimo mou otázku. Koukal jsem, že 221 kW R verze často vychází i levněji než ta 140 kW R-line. A že i s tou se dá jezdit pod 10 litrů. Přijde mi to trochu divný... navíc, ty nabídky jsou podezřele levný. Nemáte někdo tušení, proč by se těch R verzí lidi tolik zbavovali za docela málo peněz? Nové to stoji 1.4 milionu a přitom se jen trochu ojeté dají sehnat za 800 k.