Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
že je SUV při nehodě bezpečnější vám potvrdí každý hasič
vyšší cena hybridu se vrátí po stovkách tis. km bůhví jestli, a to jen v případě, že se v hybridnim ústrojí nic nepodělá
a jestli byla dotyčná zvyklá na XC90 tak co se týče interiéru, skončí buď zase u XC90 anebo XC60, maximálně u Audi
vyšší cena hybridu se vrátí po stovkách tis. km bůhví jestli, a to jen v případě, že se v hybridnim ústrojí nic nepodělá
a jestli byla dotyčná zvyklá na XC90 tak co se týče interiéru, skončí buď zase u XC90 anebo XC60, maximálně u Audi
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
Asi jo, právě kvůli tomu jí to k té Q7 táhne..no uvidíme, budu lobbovat za toho Turka, projel jsem pár testů a videí a líbí se mi.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
chce se v tom projet... Ta Q7 je o dost větší mastodont než XC90 a některým ženám to už vadí, protože to neumějí ovládat, resp. parkovat s tím nebo zajet do podzemních garáží obchoďáků, kde není moc prostoru.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
Keby nahodou nevonala nafta, hlavne do mesta, tak sa Touareg robil aj s V6 FSI
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =220893328
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =221344067
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =220893328
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =221344067
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
Q7 je moc velká, kór pro ženskou. Verze 3,0TDI je i líná a žravá. Jízda příjemná, ale jako v autobusu. Člověk si myslí, že se nevejde. Místa nadbytek. Vlastní zkušenost z předváděcí jízdy.
Radši zakoupena Q5 3,0TDI, živější, méně žravé (3 litry na sto), líp se s tím parkuje (musí si člověk zvyknout na určitou bachratost). Tvrdší podvozek (nemá to měchy, ale adaptivní podvozek a 20' kola), trochu je slyšet motor (neruší, lehce bručí) a jede to moc pěkně.
Radši zakoupena Q5 3,0TDI, živější, méně žravé (3 litry na sto), líp se s tím parkuje (musí si člověk zvyknout na určitou bachratost). Tvrdší podvozek (nemá to měchy, ale adaptivní podvozek a 20' kola), trochu je slyšet motor (neruší, lehce bručí) a jede to moc pěkně.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
Takze ve hre je XC90, XC60, Touareg a Q7. Volva kvuli bezpecnosti a zvyklosti, Turek jako rozumna volba a Q7 jako stylovka.
Rozhodujicim faktorem budou asi servisni naklady, ale "dvorni" mechanik rika, ze Audi ma sice drahe dily, ale nesere se, Turek naopak dost. Vcera jsme koukali na ty Touaregy a musela by to byt druha generace, tedy 2010+.. poprosim vas tedy o zkusenosti se servisem VW i Audi, u Volva +/- vime na cem jsme.. pro Turka to zacina vypadat dobre
Rozhodujicim faktorem budou asi servisni naklady, ale "dvorni" mechanik rika, ze Audi ma sice drahe dily, ale nesere se, Turek naopak dost. Vcera jsme koukali na ty Touaregy a musela by to byt druha generace, tedy 2010+.. poprosim vas tedy o zkusenosti se servisem VW i Audi, u Volva +/- vime na cem jsme.. pro Turka to zacina vypadat dobre
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
Nemám pocit, zme by se Turek sral. Ani od servisáků (autorizák) nemám tohle povědomí. Ta technika je prakticky stejná jako u Q7. Turek uměl navíc třeba adapt tempomat, což Q7 umí až v této generaci...
U první generace Turka byl problém s měchy, kdy se v jednom místě prošoupaly a po nějaké době odešly, což byla vcelku nákladná oprava, pokud auto už nebylo v záruce. Tohle ale bylo vyřešeno a druhá generace neměla žádné "dětské nemoce"
U první generace Turka byl problém s měchy, kdy se v jednom místě prošoupaly a po nějaké době odešly, což byla vcelku nákladná oprava, pokud auto už nebylo v záruce. Tohle ale bylo vyřešeno a druhá generace neměla žádné "dětské nemoce"
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
Nemam ten pocit ze by sa sral. Okrem par drobnosti a spominaneho ventilu, kedy auto nekurilo, je relativne v pohode. Par, co ich poznam v okoli taktiez v pohode...
BTW Q7 v minulej generacii vedela adaptivny tempomat
BTW Q7 v minulej generacii vedela adaptivny tempomat
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
Tiez neviem o nejakom nadmernom srani sa Touaregu...technika s Q7 je temer rovnaka no v Q7 sa natrapi s vacsou hmotou...
Dalsou vyhodou aspon pre mna osobne su rozne komunity a kluby okolo Touaregu
Dalsou vyhodou aspon pre mna osobne su rozne komunity a kluby okolo Touaregu
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
Tak díky, teď ještě natrefit na hezký kousek, většina prodávaných v ČR nemá ani podvozek na vzduchu.. a co jsem tak koukal, tak mě mrzí, že v novější generaci zmizlo podrobnější ovládání offroad režimu, ne že by to bylo podstatný, jen taková kravinka, co by mi dělala radost