Auto do milionu.
Re: Auto do milionu.
A co Giulia? Doporučuju se minimálně projet a nekoukat na ceníkové ceny. Za milion bude nová se slušnou výbavou.
Re: Auto do milionu.
Tady je hezkej srovnavaci test XE vs Giulia: https://www.youtube.com/watch?v=DDak_Uo_xPw
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Auto do milionu.
Nevím, ale já mám novýho Passata 2,0 BiTDI 176kW/240k a spotřebu moc neřeším. Nedavno když jsem studoval palubní počítač jsem zjistíl, že za 5 000 km co jsem doposud najezdil to žralo v průměru jen 6,5l a to opravdu předepsanou rychlost moc nedodržuji.Stepan píše:Spotřeba je relevatní faktor pro většinu lidí, i zde na fóru. I BOB si koupil nakonec naftu, oxik to má fplynu (teď už taky v naftě) a dalo by se pokračovat až ke mně, nakonec jsem při objednání posledního auta šel taky do TDI.
Otázka je, proč tedy vysolit přes 0,75 mililonu za benzínové, sportovně nadělné, kombi, když s tím pak stejně jezdíš jak s hnojem
E: Mimochodem, jeden můj příbuzný má naftové SUV. Neustále mě poučoval, jak je potřeba jezdit svižně, ale úsporně a že to on dělá a proto mu to nežere. Naprosto nesmysl čísla (258 diesel koní, údajěn furt pod 7,5) Pak mě někam vezl a když jsme poslední kilometr na parkoviště dojížděli na neutral, s koncovouvou rychlostí kolem 15km/h, pochopil jsem
Mimochodem to auto mě s maximální možnou výbavou (mimo střechy a koule) v provedení R-line vyšlo s DPH na 1,1M.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto do milionu.
Ale vždyť o tom to je - koupil sis biTDI a nikoliv 206kW TSI
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Auto do milionu.
Přesně, o tom mluvím. Šel jsi do nafty a ono to nežere. Gg, tak to má být
To jak jezdím s GTD po městě za 8 by s GTI bylo tak za 12. A to už se s nějakým menším duněním smířím.
To jak jezdím s GTD po městě za 8 by s GTI bylo tak za 12. A to už se s nějakým menším duněním smířím.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Auto do milionu.
Pokud najedete 30+ tkm ročně, lze z důvodů iracionálně nastaveného "spotřebního" zdanění paliv chápat provoz osobního kamnářství.
V opačném případě jde jen o klasickou místně populární lakotu, neboli manifestaci pociťované potřeby užít si co nejvíce za co nejméně bez ohledu na cokoliv - např. na dýchatelnější vzduch. Ale koho zajímá nějaké podělané dýchání, když si může v dieselovém zázraku "užít" rychlé jízdy a akcelerace a ještě UŠETŘIT na palivu?
V opačném případě jde jen o klasickou místně populární lakotu, neboli manifestaci pociťované potřeby užít si co nejvíce za co nejméně bez ohledu na cokoliv - např. na dýchatelnější vzduch. Ale koho zajímá nějaké podělané dýchání, když si může v dieselovém zázraku "užít" rychlé jízdy a akcelerace a ještě UŠETŘIT na palivu?
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto do milionu.
ale no tak... Třeba 15 největších lodí světa vyprodukuje za rok víc emisí než 800mio aut na celém světě... Takže jestli s Franta s Pepou koupí kamna nebo hybrid, je v tomto kontextu úplnej šumák.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Auto do milionu.
Možná v globálu, ale pokud žiju ve městě, tak radši potkám elektro/hybrid než cinknutý diesel.řidičBOB píše:Takže jestli s Franta s Pepou koupí kamna nebo hybrid, je v tomto kontextu úplnej šumák.
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto do milionu.
A co má říkat ten, co žije u Tušimic, Prunéřova, atd.?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Auto do milionu.
Tak hlavne moderni diesely s DPF a NOX maj asi mensi emise, hlavne tech nejmensich castic, nez primovstrikovy turbobenziny jako mam treba ja. Proto taky i v tech benzinech bude DPF snad pristi rok.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw